automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Dcko muzes pri stojicim aute nechat zarazene jakkoliv dlouho, k zadnemu treni nikde nedochazi, takze se nic neopotrebuje. Cely rozdil otacek je jen mezi tema dvema vrtulemi v menici. Jediny rozdil je v tom, ze stoupne spotreba o par desetin litru za hodinu.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
boha ja mam helikopteru
beru to jako ze tedy stat muzem na Dcku, i na 1, 2, 3 rezimu jak dlouho potrebuji, akorat ze me pak boli prava noha
jeste mala otazka> kdyz teda tak stojim, tak ten rozdil otacek ale ohriva ATF olej ze? a ten se pak musi chladit....ale kdyz stojim tak se nechladi naporem takze se prehriva....takze netreba to asi prehanet, tipoval bych nad 10 minut je to uz moc. do 5 minut snad pohoda.
diky za rady a info.





diky za rady a info.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Jojo, mas pravdu, ATF se zahriva, i kdyz ne nejak extremne. Ale chladic vepredu zaroven funguje jako vymenik tepla mezi ATF a chladici kapalinou, takze teplota ATF nejak vyrazne nestoupne. Vetraky by to mely bez problemu uchladit.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
chladic motora {chladici kapalina} je propojeny s ATF chladicom? {ATF chladic/vymennik je takova hruba roura cerna, tesne pod hlavnym chladicem}.
prevodovka se fajne hreje, v stredovem tunelu je pekne teplo {ne horko}, ohriva mi to kolu > behem 300 km ji mam pekne teplou.
prevodovka se fajne hreje, v stredovem tunelu je pekne teplo {ne horko}, ohriva mi to kolu > behem 300 km ji mam pekne teplou.

exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Cerna roura? Ze bych si to s necim pletl? Snad ne, ty 2 hadice z automatu by mely jit primo do hlavniho chladice, stejne tak to ma Omega. Dole pod chladicem uz by mel byt podle me jen chladic servooleje ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
hmmmmm
koukni sem viewtopic.php?f=17&t=2945
je to zle nafocene....ale mozno to je tak jak rikas......lehnu pod auto pres w.e a kouknu na to. este i servo ma extra chladic
fuha.....to je mobilna ladnicka 
koukni sem viewtopic.php?f=17&t=2945
je to zle nafocene....ale mozno to je tak jak rikas......lehnu pod auto pres w.e a kouknu na to. este i servo ma extra chladic


exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
takze>
pre info:
v mojom aute je objem ATF v prevodovke 8.8 litra {uplne sucha z vyroby} ale ak sa len vylieva z prevodovky napln tak je to cca 5.5 l.
EGR ventil stoji v opli 339 Eur.
kusok mi ten stary vraj rozchodili {za 15 Eur}...lebo bol zaseknuty.....ale hned ako som nastartoval v servise tak sa to spravalo ako obvykle....takze to zdochyna za studena...no uvidime.......na novy tak skoro nebude.
a este info> torzky sa sem tam zvyknu .....povolit?...alebo co..tak mi dvihli lavu stranu a zase je vsetko rovno
pre info:
v mojom aute je objem ATF v prevodovke 8.8 litra {uplne sucha z vyroby} ale ak sa len vylieva z prevodovky napln tak je to cca 5.5 l.
EGR ventil stoji v opli 339 Eur.

kusok mi ten stary vraj rozchodili {za 15 Eur}...lebo bol zaseknuty.....ale hned ako som nastartoval v servise tak sa to spravalo ako obvykle....takze to zdochyna za studena...no uvidime.......na novy tak skoro nebude.
a este info> torzky sa sem tam zvyknu .....povolit?...alebo co..tak mi dvihli lavu stranu a zase je vsetko rovno

exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
a este info> torzky sa sem tam zvyknu .....povolit?...alebo co..tak mi dvihli lavu stranu a zase je vsetko rovno
Ani náhodou ale prostě se unaví. Většina Fronter sedí na levou stranu řidiče.
Ani náhodou ale prostě se unaví. Většina Fronter sedí na levou stranu řidiče.
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
akurat ze mne sa ta torzka teda unavila akosi velmi nahle zrazu.........ale mozno predo mnou sa vozili tazki soferi, ja som fifipierko 

exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Může i stačit když si s autem někde hupneš do díry.
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
to ako kazdych 357 km po nasich terennych cestach? sak budem mat z torzky kolotoc



exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
pozorovanie z minula: pri studenom motore {okolo nuly a nizsie} automat. prevodovka hrozne drsno radi, hlavne v tazkom zabere s plynom na podlahe....z 1 do 2 to este ujde, ale z 2 do 3 a z 3 do 4 to je kopanec ako svina
takze v kose rozbehy velmi pomaly, treba zohriat motor a aj prevodovku, a to kludnou jazdou cca 15 km, pri kose pod minus 10 to robi aj 25 km, alebo aj viac ak motor velmi netaha do kopca ale iba sa vezie na volnobeh.

exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Sherpiku, rád bych ti pomohl, ale na štěstí (jak pro koho) já takové problémy nemám, ani neměl
Ale držím palce

Rozhodně si nemyslím, že to je tím chladem, bo by to muselo dělat u všech



Rozhodně si nemyslím, že to je tím chladem, bo by to muselo dělat u všech

Naposledy upravil(a) Vokoun dne 05 led 2010 18:49, celkem upraveno 1 x.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Voky, a uz vubec jezdis s tym novym raketoplanem? nebo v jakem si stavu?
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: automat a problemy pri rozjazde so studenym benzin motorom
Čéče já lítám, jako drak
Akurát mi stoupla spotřeba 


Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/