klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Ahoj. Tak kolega měl problém ,nebo ještě má. Klepání v motoru u 2,2 dti při volnoběhu.Byl u několika "diagnostiků" a každý říkal rozvody a uvolněný silentbloky na motoru a ble ble...nosili stetoskopy na uších.... Diagnostika nic neříkala.Nakonec se ukázalo,že to dělá olejové čerpadlo.Kontrolka mazání po nastartování zhasínala daleko později,než na mojem autě.Když se natlačil olej, při zvýšených otáčkách motoru ,tak klepání přestalo. Opravář stanovil cenu opravy na cca 40 tis. Kč.Nebylo by lepší přivést jiný motor? Nemáte někdo s tím zkušenost? Ahoj Forest
- stavitel1
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 654
- Registrován: 23 čer 2008 19:51
- Bydliště: okres Nitra, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru při volnoběhu
tá kontrolka ti po kolkych sekundách zhasne pri teplom a pri studenom( priklad rano)lebo aj ja som si všimol že to chvilku trva hlavne ak dlhšie stoji si ma trochu vstrašil a za opravu motora 40... tak to tu jeden zohnal do navari za 50 a tie motori sa trochu viac kazia niektory možno vedia 4 valec a motor je v peeečku takže do froni by mohla byť ina cena inak to by aj mna zaujimalo a sšte aky tam maš olej a kolko km maš natočenych
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: klepání v motoru při volnoběhu
u svabov v reichu stoji cely motor cca 2 000 €
Land Rover Discovery 2
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: klepání v motoru při volnoběhu
kokso, po precitani tvojich prispevkom mam vzdy miš-maš skus do textu sem tam pridat aj nejaku bodku, ciarku alebo otaznik
Land Rover Discovery 2
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: klepání v motoru při volnoběhu
začnu trošku z druhého konce. to, že motor klepe už je důsledek toho, že nemazal. to znamená, že v té ceně jsou kromě olejové pumpy zahrnuty určitě ojniční šály, které na nedostatek oleje trpí nejvíc, nabrošení kliky atd. ale to jen v případě, že opravdu nemaže. nevím, co máš za mechanika ale určovat diagnozu podle toho, za jak dlouho zhasne kontrolka je dost ošemetné a odhadovat cenu ještě ošemetnější. proč nevezmete manometr ? má mazání tlak jak má mít ? pak bych to klepání hledal spíš u tekoucích vstřiků nebo v hydroštelech( je to třeba slyšet, takle na dálku je to o ničem ). nemá tlak ? rozebrat čerpadlo a obtokovej vetil. je čerpadlo bez opotřebení a ventil těsní ? pak ti ten tlak utíká nějakou zvětšenou vůlí ( asi tou, co se ozejvá ). je čerpadlo opotřebené ? pak je třeba ho vyměnit a začít hledat tu vůli co vydává to klepání při nízkém tlaku. a až dojdeš až sem, už budeš vědět, jestli je lepší sehnat hydroštel za pár korun, dělat GO a mít novej motor nebo koupit zajíce v pytli, v podobě dalšího motoru a po jeho prvním ohřátí řešit podobné zvuky, co se z něj začnou ozejvat. muj názor je, nejdřív zjistit čím to je a pak teprve řešit, co s tímblack forest píše:Ahoj. Tak kolega měl problém ,nebo ještě má. Klepání v motoru u 2,2 dti při volnoběhu.Byl u několika "diagnostiků" a každý říkal rozvody a uvolněný silentbloky na motoru a ble ble...nosili stetoskopy na uších.... Diagnostika nic neříkala.Nakonec se ukázalo,že to dělá olejové čerpadlo.Kontrolka mazání po nastartování zhasínala daleko později,než na mojem autě.Když se natlačil olej, při zvýšených otáčkách motoru ,tak klepání přestalo. Opravář stanovil cenu opravy na cca 40 tis. Kč.Nebylo by lepší přivést jiný motor? Nemáte někdo s tím zkušenost? Ahoj Forest
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
Re: klepání v motoru při volnoběhu
Souhlas,já mu taky říkám,že má zčít tím nejjednodušším.Systém pokus - omyl. Ale asi to bude větší problém,protože s tím jezdila jeho žena asi dva měsíce! Až to rozdělají,tak budu informovat.Forest
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: klepání v motoru při volnoběhu
No mne ked sa zohreje motor tak klepe jak blazen. A klepe to piest
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Kvinda
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 05 led 2006 16:05
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
No tak já mám nejspíš ten samej problém,po nastartování to na volnoběh neřekl bych klepe,ale drnčí,po zvýšení otáček je vše v pohodě,výkon dobrej při jízdě.Zkoušeli jsme sundat řemen ,abychom odstavili altík,jestli to nedělají jeho ložiska a žádná změna,v turbu to také není ,olej nemizí,tak si lámeme hlavy co to je.Už se na to ujelo cca 5tis a pořád se to chová stejně ,tak pokud má někdo nápad nebo zkušenost ,napište prosím,celkem mi to nevadí ,ale to drnčení není příjemné pro uši,nerad bych používal akuver.
2.2 Dti 2002
733 521 898
733 521 898
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
drnčet může cokoliv. jestli ti to ale klepe, tlak oleje jsi neměřil a nalítal jsi dalších 5000km, tak to je pro ten motor vražda. tím spíš, že změřit tlak oleje se dá i před panelákem změřit za 10 minut
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Dobrý den pane kolego ,je to napínák u pohonu olejového črepadla.Pozdraf fšem Forest .Kvinda píše:No tak já mám nejspíš ten samej problém,po nastartování to na volnoběh neřekl bych klepe,ale drnčí,po zvýšení otáček je vše v pohodě,výkon dobrej při jízdě.Zkoušeli jsme sundat řemen ,abychom odstavili altík,jestli to nedělají jeho ložiska a žádná změna,v turbu to také není ,olej nemizí,tak si lámeme hlavy co to je.Už se na to ujelo cca 5tis a pořád se to chová stejně ,tak pokud má někdo nápad nebo zkušenost ,napište prosím,celkem mi to nevadí ,ale to drnčení není příjemné pro uši,nerad bych používal akuver.
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Že som taký smelý! To vieš takto na diaľlu tak presne identifikovať? Alebo to bol problém toho tvojho kámoša z predošlých príspevkov? Pretože ten problém zostal nezodpovedaný a mňa to zaujíma!!! Ahoj!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Po všech "diagnosticích"a zamotaný palici to rozdělali spodem a přišli na to,že je volný napínák na řetězu pohonu olejového čerpadla.Nic víc a nic míň.Ahoj Forest
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Dík za odpoveď! Čiže čerpadlo bolo nakoniec OK! Tak to je celkom fajn správa pre B-čkarov- DTI!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Pro Kvindu...bylo to ono, co poradil Forest? mám asi stejný problém, jak náročná je oprava na čas a kolik stojí nový napínák, zbouchnu to doma v garáži nebo to chce nějaké speciální nářadí a přípravky??. Díky.
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
- tirlin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 čer 2009 18:39
- Bydliště: NOVÝ JIČÍN
Re: klepání v motoru 2,2dti při volnoběhu
Stejný problém, neklepe - spíš řinčí, jako klíče nebo podložky na šroubu, šel jsem do kontroly a napínák nový i řemen, řetězy zkontrolovány a v pohodě, kola taky, napínáky fungují oba a pruží, lišty bez prodření obě, tak co to kurva je??? Olej nemizí, motor se nepřehřívá, voda se neztrácí, výkon stejný, chod klidný a stejnoměrný, řemenice bez vibrací. Je to jen u otáček volnoběhu a při jízdě do 1500 ot/min. pak to ustane a je absoulutní klid. Už mám pocit, že to prostě řinčí něco jiného a mechanika motoru to není. Pomalu začínám pod autem kontrolovat všechny trubky a šrouby, jestli něco není volné. Kdyby měl někdo další tip, tak uvítám.
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=