Nováček Milhausino

Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Zdravím všechny!
Mám Fronteru 2,2 DTI 16V automat 2001, momentálně odstavenou v garáži a nejsem schopen ji donutit k jízdě! :grin:
Rýpu se v tom od loňska, do Vánoc jezdila bez problémů. Inu, je to ženská... :wink:
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Goauld_cz »

Vítej, proč ti to nejede ?
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Ahoj a díky. Motor jak studený, tak zahřátý při přidání plynu cuká, auto nechce táhnout. Vyměnil jsem palivový filtr, váhu vzduchu (chybu mi vypsala diagnostika), zkontroloval všecky podtlakové hadičky. Auto při tom škubání nekouří. V hodně nízkých otáčkách dobrý, když zahřátý motor na volnoběh prošlápnu na plný plyn, do otáček jde a neškube. Dělá to jen při jízdě.
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Goauld_cz »

Zkus přes diagnostiku zkontrolovat jak tlačí turbo a jaká je dávka paliva.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Ok, provedu. Jen musím počkat, jestli se sousedovi podaří půjčit z práce diagnostiku. Jinak tam k nim nedoskáču. :?
Uživatelský avatar
somki123
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 01 bře 2015 16:12

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od somki123 »

vítej, sem zvědavej jak dlouho tě to bude bavít to opravovat :D
frontera 2.3TD
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Už jsem se s tím narýpal.. :P Včera nám diagnostika ukázala chybu čidla teploty oleje, na monitoru bylo vidět, jaké šílené hodnoty hlásí řídící jednotce (150°C, 200°C apod.), při každé takové změně auto zaškubalo, řídící jednotka to hází do nouzového režimu. Čidlo zkusím vyměnit a uvidíme. :wink:
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Goauld_cz »

No teoreticky by to mohlo být jenom tím čidlem. Na test funkčnosti si myslím, že by stačilo čidlo odpojit, jednotka by si měla nastavit nějakou náhradní hodnotu a mělo by to jet normálně.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Aha, to mě nenapadlo. Díky za radu!
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Tak po výměně čidla teploty oleje dojela Fronťa do Brna, kde mi zhasla uprostřed tunelu... Odtah do BS auto do Opel servisu...
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Tak ve značkovém servisu mi podle diagnostiky vyměnili baterku a čidlo otáček kliky. Ovšem na diagnostice jim to stále hlásí chybu čidla teploty oleje, i když jsem čidlo už vyměnil. Auto v půlce cesty ze servisu zase začalo semo tamo cukat. Že by byla pořád krpa někde tam? Konektor nebo kabel?
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Jen tak ze zvědavosti, kolik to má najeto?
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Přes 190 000. Podle tachometru. Je to dotáhlé z Itálie, takže čert ví, kolik doopravdy. Volal jsem ještě do servisu, tam mi borec řekl, že v chybách je napsána chyba EGR ventilu. Ten jsem dnes taky vyměnil a Froňta stále zlobí. Zajímavé, že až když se ohřeje. Za studena cvrkala normálně. Pravda, za studena jí nedávám plný plyn, ale až se ohřeje. Divné. Už nevím.
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Aby nebylo načatý čerpadlo. To je kámen úrazu u této motorizace a největší zlo. 200 000Km je tak hranice jeho životnosti. Nechvalně proslulý, rotační Bosch PSG VP44. Táta ho měl u Vectry, auto začalo postupně kuckat a pocukávat až oděšlo úplně. Přidřený předsuvník. Opravit to nešlo a měnilo se kus za kus a v Oplu nám tenkrát řekli, že nový čtyřicet tisíc...taky zlobí přepady a spadlá nafta nebo těsnění pod vstřiky...Dost toho je na Opel forech...
Kamarád co má 2.2Dti Zafiru ho měnil asi tak před dvěma lety a dělali mu to tady:
http://www.autokomi.cz/

Jinak dost je toho popsáno i zde na foru:
viewtopic.php?f=7&t=5299
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Milhausino
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 12 led 2017 15:13

Re: Nováček Milhausino

Příspěvek od Milhausino »

Čerpadlo je repasované v 12/2013, mám od opravy papíry od předchozího majitele. Mrknu na odkaz, co jsi napsal. Moc díky! :wink:
Odpovědět

Zpět na „Představení nováčků“