ložisko uložení hnací hřídele v klikové hřídeli u 2,3td

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

ložisko uložení hnací hřídele v klikové hřídeli u 2,3td

Příspěvek od Slaava » 23 čer 2006 23:29

malé jehlové v klice, do nějž je přímo zasunuta hřídel převodovky je na sráč, dělá se něco normálního místo týdle podivnosti???!

Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1325
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: Další ložisko

Příspěvek od Nimrod » 25 čer 2006 21:53

no asi tě nepotěším, ale nevím že by se dělalo něco jiného místo tohot sráče.

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Vodicí ložisko vstupní hřídele převodovky u 2,3TD

Příspěvek od Slaava » 26 črc 2006 20:37

Tak sem ho sehnal. Stálo necelý dvě kila, je to jehličkový ložisko bez vnitřního kroužku, označení SKF NK 15/20 (vnitřní průměr 15, vnější 23, dýlka 16 nebo 20mm). Je to lepší provedení, než to, co tam bylo. To původní mělo plastovou klec a kraje byly zajištěný nalisovanejma přírubama (ty se pochopitelně odlisovaly a segmenty zaplnily blízké okolí). Tady jehličky utýct nemohou, klec je ocelová a vnější kroužek je jednodílnej.

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6685
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k

Příspěvek od Janeš Petr » 21 led 2008 18:37

jen dotaz,je zakryté?

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k

Příspěvek od Slaava » 21 led 2008 18:52

Sorry, nechápu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6685
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice

Příspěvek od Janeš Petr » 21 led 2008 18:58

no to co jsem od tud vydoloval melo v těch plechovejch víčkách manžety(jako simerink bez pružinky) aby nemohla náplň tuku ven

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k

Příspěvek od Slaava » 21 led 2008 19:26

[

To moje původní manžety nemělo, takže jsem tam dal opět ložisko bez nich. Koneckonců nový s manžetama v nabídce tamta firma neměla - v daným rozměru mi fakt nabídli jenom ty dvě rozdílný dýlky ložisek.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6685
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k

Příspěvek od Janeš Petr » 05 úno 2009 19:49

protože se tu množí opět dohady, jak má vypadat to jehlové ložisko, umístěné na konci klikové hřídele, jedno jsem na ukázku vypreparoval. skládá se z vnějšího kroužku, klece s jehlama, TĚSNÍCÍCH MANŽET a víček, kterejma to ve vnějším kroužku drží všechno naskládané. pozor teda na ložiska bez té manžetky. nic u nich nebrání mazacímu tuku opustit své místo, takže za pár sešlápnutí spojky ( ložisko se točí pouze při vystavené spojce ) běží jehly na sucho a začnou obrábět vstupní hřídel převodovky . profil stírací manžety je vidět na poslední fotce
P1090128.jpg
P1090116.jpg
P1090122.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice

Příspěvek od Slaava » 05 úno 2009 21:49

Janeš Petr píše:...třeba Slááva tam má nezakryté už asi třetím rokem a zatím nehlásí žádnej větší problém :grin: )...
Vole. Nutno také dodat, že originál je taky bez těsnění. :grin:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra

Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6685
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice

Příspěvek od Janeš Petr » 05 úno 2009 22:03

:shock: :shock: to na fotce JE ORIGINÁL a těsnění právě má

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k

Příspěvek od Slaava » 05 úno 2009 22:31

Hmm. Tak to už pytlíkoval někdo přede mnou a já měl za to, že je to původní. Tak to sorry. :?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host