Frontera NESTARTUJE - kontrolky poblikávají, v palubce cvaká
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Frontera NESTARTUJE - kontrolky poblikávají, v palubce cvaká
Lenka
Vyhlašuji stav nouze! Máme jí 6 dní a dneska přestala jezdit. Ráno jsem jí normálně nastartovala, odjela, odpoledne jsem s ní přijela domů a když jsme se večer chystali vyrazit na večeři a má drahá polovička sedla za volant, milované vozidlo ne a ne nastartovat. Divně to v přístrojovce cvaká, a co mě děsí nejvíc, bliká kontrolka pohonu 4x4, která dříve vždycky po zasunutí klíčku zhasla...... Prosím pomozte co s tím, nemáte někdo podobnou zkušenost??? Můžete-li někdo poradit, cinkněte mi prosím na 777681290 a já vám zavolám zpět. Díky, nešťastnice Lenka.
Nimrod
Pravděpodobně se zbláznil imobilizér. U Běčka je to v celku standartní věc. Doporučuji jej nechat odpojit a nahradit skrytým vypínačem.
Ráno ji zkus nastartovat. Pokud chytne je to vcelku jasné. pokud ne budem hledat dál. Podívej se zda se po zapnutí rozsvítí kontrolní svítilna motoru. Je to oranžová kontrolka na které je namalovát motor s bleskem. Pokud po zapnutí klíčku nesvítí a nejde nastartovat, tak je asi spálená a je nutno jí vyměnit. Bez tohoto nejde motor spustit.
Lenka
Díky moc, ráno to vyzkoušíme a dáme vědět, teď zapíjíme žal a pak jdem prožít bezesnou noc! Kterýpak soused nám jí asi nepřeje.....
Lenka:
Tak na ta kontrolka se po otočení klíčku rozsvítí a pak normálně pohasne spolu s ostatními (airbagy, ABS atp.) jediný co nezhasne jak má je ta na ten pohon všech kol a začne blikat, v německým manuálu jsem vyčetla, že to značí špatně zařazenou páčku z HIGH na 4 L a přitom nezapnutý tlačítko pohonu, jenže to jsme zkoušeli a navíc zatím jsme to ani nepoužívali a nezdá se nám, že by skrz to nešel nastartovat motor, zkoušeli jsme i baterii, ta je taky OK. Nemůže být v pytli nějaká pojistka?
Lenka
Hurá, hurá, hurá, přehodili jsme baterku za novou a startuje to, teď budem vypadat za pěkný blbce, ale byly nějaký mastný kontakty..... Předtím jsme prolezli pojistky a všechno možný. Heuréka!
David
Škoda, že jsem na webu až teď. Asi bych ti ušetřil nervy. Jak to začne hrát jak barevná hudba a v přístrojovce to vrčí, tak jdi po baterce. To už mám za sebou několikrát - a blíží se zima. Co tam máš za baterii (značka, počet Ah a startovací proud)? Na baterii se nevyplatí šetřit. (Roztlačovat Fronteru bych nechtěl.)
Ahoj David
Vyhlašuji stav nouze! Máme jí 6 dní a dneska přestala jezdit. Ráno jsem jí normálně nastartovala, odjela, odpoledne jsem s ní přijela domů a když jsme se večer chystali vyrazit na večeři a má drahá polovička sedla za volant, milované vozidlo ne a ne nastartovat. Divně to v přístrojovce cvaká, a co mě děsí nejvíc, bliká kontrolka pohonu 4x4, která dříve vždycky po zasunutí klíčku zhasla...... Prosím pomozte co s tím, nemáte někdo podobnou zkušenost??? Můžete-li někdo poradit, cinkněte mi prosím na 777681290 a já vám zavolám zpět. Díky, nešťastnice Lenka.
Nimrod
Pravděpodobně se zbláznil imobilizér. U Běčka je to v celku standartní věc. Doporučuji jej nechat odpojit a nahradit skrytým vypínačem.
Ráno ji zkus nastartovat. Pokud chytne je to vcelku jasné. pokud ne budem hledat dál. Podívej se zda se po zapnutí rozsvítí kontrolní svítilna motoru. Je to oranžová kontrolka na které je namalovát motor s bleskem. Pokud po zapnutí klíčku nesvítí a nejde nastartovat, tak je asi spálená a je nutno jí vyměnit. Bez tohoto nejde motor spustit.
Lenka
Díky moc, ráno to vyzkoušíme a dáme vědět, teď zapíjíme žal a pak jdem prožít bezesnou noc! Kterýpak soused nám jí asi nepřeje.....
Lenka:
Tak na ta kontrolka se po otočení klíčku rozsvítí a pak normálně pohasne spolu s ostatními (airbagy, ABS atp.) jediný co nezhasne jak má je ta na ten pohon všech kol a začne blikat, v německým manuálu jsem vyčetla, že to značí špatně zařazenou páčku z HIGH na 4 L a přitom nezapnutý tlačítko pohonu, jenže to jsme zkoušeli a navíc zatím jsme to ani nepoužívali a nezdá se nám, že by skrz to nešel nastartovat motor, zkoušeli jsme i baterii, ta je taky OK. Nemůže být v pytli nějaká pojistka?
Lenka
Hurá, hurá, hurá, přehodili jsme baterku za novou a startuje to, teď budem vypadat za pěkný blbce, ale byly nějaký mastný kontakty..... Předtím jsme prolezli pojistky a všechno možný. Heuréka!
David
Škoda, že jsem na webu až teď. Asi bych ti ušetřil nervy. Jak to začne hrát jak barevná hudba a v přístrojovce to vrčí, tak jdi po baterce. To už mám za sebou několikrát - a blíží se zima. Co tam máš za baterii (značka, počet Ah a startovací proud)? Na baterii se nevyplatí šetřit. (Roztlačovat Fronteru bych nechtěl.)
Ahoj David
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Zase jsem se v tom vrtal pane doktore :D :D :D
Tentokrát mě ale trochu zradila technika a tak jsem musel to téma zachránit alespoň touto cestou. Lence a všem ostatním se moc omlouvám za likvidaci jejich díla.
Mějte se.
Tentokrát mě ale trochu zradila technika a tak jsem musel to téma zachránit alespoň touto cestou. Lence a všem ostatním se moc omlouvám za likvidaci jejich díla.
Mějte se.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06 dub 2006 20:32
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
pravda
Dnes jsem to v praxi overil. Jeste mi u toho nejak predla palubovka. Jinak vse svitilo - az jsem pustil sterace a jejich reakce byla odpovidajici. (to jsem to minulej tejden kompletne premeril a nabyl - lec nechal jsem par dni svitit svetylko na zrcatku a 100x nic za tyden umori i 75Ah)
Frontera (B) r.v. 2000, 2,2 DTI Sport RS
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
- Franta44
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 806
- Registrován: 30 led 2006 19:49
- Bydliště: Svobodné Heřmanice, okr. Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
V návodu píšou že se dá nastartovat jen když je páka vpremek_k píše:Ahoj, mam B-čko automat a zjistil jsem, že když se snažím nastartovat a nemám šaltrpáku v poloze "P" nebo "N", tak mi taky vše zhasne a jen něco cvakne.
Předpokládám, že je to ochrana a že to dělá schválně, ale pro jistotu se ptám - je to standardní stav ????
poloze "P" nebo "N" . Takže je to asi ochrana. Nemělo by jít i řadit z polohy "P" do jiné pokud není zapnuté zapalování a sešlápnutý pedál brzdy. Tak píše manuál.
Frontera B 2,2DTI - PRODÁNO ,nyní Hyundai Terracan 2,9 CRDi, SKYPE:franta.sima
premek_k píše:Ahoj, mam B-čko automat a zjistil jsem, že když se snažím nastartovat a nemám šaltrpáku v poloze "P" nebo "N", tak mi taky vše zhasne a jen něco cvakne.
Předpokládám, že je to ochrana a že to dělá schválně, ale pro jistotu se ptám - je to standardní stav ????
...nevim jak u Opla, ale obecne ano. Startovanim v jinych polohach se totiz cely to automaticky zarizeni strasne nici

-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 306
- Registrován: 21 čer 2006 06:59
Je to tak, nastartovat lze jen na "P" nebo "N". Nevím co by to udělalo, kdybys nastartoval třeba na "R" a ještě si k tomu přišláp plynpremek_k píše:Ahoj, mam B-čko automat a zjistil jsem, že když se snažím nastartovat a nemám šaltrpáku v poloze "P" nebo "N", tak mi taky vše zhasne a jen něco cvakne.
Předpokládám, že je to ochrana a že to dělá schválně, ale pro jistotu se ptám - je to standardní stav ????


FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Lenka
A cvaká ti v palubovce jakoby zvuk relátek ? Nepohasínají všechny kontrolky jakoby nedostatkem napětí ? tohle se děje když je slabá baterie, nebo špatné vedení kabelů (prostě spadne napětí při odběru starteru) Kontrolka 4 x 4 občas shasne až po nastartování to je normální protože hydraulika při vypnutí motoru předek přicvakne zpátky to je normální.
Zkontroluj opravdu zda nepadá napětí (například startuj se zapnutýma světlama) Pak zkus nastartovat přes startovací kabely když to půjde nech hodku zaplej motor a baterka se trochu dobije. Já se přikláním ktomuto.
Tom
Zkontroluj opravdu zda nepadá napětí (například startuj se zapnutýma světlama) Pak zkus nastartovat přes startovací kabely když to půjde nech hodku zaplej motor a baterka se trochu dobije. Já se přikláním ktomuto.
Tom
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 306
- Registrován: 21 čer 2006 06:59
Tak jsem to byl právě vyzkoušet.
Při zařazený zpátečce ("R") a snaze nastartovat, cvaknou relátka a zhasnou couvačky, ventilátor topení, osvětlení palubního počítače a rádio.
Kontrolky na přístrojovce zůstanou zvítit, bez pohasnutí
Při zařazený zpátečce ("R") a snaze nastartovat, cvaknou relátka a zhasnou couvačky, ventilátor topení, osvětlení palubního počítače a rádio.
Kontrolky na přístrojovce zůstanou zvítit, bez pohasnutí

FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frontera NESTARTUJE - kontrolky poblikávají, v palubce cvaká
ahojte lidicky tohle dela ochrana u automatu protoze když tam je zarazena rychlost a vy nastartujete muzou ustudeneho motoru naskocit zvysene otacky a auto by se vam rozjelo i kdyz by jste to nechteli
tel- +420 608701329 NON STOP
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frontera NESTARTUJE - kontrolky poblikávají, v palubce cvaká
Čus krajane.
Ano, máš pravdu, dělá to u automtu při zařazené rychlosti, ALE dělá to i v momentě, kdy napětí na baterce klesne pod nějakou mez. Zjistil jsem to teď při problémech s naftou, kdy už baterka šla do kytek, tak se zapne asi nějaká ochrana a jen to cvaká a starter se neprotočí. Nevím tedy, zda je to ochrana, nebo je to pouze průvodní jev toho, že připojením starteru klesne napětí tak moc, že už to relata neudrži, ale každopádně i toto je toho příčinou.
Ano, máš pravdu, dělá to u automtu při zařazené rychlosti, ALE dělá to i v momentě, kdy napětí na baterce klesne pod nějakou mez. Zjistil jsem to teď při problémech s naftou, kdy už baterka šla do kytek, tak se zapne asi nějaká ochrana a jen to cvaká a starter se neprotočí. Nevím tedy, zda je to ochrana, nebo je to pouze průvodní jev toho, že připojením starteru klesne napětí tak moc, že už to relata neudrži, ale každopádně i toto je toho příčinou.
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...