koupit nebo nekoupit
- Carnas
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 úno 2007 15:17
- Bydliště: Brno Ačko 97 2,2i dloooouhá
- Kontaktovat uživatele:
koupit nebo nekoupit
Dobrý den,
moc prosím o názor. jezdím cca 20 000 - 30 000km ročně většinou silnice. auto do těžkého terénu nejspíš ani nepotřebuji. nějaká polňačka na ryby a neudržované silnice v zimě. ani jedno není ale životne nutné. Frontera je nádherné auto.
-jaký je váš názor na použití tohoto auta jako normálního osobáku?
-Jsou vyšší náklady na údržbu?
-co pohodlí v aute na ceste napr do chorvatska?
moc děkuji. pomůžete mi se rozhodnout
moc prosím o názor. jezdím cca 20 000 - 30 000km ročně většinou silnice. auto do těžkého terénu nejspíš ani nepotřebuji. nějaká polňačka na ryby a neudržované silnice v zimě. ani jedno není ale životne nutné. Frontera je nádherné auto.
-jaký je váš názor na použití tohoto auta jako normálního osobáku?
-Jsou vyšší náklady na údržbu?
-co pohodlí v aute na ceste napr do chorvatska?
moc děkuji. pomůžete mi se rozhodnout
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Favořiť
Zdravím (a rovnou se omlouvám za tykačku, sem vidloň).
Jako osobák je každej off-road samozřejmě na hovno. Pokud chceš prostor, tak existujou i jiný, kultivovanější řešení - třeba Barkas. Záleží taky na tom, jakýho Froncka a za kolik by si chtěl. Já mám Froncka A na listech a spolujezdci v něm většinou blejou. Nevolností nebo strachy - podnětem obojího je vysoký těžiště. Pokud chceš 4x4 jenom na cesty, tak taky existujou lepší řešení a to dost - Froncek je spíš jenom na terén protože je natvrdo náhon dělenej 50:50. Prostor je vevnitř pohodlnej, jízdní vlastnosti výrazně méně. Pokud bazíruješ nad spotřebou, tak taky existujou lepší řešení. Co se dílů týče, tak je to prostě japonskej off-road.
Podle zadanýho popisu bych to spíš viděl na Oktávku 4x4 nebo Pandu 4x4. Na slušnýho Froncka si připrav tak 250.000,- Kč - pro rodinný účely ale za tohle seženeš hodně vyvoněný konvenční auto.
Pokud ale chceš univerzální off-road za rozmuný peníze, tak jedno z nejlepších řešení je Frontera. Na ryby a polňačky je off-roadu škoda. Na to stačí Škoda a ani to nemusí bejt 4x4 Oktávka - hodně toho člověk dá i s Favořitem. Kupovat zkrátka auto s rámem, redukcí a až jedenatřicetipalcovejma gumama na normální cesty je zbytečnost.
Na druhou stranu, třeba se po chvíli zvrhneš a na příštím srazu budeš vymetat bahenní jámy
Lovu zdar, Slaava
Jako osobák je každej off-road samozřejmě na hovno. Pokud chceš prostor, tak existujou i jiný, kultivovanější řešení - třeba Barkas. Záleží taky na tom, jakýho Froncka a za kolik by si chtěl. Já mám Froncka A na listech a spolujezdci v něm většinou blejou. Nevolností nebo strachy - podnětem obojího je vysoký těžiště. Pokud chceš 4x4 jenom na cesty, tak taky existujou lepší řešení a to dost - Froncek je spíš jenom na terén protože je natvrdo náhon dělenej 50:50. Prostor je vevnitř pohodlnej, jízdní vlastnosti výrazně méně. Pokud bazíruješ nad spotřebou, tak taky existujou lepší řešení. Co se dílů týče, tak je to prostě japonskej off-road.
Podle zadanýho popisu bych to spíš viděl na Oktávku 4x4 nebo Pandu 4x4. Na slušnýho Froncka si připrav tak 250.000,- Kč - pro rodinný účely ale za tohle seženeš hodně vyvoněný konvenční auto.
Pokud ale chceš univerzální off-road za rozmuný peníze, tak jedno z nejlepších řešení je Frontera. Na ryby a polňačky je off-roadu škoda. Na to stačí Škoda a ani to nemusí bejt 4x4 Oktávka - hodně toho člověk dá i s Favořitem. Kupovat zkrátka auto s rámem, redukcí a až jedenatřicetipalcovejma gumama na normální cesty je zbytečnost.
Na druhou stranu, třeba se po chvíli zvrhneš a na příštím srazu budeš vymetat bahenní jámy
Lovu zdar, Slaava
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
frontera na bezne pouzitie
musim so slavom len suhlasit, aj ked to mohol povedat aj menej natvrdo
ale aby som sa nasich milacikov aj trochu zastal ,snad by som doplnil , ze ak hladas stvorkolku, s vyssim sedenim nad cestou, s ramom (koli lepsej bezpecnosti na ceste plnej sialencov), ktora sa len tak niecoho nezlakne a to vsetko za relativne slusne peniaze nemas velmi inu volbu
ale hlavne - frontera je tak nadherné auto ze tu sa clovek nie vzdy riadi rozumom :D
ale aby som sa nasich milacikov aj trochu zastal ,snad by som doplnil , ze ak hladas stvorkolku, s vyssim sedenim nad cestou, s ramom (koli lepsej bezpecnosti na ceste plnej sialencov), ktora sa len tak niecoho nezlakne a to vsetko za relativne slusne peniaze nemas velmi inu volbu
ale hlavne - frontera je tak nadherné auto ze tu sa clovek nie vzdy riadi rozumom :D
Naposledy upravil(a) *pt* dne 20 úno 2007 08:10, celkem upraveno 1 x.
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 27 dub 2005 15:58
- Bydliště: Rožňava
- Kontaktovat uživatele:
- Hugo
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 144
- Registrován: 19 úno 2006 18:23
- Bydliště: Poprad, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Spíš tu potřebu vidím na novou Vitaru nebo jeden z VW Transportérů a nemusel by být ani 4x4 s haldexem....i když ten by ti pomohl vyjet hooodně.Na klasikus rámem je asi třeba být trochu fanda, ale zase se nemusíš bát o rodinu,protože je to přeci jen bezpečné auto. Vyšší posezení tidá lepší přehled na silnici,ale to Transporter také.Ten je navíc dimenzovanej na hodně dlouhou výdrž, protože je koncepčně nákladní ale se super podvozkem a motory.Ale do žádné bahenní jámy ho nikdy nevezmeš a zkoušet s ním metr sněhu je také nesmysl.....ale je to paráda když se čtyřkolou projedeš hlavně když ti zatebou ne.....jednou jsem marně přsvědčoval chlapíka v žigulu že já tam sice jedu ale on neprojede...byl drzej že proč by ne když já jo a že tak ho vytáhnu.Řekl jsem mu že nasrat protože jsem ho varoval.Když vyjel z lesíka zasmykoval jako ďábel bo tam bylo skoro metr prašanu v závějích.Dost si na ledu zacoval zpět na hlavní... No a tohle je asi tak ten rozdíl proč trpíme na offroady,bych řekl. Jo a ten prašan kráááásně lítal kolem auta- no úžasné.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Carnas
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 úno 2007 15:17
- Bydliště: Brno Ačko 97 2,2i dloooouhá
- Kontaktovat uživatele:
musím oponovat:) jezdil jsem docela dost km s transporterem synchro s uzávěrou a tu vodu jsem taky brodil:)
vím že je to větší žrout jak osobák. spíš se chci zeptat na údržbu o kolik je drahší provoz frontery od normálního osobáku. a co se týká pohodlí v aute, hluku...
pokud si ji koupím pojedu na první sraz si taky zadovádět.
jinak děkuji za reakce... je to super web. Já si ju nejspíš stejně koupím:) ono se to asi opravdu kupuje srdcem ne hlavou
vím že je to větší žrout jak osobák. spíš se chci zeptat na údržbu o kolik je drahší provoz frontery od normálního osobáku. a co se týká pohodlí v aute, hluku...
pokud si ji koupím pojedu na první sraz si taky zadovádět.
jinak děkuji za reakce... je to super web. Já si ju nejspíš stejně koupím:) ono se to asi opravdu kupuje srdcem ne hlavou
- Franta44
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 806
- Registrován: 30 led 2006 19:49
- Bydliště: Svobodné Heřmanice, okr. Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Mám Fronteru B s motorem 2,2 DTI r.v.99. Na pohodlí si nestěžuju, spotřeba je určitě vyšší jak u osobáku.Já jezdím kratší trasy něco přes 8 l, delší mi to ukazuje i 7,5 l. V zimě ve to víc. Náklady na provoz jsou taky větší jak u osobáku. Víc oleje, větší a dražší pneu např. 245/70 x 16 atd. Ale stojí to za to
Frontera B 2,2DTI - PRODÁNO ,nyní Hyundai Terracan 2,9 CRDi, SKYPE:franta.sima
Říkáte, že Frontera je auto vhodné spíš do terénu, nežli na silnici.
V časopise Svět Motorů 3/2007 je článek - Nejžádanějších deset offroadů , kde se také zminujou o Fronteře a tam píšou : cituji část:
Přestože se jedná o vůz stavbou vybízející k pohybu v terénu, nejlépe mu bude na silnici. Důvodem je malá odolnost automobilu, která s sebou nese vyšší výskyt poruch. Kdo je chce snížit na minimum, nebude s fronterou podnikat výlety hodné off-roadu a spokojí se s jízdou po polních cestách či zpevněných komunikacích.
Tak a co vy na to?
V časopise Svět Motorů 3/2007 je článek - Nejžádanějších deset offroadů , kde se také zminujou o Fronteře a tam píšou : cituji část:
Přestože se jedná o vůz stavbou vybízející k pohybu v terénu, nejlépe mu bude na silnici. Důvodem je malá odolnost automobilu, která s sebou nese vyšší výskyt poruch. Kdo je chce snížit na minimum, nebude s fronterou podnikat výlety hodné off-roadu a spokojí se s jízdou po polních cestách či zpevněných komunikacích.
Tak a co vy na to?
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Protože ty články a testy tam píšou naprostý MEGA čuráci!!!!!!
Nevím,kde to vzali,Frontera je naprosto plnohodnotnej off road,se vším všudy,i tedy podle jízdních vlastností,pohodlí,spotřeby atd,ale to už bych se tu opakoval,vše je tu již řečeno výše,a urvat v terénu nápravu je u Frontery možný stejně jak u Patrola,a ty články,hold někde nějakej debil napíše,že v terénu je nejlepší Patrol,tak to hned všichni přiblblý novináři opakujou,jak kokoti,ty články jsou pouze účelový a o hovně, Frontera je nejprodávanější off road např v Německu,navíc se vyráběla v Americe (Isuzu),Japonsku, Anglii a co já vím kde ještě,jak se tu dočteš,tak minimálně pod jedenácti různejma jménama,takže kdyby to byl takovej sráč (jak píše nějakej novinář,kterej jí v životě neměl!!!! A ví o autech úplný hovno),tak by to asi nebylo takhle úspěšný auto,viz současná produkce Landwind (bohužel čínská nezdařená kopie Frontery,no kvalita jak se na Čínu sluší),takže asi tolik k tomu,Frontera je off road,není to SUV na dálnice,a podle toho je to auto stavěný.
Nevím,kde to vzali,Frontera je naprosto plnohodnotnej off road,se vším všudy,i tedy podle jízdních vlastností,pohodlí,spotřeby atd,ale to už bych se tu opakoval,vše je tu již řečeno výše,a urvat v terénu nápravu je u Frontery možný stejně jak u Patrola,a ty články,hold někde nějakej debil napíše,že v terénu je nejlepší Patrol,tak to hned všichni přiblblý novináři opakujou,jak kokoti,ty články jsou pouze účelový a o hovně, Frontera je nejprodávanější off road např v Německu,navíc se vyráběla v Americe (Isuzu),Japonsku, Anglii a co já vím kde ještě,jak se tu dočteš,tak minimálně pod jedenácti různejma jménama,takže kdyby to byl takovej sráč (jak píše nějakej novinář,kterej jí v životě neměl!!!! A ví o autech úplný hovno),tak by to asi nebylo takhle úspěšný auto,viz současná produkce Landwind (bohužel čínská nezdařená kopie Frontery,no kvalita jak se na Čínu sluší),takže asi tolik k tomu,Frontera je off road,není to SUV na dálnice,a podle toho je to auto stavěný.
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Proč máme Frontery ?
Nevím jak začít, aby to nebylo únavné. Mám Fronteru už skoro rok. Je to 1994 Ačko 2.4i benzín. Má nalítáno 233000 a sehnal jsem ji za 90.000. Dalších asi 50.000 jsem do ní už vrazil, aby z toho bylo dobré auto. Nové gumy,spojkový set,výfuk,př.čepy,centrál zámky, alarm,pager,CB,rádio. Měl jsem před ní asi 4vozy. 3škodofky a Opla kombika. Pužívám auto k podnikání a 50% jezdím po cestách, které mi každý rok vnutili nové přední čepy. Když jsem se pak v zimně v noci nemohl vyhrabat sám ze sněhu,chtěl jsem auto, co to zvládne a vždy mě přiveze zpět domů. Frontera je úžasný kompromis a pokud se udržuje v dobrém tech.stavu, je ideální pro kombinaci využití. Jedním slovem, je to dříč. Byl jsem s ní vloni na dovolené v SR až v Tatranské Lomnici. Po dálnici i po polních cestách. Při běžné rychlosti 90km/h se mi zdá velmi tichá. Je to dáno samostatným uchycením motoru a kastle na silentblocích zvlášť k rámu. Spotřeba BA95N je vyšší než u silničních aut, ale krmit 2400ccm něco musí stát. Ale s dobrýma svíčkama a čistým vzduch.filtrem se dá udržet na 10l/100km (v průměru!). Osobně s ní mám velmi pozitivní zkušenosti, zvláště po ježdění na srazech, kde se dá nejlépe prověřit jak terénní schopnosti vozu, tak řidiče samotného. A když si troufneš na terén, který už je nad možnosti vozu, všichni kolem ti ochotně a rádi pomohou. Individuálně to nedoporučuji. Fronterka není vysloveně offroad do těžkého terénu, ale určitě zvládne středně těžký terén, kde by se kdejaký SUV hodně zapotil. Škoda Koktáfka 4x4 je sice pohodlné a zajímavé auto, ale jen na sněhem ujeté silnici. Neprojela ani do zahradní kolonie za mým bývalým Š-Formanem. Škaredě si odřela spojler a bříško. Chudinka. Takže pokud máš požadavky na auto s dobrou průchodností terénem, jízdou po silnicích i dálnicích, velký prostor na bágly, bezpečnost lidiček v něm, tak froňa je dobrá volba. Záleží v jakém stavu ji seženeš. Hlavně motoricky a podvozkové partie. Pokud ji vezmeš a bude dobrá a nezničená, budeš s ní spokojený a vítej v clubu. *Milda*
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Ještě něco,pohon je rozdělen 50x50%,přední pohon je přiřaditelnej nikoliv stálej, auto má dále redukci, jeho brodivost je u seriovýho kusu 0.5 metru,má tuhý rám,tuhé nápravy, to jsou základní vlastnosti off roada,kdyby to bylo SUV,kam ho někteří snaží zaškatulkovat,tak by mělo samonosnou karoserii,trvalý pohon 4x4,nebo elektronicky přiřaditelnej s omezením např na předek pouze 30%,navigaci,a podobný komerční vymoženosti,což nemá ,a jak jsem se nedávno dočetl,což mě velmi pobavilo,když se mi do ruky dostala jakási brožurka nebo návod k použití Oktáfky 4x4 , kde je ke konci tučně uvedena větička: VOZIDLO NENÍ URČENO PRO JÍZDU V TERÉNU :D :D :D
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Spisovatelé
Vojtěchu, asi změníme profesi,co? Nedáme se na spisovatelskou offroad dráhu? :D :D :D
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
- Franta44
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 806
- Registrován: 30 led 2006 19:49
- Bydliště: Svobodné Heřmanice, okr. Bruntál
- Kontaktovat uživatele: