Jedná se opravdu o čínskou smrt nebo ne?
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Jedná se opravdu o čínskou smrt nebo ne?
Je zde nový článek. Jsme zvědavý na Vaše ohlasy. http://www.offroad-frontera.com/html/cl ... dwind.html
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Taky dobře. Jen ať si číňani vezmou ta doporučení k srdci a zase se to auto bude vzhledem k čínským cenám prodávat o kousek líp.
PS: třeba je to způsob jak omezit čínskou populaci Teda pokud se to auto prodává v číně.
PS: třeba je to způsob jak omezit čínskou populaci Teda pokud se to auto prodává v číně.
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Rám
Je divný, že auto s rámem dopadlo hůř než samonosky. Při bouračce do jiného vozu taky musíte brát v úvahu, že je Frontera těžší a vyšší než obvyklý vozy, což se v crashtestech do fixní bariéry moc neprojeví.
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Crash testy
crASH TESTY BERU S REZERVOU. Vím že to je k něčemu dobré, ale v provozu nepoužitelné. Pokud do mě z boku řízně čelní stěna což se rovná rozjetému kamionu, tak mi nepomůže ani svěcená voda takříkajíc. Ale pokud do mě z boku řízně osobák, tak bude mít co dělat aby to rozdejchal. Navíc záleží na rychlosti a pokud se stane nehoda v rychlosti více jak 30 km/h tak víveméně není většinou co řešit.
Fakt po ráně to vypadá dost špatně. ještě že tam sedí figurka. Nedávno mi padl do oka článek o Smart crash ve 110 km/h. Jsem si řikal, že by se dal potom použít jako tapeta, ale ....... koukněte je to odkaz rovnou na video
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=crash%20
Snad bych raději jezdil ve Smartu než v Landwingu.
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=crash%20
Snad bych raději jezdil ve Smartu než v Landwingu.
Teda je pravda že nad vším se vznáší velký otazník našel jsem článek na AutoRevue. Čtěte a suďte.
Landwind je dostatečně bezpečný
Druhým kontroverzním vyjádřením v posledních týdnech a měsících je crash test čínského Landwindu. Německý autoklub provedl svůj vlastní crash test, ve kterém nedopadl Landwind moc dobře. Dalo by se říci, že doslova propadl, testovací figuriny byly v interiéru takřka rozmačkány. ADAC vydal zprávu o nebezpečnosti tohoto vozu, ale ani v tomto případě nebylo vše v pořádku. Jakýmsi měřítkem crash testu jsou výsledky EuroNCAP, které maji přesnou metodiku nárazů, výsledků a přidělovaných bodů. Nelze proto udělat jakýsi crash-test dle svých podmínek a pak tento test srovnávat s výsledky EuroNCAP a prohlásit, že dané auto propadlo. To pak můžeme poslat auto proti zdi při 200 km/h a po nárazu prohlásit, že jiné auta v crash testu dopadly lépe.
Evropu tak opět obletěly informace, že první čínské auto, které se již v malých sériích prodává na trhnu v EU má katastrofální bezpečnost a že již v malém nárazu je velké riziko těžkého zranění nebo usmrcení posádky. Důležitým faktem je, že Landwind prošel homologačním řízením německé TUV, kdy se musí provádět přesně definované crash testy, aby dané auto získalo homologaci a mohlo se prodávat na vnitřním trhu Evropské Unie. Landwind by v něm nevyhrál, ale také nijak propadl, jak později uváděl ADAC. Průměrný výsledek pak umožnil danou homologaci získat. Po zveřejnění výsledku ADACu byl crash test opakován. A opět byl výsledek jiný, než uváděl ADAC. Rozdílů v testování ADAC - TUV je více. Ať už rychlost nárazu, tak i celá metodika, která je poměrně rozdílná mezi ADAC a EuroNCAP. Testy ADACu totiž nezohleďnují velké množství parametrů a faktů, které NCAP, resp. TUV zohledňuje a proto jsou dané výsledky zcela neporovnatelné.
Dalším faktem je to, že auto, které bylo testováno německým ADACem nemělo nejnovější bezpečnostní výbavu a veškeré výztuhy, které Landwindy v úpravě pro EU mají.
Samotní zástupci čínského výrobce se vyjádřili až před několika dny. Také nesouhlasili s hodnocením ADACu a způsobem, jakým své výsledky podával. Čínský výrobce ovšem také připustil, že v daném segmentu jsou i bezpečnější auta, nicméně za poslední 3 roky, kdy se auto prodává např. v Číně, nedošlo k žádnému smrtelnému zranění.
Tak snad, aby jsme si to testli samy že.
Landwind je dostatečně bezpečný
Druhým kontroverzním vyjádřením v posledních týdnech a měsících je crash test čínského Landwindu. Německý autoklub provedl svůj vlastní crash test, ve kterém nedopadl Landwind moc dobře. Dalo by se říci, že doslova propadl, testovací figuriny byly v interiéru takřka rozmačkány. ADAC vydal zprávu o nebezpečnosti tohoto vozu, ale ani v tomto případě nebylo vše v pořádku. Jakýmsi měřítkem crash testu jsou výsledky EuroNCAP, které maji přesnou metodiku nárazů, výsledků a přidělovaných bodů. Nelze proto udělat jakýsi crash-test dle svých podmínek a pak tento test srovnávat s výsledky EuroNCAP a prohlásit, že dané auto propadlo. To pak můžeme poslat auto proti zdi při 200 km/h a po nárazu prohlásit, že jiné auta v crash testu dopadly lépe.
Evropu tak opět obletěly informace, že první čínské auto, které se již v malých sériích prodává na trhnu v EU má katastrofální bezpečnost a že již v malém nárazu je velké riziko těžkého zranění nebo usmrcení posádky. Důležitým faktem je, že Landwind prošel homologačním řízením německé TUV, kdy se musí provádět přesně definované crash testy, aby dané auto získalo homologaci a mohlo se prodávat na vnitřním trhu Evropské Unie. Landwind by v něm nevyhrál, ale také nijak propadl, jak později uváděl ADAC. Průměrný výsledek pak umožnil danou homologaci získat. Po zveřejnění výsledku ADACu byl crash test opakován. A opět byl výsledek jiný, než uváděl ADAC. Rozdílů v testování ADAC - TUV je více. Ať už rychlost nárazu, tak i celá metodika, která je poměrně rozdílná mezi ADAC a EuroNCAP. Testy ADACu totiž nezohleďnují velké množství parametrů a faktů, které NCAP, resp. TUV zohledňuje a proto jsou dané výsledky zcela neporovnatelné.
Dalším faktem je to, že auto, které bylo testováno německým ADACem nemělo nejnovější bezpečnostní výbavu a veškeré výztuhy, které Landwindy v úpravě pro EU mají.
Samotní zástupci čínského výrobce se vyjádřili až před několika dny. Také nesouhlasili s hodnocením ADACu a způsobem, jakým své výsledky podával. Čínský výrobce ovšem také připustil, že v daném segmentu jsou i bezpečnější auta, nicméně za poslední 3 roky, kdy se auto prodává např. v Číně, nedošlo k žádnému smrtelnému zranění.
Tak snad, aby jsme si to testli samy že.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Home made crash test
Jo, stačí rozmlátit cca deset aut a pak se rozhodnout...Honza píše: Tak snad, aby jsme si to testli samy že.
Tak si říkám, že když už mám motor venku, tak tam navařim z traverz konstrukci na větší průraz. A do kastle rám
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
1) nebourat
2) předvídat
3) když už bourat, tak potom tak aby to co nejmíň bolelo (vem čert posádku v tom druhém autě, protože když dodržím bod jedna a dva, tak tu havárii nemůžu zavinit)
4) teď teprva přichází v úvahu nějaké nárazové testy
pozn. č.1: jako chodec se snažím aplikovat to samé na konkrétní podmínky.
pozn. č.2: zrušíme silnice a bude po problému
pozn. č.3: když se v EU může prodávat každá potencionální konzerva mletého masa (smart, matiz atd.) tak každý velký auto s většíma deformačníma zónama musí projít tím testem bez problému.
pozn. č.4: že bych si příště koupil obrněný transportér?
2) předvídat
3) když už bourat, tak potom tak aby to co nejmíň bolelo (vem čert posádku v tom druhém autě, protože když dodržím bod jedna a dva, tak tu havárii nemůžu zavinit)
4) teď teprva přichází v úvahu nějaké nárazové testy
pozn. č.1: jako chodec se snažím aplikovat to samé na konkrétní podmínky.
pozn. č.2: zrušíme silnice a bude po problému
pozn. č.3: když se v EU může prodávat každá potencionální konzerva mletého masa (smart, matiz atd.) tak každý velký auto s většíma deformačníma zónama musí projít tím testem bez problému.
pozn. č.4: že bych si příště koupil obrněný transportér?
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Zase VM Motori
Takže Číňani to předělali, vyztužili a hurá do prodeje. Jako prémii přibalili nový vznětový motor - a nyní hádanka: jaký Samozřejmě obligátní 2,5TD od VM Motori
viz.: http://www.novinky.cz/auto/80648-landwi ... vraci.html
viz.: http://www.novinky.cz/auto/80648-landwi ... vraci.html
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
fakt nevím, myslím, že se mohu zabít i jinak, ale začali kopírovat auta starších typů do šroubku a jsou sakra rychlí, když jde o to něco předělat, měli i svoje auta, teda jako že je navrhli celé, ale byly to auta pro sebevrahy, totálky v rychlosti cyklisty,tak nevím,nevím.Ty kopie nebudou muset být nutně nejhorší. Ty crash-testy jsou leckdy objektivní, ale vemte v potaz hysterii výrobců proti Ćínským výrobcům,že. Jo a že se v Číně nikdo v tom nezabil-nevěřím, ale ten čínskej novinář který by o tom napsal by byl další popravený na stadionu jako vlastizrádce, jo pořád je to Rudá čína ať se tváří jak chce, typické pro všechny komorežimy-navrch huj, vespod fuj.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Další čínská zmrd?
Že bi to bít další čínská zmrd? Co to být za auto předtím? Ono to připomýnad Padžéro! Nebo já mýt halucinatse a pod sexy pechy být Traband? Za pár euro moci lýtat jako Čankajšek!!!
(Great Wall Hover):
(Great Wall Hover):
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
Re: Další čínská zmrd?
uhmmm, toto ozaj nevyzera spatne
odkial to mas?
odkial to mas?
Slaava píše:Že bi to bít další čínská zmrd? Co to být za auto předtím? Ono to připomýnad Padžéro! Nebo já mýt halucinatse a pod sexy pechy být Traband? Za pár euro moci lýtat jako Čankajšek!!!
(Great Wall Hover):
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Další čínská zmrd?
Hodlaj to představit na autosaloonu v Paříži, viz. např.: http://www.novinky.cz/auto/paris06/cins ... ao3ke.html*pt* píše:uhmmm, toto ozaj nevyzera spatne
odkial to mas?
Jinak se všem Číňanům omlouvám za lehce impertinentní příspěvek, který, ač to vůbec nebylo zřejmé, byl inspirován právě nedůvěrou v čínské výrobky...
...ale "Bobika" být dobrá!