Jedná se opravdu o čínskou smrt nebo ne?
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Jako když to vidím,slintám,což o to,možná je to jen závadnou studní,možná že ne.Ty jejich auta taky vypadaly super,jen ta bezpečnost...ale jich je miliarda,že.Jenže víte co,navěky šmejdy vyrábět nebudou,třeba čučíme na první fakt zmáklej čínskej držák,co do něj posadíš ženus dětma a ne tchyni s jejíma kámoškama.Čert ví proč se ty kopie Fronťase v Německu tak rychle vyprodaly:-)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Čína
Máš pravdu, Japonci a Korejci taky nějak začínali a kde jsou teď... v Japonsku a Korei, ale o to tu nejde.
Landwind se v Německu vyprodal asi jako levnej zdroj dílů na oblíbený Frontery, bych tipoval.
Landwind se v Německu vyprodal asi jako levnej zdroj dílů na oblíbený Frontery, bych tipoval.
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
hmm a já myslel, že to vyráběj v akci zet. :DRosta píše: ... oni ty cinani bohuzel furt pouzivaj levny a min kvalitni materialy, nez zbytek sveta
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Žigi
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 25 črc 2006 08:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
UAZ
Ty se tváříš, jako že by s UAZem měl být nějaký problém... To je moje záchranná síť, až nebudu mít prachy na údržbu frontery, tak na něj dost možná přejdu... Napíšu Vám pak srovnávací recenzi :Dkaktus79 píše:Fuj, do toho cinskeho Landwindu by som v zivote nesadol, ani do ineho cinskeho auta, to si radsej kupim UAZ!!!
Re: UAZ
S UAZ-om Patriot nie je ziaden problemŽigi píše:Ty se tváříš, jako že by s UAZem měl být nějaký problém... To je moje záchranná síť, až nebudu mít prachy na údržbu frontery, tak na něj dost možná přejdu... Napíšu Vám pak srovnávací recenzi :Dkaktus79 píše:Fuj, do toho cinskeho Landwindu by som v zivote nesadol, ani do ineho cinskeho auta, to si radsej kupim UAZ!!!
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Čína
Jeden článeček, pánové (a případné dámy): http://www.autoweb.cz/autosalon-pariz-2 ... ml?id=7920
Ta žlutá potvůrka mi ale příde bejt rozkošná!
Ta žlutá potvůrka mi ale příde bejt rozkošná!
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Tak mi to nedalo a poohlédnul jsem se po crash testech jinejch off roadů,když jsem viděl toho rozesračkovanýho Landwila,ty číňani jsou fakt hovada!!!........když dva dělají totéž,není to totéž. Frontera je Frontera a Landwil je hooooodně laciná napodobenina,takže co jsem zjistil,crash test Frontery v porovnání se současností nedopadl na jedničku,ale myslím si,že obstojně,stejně s Čerokýzem,Grand Vitanou (že by to byla Vitara :D ),a další dle žurnalistů "rádoby off roady" SUV-volně přeloženo,kombík na velkejch kolech ,typu,Sorento,Santa Fe,ale i MB typ M !!! nedopadly o mnoho lépe lépe,deformace karoserie ve velmi obdobném rozsahu poškození,takže ty naši miláčkové na tom zase tak špatně nejsou,a je mi líto,že Landwil je ve všech článcích spojován s Fronterou,která dopadla v crash testu mnohem lépe,Landwil dopadl nejhůř za posledních 20 let!!!!! Tudíž hůř než vozy vyráběné dávno před Fronterou,pokud tedy dobře počítám :D ,a k současným testům,kde je srovnání naprosto neobjektivní,neboť Frontera je vůz z první poloviny 90 let,nikoliv vůz nového tisíciletí jako např Audi Q7 a podobný kýčovitý krámy se kterými je v testech porovnáván,Frontera nemá špatnou pasivní ochranu,jen není vybavena 8 až 12 éééérbeky,čímž vzniká vyšší riziko zranění posádky,nikoliv však vážné či dokonce smrtelné!V případě,že by byla Frontera vybavena výše zmíněným počtem bagů,byla by ochrana posádky v naprostém pořádku i se současně vyráběnými cca o 10 let mladšími vozy!!!! Navíc si uvědomme jednu věc,crash testy jsou simulovány do "pevné překážky",což znamená,že při dodržení rychlosti v crash testu,by k tomuto poškození vozu došlo pokud by vozidlo narazilo do protiatomového bukkru,či jiné obdobně "měkké a hebké" překážky,zatímco většina čelních i bočních nárazů je s jinými vozidly,které jsou mnohem měkčí,než simulovaná bariéra v crash testu,to znamená,že pohybová energie,kterou musí karoserie vozu resp.ochraná deformační zona vozu pohltit se rozkládá mezi oba suběkty v procentuálním poměru dle rychlosti,hmotnosti,úhlu nárazu atd obou vozidel,z čehož lze tedy selským rozumem vyvodit,že pokud by se čelně srazily dvě jakákoliv identická vozidla jedoucí stejnou rychlostí,při zachování stejné hmotnosti,úhlu nárazu atd.....např Landwily,byla by deformace karoserií rozdělena v poměru 50 ku 50 procent,tedy deformace poloviční,než je zde demonstrována!!!!..........Tak to mě NASRAL jeden článek kde nějaký novinářský hovado zase uvádělo,že Landwil je Frontera....ano je,ale poze vzhledem,nikoliv,kvalitou požitých materiálů,tak jsem Vám to tu musel popsat,protože jako strojař jsem tyto nárazové síly a deformace také kdysi dávno propočítával jako maturitní práce.................táááák a teď se mi ulevilo,že to mám ze sebe venku :D ,V
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Opel?
Díky za tenhle příspěvek. Pokud byla Frontera během své výroby znevažována, protože to byl Opel a málokdo věděl o japonským základu, tak teď má definitivně vymalováno, protože tyhle novinářský mantáci Froncka a Rodeo budou furt házet do jednoho pytle s touhle čínskou replikou.
Je to sisifovskej (omlouvám se za grafmatiku) džob pak někomu něco vysvětlovat. Jednou mě nadchnul jeden kolemjdoucí: nadšeně přiběhl k mýmu auto a hnedka začal, že je to úžasný, co to všechno projede a co to dokáže a že si taky takový chce pořídit. Pak se zaptal, co je to zač (na masce chladiče sem neměl nápis "Opel") - po mé odpovědi okamžitě následovala reakce ve stylu "jo to je ta sračka"... tak sem ho dvakrát přejel tam a zpátky na redukci, čuráka.
Je to sisifovskej (omlouvám se za grafmatiku) džob pak někomu něco vysvětlovat. Jednou mě nadchnul jeden kolemjdoucí: nadšeně přiběhl k mýmu auto a hnedka začal, že je to úžasný, co to všechno projede a co to dokáže a že si taky takový chce pořídit. Pak se zaptal, co je to zač (na masce chladiče sem neměl nápis "Opel") - po mé odpovědi okamžitě následovala reakce ve stylu "jo to je ta sračka"... tak sem ho dvakrát přejel tam a zpátky na redukci, čuráka.
Doufám,žes to,co zbylo ještě dorazils tvou oblíbenou metrovou trubkou
Novináři jsou fakt ču....!
Plácaj si játra o něčem o čem vědí kulový.A co se landwingu týče,dopad tak jak dopad z prostého důvodu.Abyste mohli vyrábět takové vozidlo levně,musíte mít i levné výrobní náklady.U něčeho to moc cenově sundat nejde,např.motor.ALE kastle noooo to je jiná,použijeme slabší ergo lacinější plechy (s menší pevností,že )sváry pouze bodové a s menší hustotou oproti fronckovi,opomineme výztuhy,(na co taky ) a máme auto za půl peněz,ale také s poloviční tuhostí a pevností kastle a to je vše přátelé tádyjádydá
Merlin-Petr
Novináři jsou fakt ču....!
Plácaj si játra o něčem o čem vědí kulový.A co se landwingu týče,dopad tak jak dopad z prostého důvodu.Abyste mohli vyrábět takové vozidlo levně,musíte mít i levné výrobní náklady.U něčeho to moc cenově sundat nejde,např.motor.ALE kastle noooo to je jiná,použijeme slabší ergo lacinější plechy (s menší pevností,že )sváry pouze bodové a s menší hustotou oproti fronckovi,opomineme výztuhy,(na co taky ) a máme auto za půl peněz,ale také s poloviční tuhostí a pevností kastle a to je vše přátelé tádyjádydá
Merlin-Petr
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Ještě něco bych chtěl dodat,nebudem se bavit o hnoji Landwingu,ale pokud se vrátíme k Fronckovi,viz článek v off road magazínu,či kde to bylo,ke kterému se zde v jiné diskusi rozproudila vášnivá debata,kde novináři udělali z Froncka největší šrot,je s podivem,jak si spousta novinářů a těchto rádoby odborníků,pro které je nejlepší auto to které má lepší navigaci a složitější ABS a jiný píčoviny protiřečí,neboť pokud jsem si za poslední týden vytáhl jak z netu,tak z postarších časopisů (4x4 magazín,off road magazín,svět motorů...atd...) články,recenze,testy,týkající se Adama Frontery :D,došel jsem k závěru,že dle těchto článků,není možné srovnávat nejen Fronteru,ale jakékoliv jiné auto,protože v jednom článku je Frontera uváděna jako auto,které je zrezlé už v továrně a nejspíš při pořízení nové s ní bez poruchy nedojedete ani domů,tak v obdobném článku jiného magazínu se dočtete,že Frontera je jedno z nejméně poruchových aut (Frontera z roku 1997 je uváděna jako méně poruchové auto než např. Renault Scenic,Peugeot 306,ale i takový "rádobyluxus" jakým je Hnuj Sonata...atd)nebudu jmenovat všechny,bych to psal do rána,jde o jeden z nejvíce oblíbených off roadů nejen v Německu,atd,takže tyto články mohou být pouze orientační tematikou,ze které si každý může vyčíst to co sám chce,kdo chce vidět Froncka jako šrot vybere si to nejhorší,kdo chce vidět ty lepší stránky,vybere si opačné názory,co z toho vyplívá,???? Frontera je naprosto normální auto s naprosto běžnou poruchovostí jako každé jiné auto běžně používané k účelu,ke kterému je určeno!!!!!!!! Navíc,jsem se dočetl,že dle crashtestů TUV provedených v Německu v roce 1998,byla Frontera zařazena na 4 místo nejbezpečnějšího auta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,V,takže každý ať si udělá svůj obrázek,a nejradši mám lidi,co řeknou,jooooo Frontera,no tak to sis pořídil pěknej vrak,na dotaz čím jezdí on,mi hrdě odpověděl Peugeot 309,1.4 benz,z roku 1987 !!!!Takže názor takového člověka pro mne má cenu rošlápnutýho hovna,to jsem ještě chtěl doplnit,V
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Hovada
Viz. taky oblíbený článek v jednom pofidérním plátku: viewtopic.php?t=14 - to taky psal mrcas, kterej Froncka nikdy neviděl a jenom něco namastil a doplácal to fotkama z německýho katologu. Takovejm debilům by měli zakázat publikovat. Každej čurák si pak může napsat cokoliv a svou debilitou pak ovlivňovat názory ostatních. Já se s tím setkávám i u fototechniky, kde drtivou většinu "recenzí" píšou nachopný hovada podle obrázků v letáku.