Gumy a buchot od kolesa

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
Odpovědět
Spigot121
Diskuzní Nováček

Gumy a buchot od kolesa

Příspěvek od Spigot121 »

ahojte mam taký mali problem ktorý neviem vyriešiť teda tých problemov je viac ale tento ma hneva ked idem autom tak na pravom prednom kole mi niečo nie že búcha ale ako keby mal človek bublinu na gume ale bublinu nemám neviete mi aspon približne poradiť bol som v servise a tam mi povedali že sú zle ramena a čapy ale volan drží rovno aj pri brzdení. No a ked som sa pánov mechanikov spítal na dve náplne ktoré neviem identifikovať tak mi povedali že mám isť za tým čo ten šrot výmislel prosím poradte mi a ktým naplniam pošlem foto lebo vôbec neviem ake a načo sú.
Frontera B 2,2 DTI 2002 r.v model 2003. 88KW Zatial je to super.
Janeš Petr
Moderátor

Re: Gumy a buchot od kolesa

Příspěvek od Janeš Petr »

těžko radit. přehoď tam jiné kola, ze zadku nebo rezervu a uvidíš, jestli je problém v gumách nebo jinde. k těm náplním vůbec nevím, co dodat.olej v motoru, posilovač, ostřikovač, expanzku a brzdovou nádobku maj snad už všechna auta a že bys tam měl napletenéj tuningovej dusík, to se mi moc nezdá :wink: :lol:
Spigot121
Diskuzní Nováček

Příspěvek od Spigot121 »

To hej mal som už hodne aut ale nikdy nie 4x4 a ten motor je trošku niak usporiadaný ako na oply vectre a važne si tam s dvomy nadržkami neviem rady
Frontera B 2,2 DTI 2002 r.v model 2003. 88KW Zatial je to super.
Slaava
Moderátor

Příspěvek od Slaava »

Jako rébus je to dobrý téma ale pochybuju, že na něco příjdeme. Co takhle hydraulika spojky? :lol:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
majo
Moderátor

Příspěvek od majo »