Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Odpovědět
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od DJ.Tom »

Slaava píše:Takže kdybyses pro ně rozhod, tak to budou montovat tam a když by po montáži čerpadla motor furt nešel, tak jim hold zaplatíš jenom tu montáž. Na tom Astrafóru mu to odešlo mechanicky, elektronicky nebo neví?
Ještě neví.

Napadá vás ještě někoho nějaký postup ?
Taky tam někdo psal o nasátí paliva do vratky odpojením těch malých hadiček pod jednotlivými vstřiky. Což jsem popravdě moc nepochopil. Ani nevím kam ty spojené hadičky pak vedou. tedy nevím, jestli mám nasávat jakobhy z válce nebo jakoby od součtu těch hadiček.
co je úplně idiotský že to nenúíše žádnou chybu. A všechny měřené hodnoty jsou zcela zprávné. prostě jak kdyby se to někde ucpalo a nešlo to ven.
Já to nechápu. A fakt mi to sere.

Vůbec se ktomu nedá pořádně dostat, a jestli to chápu dobře při sundání čerpadla musí jít dolu rozvody, což je ale strašná pakárna ne ??? takhle si to nemůžu dát ani na stůl.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od Slaava »

Vypadá to jako nefunkční stop-ventil ale vůbec netuším, jak je ten řešenej u tohodle čerpadla. Zkus ho popř. vyndat a koukni, jestli funguje po zapnutí elektriky. Je vidět na v tom Vesmírovo návodu na opravu řídící jednotky u VP44 PSG5 a podle obrázků, co sem našel by to mělo bejt obdobně řešený i u VP44 PSG16.

Stále uvažuju jak to může souviset s těma mrazama... nebo jestli je to jenom náhoda. Tenhle tejden se tu vyrojilo víc lidí s 2,2DTi/H, kterejm to nestartuje. Každej to má ale asi způsobený něčím jiným ale zima auta dost trápí obecně. Přihodil sem sem do tohodle tématu (udělal sem samostatný téma pro PSG16 aby se to nemotalo s PSG5) i ten Marfušákovo problém, kterej ale nakonec nebyl v čerpadle ale v něčem jiným (nějak sem nepochopil v čem přesně).
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
kuriatko
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 650
Registrován: 01 bře 2011 19:54
Bydliště: Prievidza SK

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od kuriatko »

U mňa to bola nafta aspon dufam.Včera sa my ju podarilo oživiť po noci vo vykurenej garáži.Ráno len točila a nič.Na obed lapla.Kolko si mal v nadrži nafti?Ja som spravil školácku chybu a mal som pri rezerve,však dotankujem zajtra.A ked už nič iné a máš v čerpadle naftu tak čo ju skusiť roztiahnuť?
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od DJ.Tom »

A včem si pomůžu při roztáhnutí, když ze vstřiků nic nejde ???? To je stejní jako když startuju. Mám tam paraelně dvě baterky takže starter točí 400 otáček klidně minutu. tedy dost otáček na to aby to makalo ale nic :/

Já nevím, jak se dáá to čerpadlo vyndat :/ pochopil bych jak ho sundat samotné, ale nevím jak drží na ose a je tam nějak naúhlovaný ???
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od DJ.Tom »

kuriatko píše:U mňa to bola nafta aspon dufam.Včera sa my ju podarilo oživiť po noci vo vykurenej garáži.Ráno len točila a nič.Na obed lapla.Kolko si mal v nadrži nafti?Ja som spravil školácku chybu a mal som pri rezerve,však dotankujem zajtra.A ked už nič iné a máš v čerpadle naftu tak čo ju skusiť roztiahnuť?

Nádrž byla skoro plná, bylo to dva dny v garáži ve které je 15 stupnů motor byl předehžátej topením na 60 stupňů olej na 35 (co psala diagnostika)

Napadlo mě ještě odpojit vratku, abych viděl jestli to teče jakoby skr čerpadlo... logicky, když by to nebralo tak by to druhou stranou teklo zase rovnou ven ne ???

Ano ten stop ventil by mě přišel taky logickej u PSG 5 právě odcházel ten tranzistor stopventilu ??? Jenže jak se ktomu dostat, je tam tak kurevsky málo místa, musel bych sundat celé sání, čímž to zase zmagoří protože bude ukazovat blbosti váha vzduchu a i tak se tam blbě dostanu. Ty kluci co prodávaj ty čerpadla tomu snad rozumí, ale bojím se toho že to jen vymění a to staré bude třeba ok a stejně mi naučtujou 35 litrů, nebo naiopak na to taky nepříjdou.

Kuřátko...... ty jsi teeda postupoval jak ??? Nebo při jakých změnách ti to chytlio ??? a teď už to valí v pohodě ?????
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od Slaava »

DJ.Tom píše:Ano ten stop ventil by mě přišel taky logickej u PSG 5 právě odcházel ten tranzistor stopventilu ??? Jenže jak se ktomu dostat, je tam tak kurevsky málo místa, musel bych sundat celé sání, čímž to zase zmagoří protože bude ukazovat blbosti váha vzduchu a i tak se tam blbě dostanu.
Napadla mě ještě jedna věc: stopventil by měl při sepntí a vypnutí cvaknout - zkusím u sebe v autě, jestli je to slyšet ale třeba sem vymyslel kravinu. Uvidíme, co na to ostatní. Každopádně by to chtělo stetoskop nebo na to šáhnout.

Ten tyristor byl podle mě od něčeho jinýho, ne od stopventilu. Ale to je asi jedno.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
václav
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: 12 srp 2007 20:28
Bydliště: okolo Hradce Králové

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od václav »

Ahoj Tome jen k té vratce , co ji chceš odpojit, mám strach, aby se ti to nezavzdušnilo, jestli by nebylo lepší ji jen povolit při tom startování.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
Uživatelský avatar
kuriatko
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 650
Registrován: 01 bře 2011 19:54
Bydliště: Prievidza SK

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od kuriatko »

Takže po poriadku ked my to spravilo prví krát teplota okolo nuli :!: točí točí nič.Bol som na chalupe 10km od dediny plny kufor dve decka v aute.Huste sneženie baterku som vyštavil rezignoval som a roztiahol.Kontrolky mlčali palubny tiež.Do servisu diagnostika mlčala len čidlo škrtiacej klapky.Dva dni pohoda štarter my odišiel pápá.Po vymene štartéra a baterky :roll: točí točí nič,a dalej ako som už písal.Mne to stále vrta v hlave tiež boli stoho v servise v pi.i.Uplne prvi krát ked som ju mal týžden my to spravilo tiež o ropákoch som nič nevedel len že existuju.Riešenie- roztiahol som ju ano ano viem čo si o mne myslíte,ale už teraz som aj ja mudrejší vdaka tomuto foru :wink:Vtedy som prišiel do servisu atak isto diagnostika nič.Maník to mal dva dni ani raz mu to nespravilo.Takže ked to šlapalo tak som to neriešil.Preto mi to vrta v hlave a tajne dufam že už mam pokoj.Viem že som ti moc nepomohol ale držím palce....
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od DJ.Tom »

Teď bych ocenil radu na tyto otázky:

1. trubka do čerpadla jde skz něj a zpět ven skrze vratku. Jestliže tu odpojím a protočím motor, má to fungovat tak že se nafta nasákne a z vratky zase začne vytýkat ?

2. Jak čerpadlo drží na ose ??? Musím sundat nějak kryt rozvodů tedy sundat i klínový řemen nebo ne ?

3. Když budu čerpadlo sundavat, je nějak důležitý úhel čerpadla ? jako u rozvodů nebo je to fuk jak je osa natočená ?
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od Slaava »

1. Podle mě to tak je - přepad z čerpadla má na sobě zpětnej ventil, takže tudy se to zavzdušnit podle mě nemůže i když v normálním provozu je i celá přepadová (vratná) trubice zaplněná naftou (v nádrži vede pod hladinu). Podle mě to za pokus stojí - alespoň zjistíš jestli je čerpadlo fakt zaplněný.

2. Myslím, že to tu pro VP44 PSG5 popisoval tuším vlado.

3. Nevím. Když si poznačíš jako tam bylo a pak to tam tak vrátíš, tak nic nezkazíš.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
václav
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: 12 srp 2007 20:28
Bydliště: okolo Hradce Králové

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od václav »

1. Dle mě musí za běhu a tedy i startu z vratky vytékat nafta.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od Slaava »

To určitě.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše:1. Podle mě to tak je - přepad z čerpadla má na sobě zpětnej ventil...
pokud to Slávo nemá jen šroubek s omezeným průtokem, jako ty naše chrhly. pak ti spadne nafta přes přepad ani nemrkneš :grin:
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od DJ.Tom »

Před chvílí jsme mluvil s nějakým klukem co ty čerpadla mění a říkal, že je dovné že mi to nenapsalo poruchu, že to nevypadá na čerpadlo a abych to dotáhnul. Ale zase nevím co by to bylo jinýho když vše ostatní už jsem projel.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
marfusak
Začínající diskutér
Příspěvky: 141
Registrován: 03 pro 2011 08:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)

Příspěvek od marfusak »

Ahoj, po technicke strance moc neporadim, nicmene kdyby doslo na nejhorsi, na http://www.dieseltechnika.cz/ mi nabizeli, ze kdyz jim poslu moje vadne cerpadlo, prehrajou z ridici jednotky sw do "noveho" a to mi poslou zpet jako plug & pray...to nove je jako ze poskladane z funkcnich dilu z cerpadel s malym najezdem (do 90tkm). Je to cca za 22tkc, nicmene zaruka je jenom 14 dni, cili namontuj, zkus a jestli to nastartuje, jezdi a modli se. Chlapik na druhem konci dratu mi prisel fer a kdyby to v mem pripade bylo cerpadlo, asi bych se vydal tudy. Na ebay jsem jeste nasel dodavatele z GB, ktery to mel cca za 300 liber, ale to mi prislo jako hodne riskantni. Jinak ja ted pro zmenu resim unik chladici kapaliny, S timhle "drahouskem" se clovek fakt nenudi...no aspon mam pocit ze ziju...;)
Frontera B 2.2DTi 88 kW 2003
Nissan Patrol GR Y61 2.8TD - kapsa plakat, srdce jasat...;)
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“