Stránka 3 z 3

Re: AKTIVITA

Napsal: 14 bře 2020 10:03
od Goauld_cz
V čem je RS jiná než ostatní ? RS bych si teda představoval spíš s 3.2 V6 než s 2.2 DTi.

Re: AKTIVITA

Napsal: 14 bře 2020 15:45
od vlado007
:?: RS je krátka sportka ne.

Re: AKTIVITA

Napsal: 14 bře 2020 20:04
od Jirka v lese
Ano.RS je krátká sportka a ještě k tomu cabrio.A to vše pro 5 lidí.

Re: AKTIVITA

Napsal: 14 bře 2020 20:08
od Jirka v lese
A ještě dotaz,je v okolí Benešova zkušený servisman na Frontery? Díky za info.

Re: AKTIVITA

Napsal: 17 bře 2020 12:02
od Goauld_cz
OT: A to je právě ta problematika označování RS, jelikož s racing sport to má pramálo společnyho :lol:

Re: AKTIVITA

Napsal: 17 bře 2020 12:23
od Jirka v lese
Netuším jakou problematiku vyvolává RS .Každopádně je to označení tohoto modelu výrobcem. RS je uvedeno v techničáku i na karoserii vozu.
Racing sport vidím jako umění jezdce bez ohledu na označení stroje :lol:

Re: AKTIVITA

Napsal: 18 bře 2020 19:16
od palo frontera
RS mam aj na špz-ke (Rimavská Sobota) :lol: :lol: :lol:

Re: AKTIVITA

Napsal: 18 bře 2020 23:37
od Goauld_cz
Problematikou myslím to, že výrobci začali od nějaké doby RS cpát do všech možných označení, jenom jako reklamní a prodejní tah. V dobách kdysi dávno to ale znamenalo minimálně to, že auto se něčím liší, a to něco bylo většinou vyšší výkon a lepší podvozek. RS odvozeno od automobilových závodů Rallye Sport, ne jak sem předtím špatně uvedl racing.
Prostě obecně by to auto mělo být opravdu sportovnější, což Frontera sport, nebo Isuzu Amigo nijak zvlášť neevokovalo.