prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Odpovědět
Richard1
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2016 14:33
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Richard1 »

ked my na budiku ukazovala rucicka ze je pri cervenom poli tak z merakom som nameral na motori 87 stupnov.... A na mierke oleja tam kde je max oleja asi este o 2cm visie takze pocitam ze je tam dost vody ked sa my podari cez vikend idem dat nanovo hlavu dole... a potom uvidime co dallej
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od radole »

a co vymenik?
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od vlado007 »

A je to voda? Straca sa ti ? Nemoze to byt nafta ? Cez tie traverzy to moze tiect do motora.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Richard1
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2016 14:33
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Richard1 »

Chyba voda tatze urcite voda v oleji a na vrchnaku na motore sa zacala robit emulzia
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Janeš Petr »

Richard1 píše:ked my na budiku ukazovala rucicka ze je pri cervenom poli tak z merakom som nameral na motori 87 stupnov....
no, tak aspoň víš, že máš jen v hajzlu čidlo nebo teploměr a že jsi rozmrdal celej motor zbytečně. .....tak teď nech ještě přebrousit hlavu bez prostružení uložení vačky, smontuj to podruhé, ona ti praskne do pár kilometrů vačková hřídel a máš vystaráno uplně
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Žanek »

:!: :!: :!:
Richard1
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2016 14:33
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Richard1 »

Janeš Petr píše:
Richard1 píše:ked my na budiku ukazovala rucicka ze je pri cervenom poli tak z merakom som nameral na motori 87 stupnov....
no, tak aspoň víš, že máš jen v hajzlu čidlo nebo teploměr a že jsi rozmrdal celej motor zbytečně. .....tak teď nech ještě přebrousit hlavu bez prostružení uložení vačky, smontuj to podruhé, ona ti praskne do pár kilometrů vačková hřídel a máš vystaráno uplně

Takze halava dole a je v pohode horsie je ze je prasknuty blok ....... A teraz otazka predtym mi nemizla voda len sa to v kopcoch a na dialnicy prehrievalo mohol byt prasknuty aj pred tym alebo mam hlladat dalej ???
Richard1
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2016 14:33
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Richard1 »

Takže noví motor a chladič a neprehrieva
Jiří z km
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2016 20:42

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Jiří z km »

Jaká je otevírací teplota termostatu?když jsem teď koupil nový i s tělem term.tak je u něj udávaná oteviraci teplota 92stupňů ale v tu chvili už mi jedou na první stupeň vrtule ventilátoru a chladí studený chladič, protoze 2.2dti rok 04 už má čidlo teploty před termostatem a ne v chladiči jak to bylo dřív.Termostat jsem menil z důvodu nedovirani protože byla po nastartovani motoru za chvíli teplá hadice nahoru k chladiči a naopak v létě se auto z vozíkem hřálo nad sto,tak jsem predpokladal že nechodi.ale u stareho term.vrtule chodily správně.
Frontera 2,2dti 88kw r.v.2004 dlouhá
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: prehrievanie motora -B, 2,2 DTI

Příspěvek od Goauld_cz »

U všech verzí 2.2DTI otvírá termostat při 92°C, takže buď může být vadnej, nebo šidí čidlo teploty. Pokud se ale auto v létě přehřívalo, tak to není nedovírajícím termostatem, to by se spíš přechlazovalo, ale problém bude jinde. Například může být špatně průchodnej chladič a voda nemá dostatečnej průtok, nebo vodní pumpa nehoní vodu jak má, třeba olámany lopatky atd.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“