Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Tak si odpovím sám Ta náprava mě nešla spustit kvůli uplné pí.ovině, přední kardan byl zatuhlí (zarezlí) tudíž mě nedovolil pohyb dopředu a dozadu
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Tak nevím, když jsem zaaretoval vyvažováky, tak poloha hl. řemenice oproti ryskám není ideální a je pravdou že můj motor není zrovna na volnoběch dvakrát "kultyvovanej".
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Tak hotovo, motor běží a jak jsem psal výše tak při zaaretování excentrů jsem zjistil, že poloha řemenice není úplně přesně na sobě s ryskou. Při zpětné montáži jsem je nastavil přesně na sebe a myslím, že motor je na volnoběch tiší (klidnější).
No mimo jiné jsem měl problém s napínací kladkou, při volnoběhu se dost třepala (vybrovala) a vydávalo to na volnoběch hnusnej zvuk (přirovnání motoru kterej je těsně před smrtí) po výměně kladky s novým tlumičem i s novým řemenem se závada furt opakovala, zkoušel jsem i kratší řemen ale bez výsledku. Další pokus bylo to, že jsem vyčisti a zkontroloval všechny řemenice hlavně jejich drážky jestli není někde porušená nebo zasraná, opět bez bez výsledku. Nakonec jsem vyzkoušel trochu namazat olejem a najednou se kladka přestala třepat a řemen najednou přestal plápolat a já byl spokojenej ale do té chvíle než se olej ztratil a problém se opakoval (asi za minutu). Už jsem byl s toho zoufalej a tak jsem ze srandy otočil řemen (drážkama nahoru) a bylo zdánlivě klid ale jen do té doby než se do řemenu vyřezali drážky a začalo to znovu, ale vydrželo to tak 500km což bylo lepší jak jedna minuta. Potom sem to mazal mýdlem a védečkem a chvilku to vždycky vydrželo. Ptal jsem se kde koho, ale nikdo nevěděl co by to mohlo způsobovat. Nejhorší bylo to, když vedle mě stálo úplně stejný béčko a nic, řemen se mu vůbec netřepal, už mě to fakt SRALO A teď po opravě najednou je po problému. Takže to bylo nakonec tím, (asi, pravděpodobně), že excentry nebyli úplně přesně nastavené!!!!! Proč?
No mimo jiné jsem měl problém s napínací kladkou, při volnoběhu se dost třepala (vybrovala) a vydávalo to na volnoběch hnusnej zvuk (přirovnání motoru kterej je těsně před smrtí) po výměně kladky s novým tlumičem i s novým řemenem se závada furt opakovala, zkoušel jsem i kratší řemen ale bez výsledku. Další pokus bylo to, že jsem vyčisti a zkontroloval všechny řemenice hlavně jejich drážky jestli není někde porušená nebo zasraná, opět bez bez výsledku. Nakonec jsem vyzkoušel trochu namazat olejem a najednou se kladka přestala třepat a řemen najednou přestal plápolat a já byl spokojenej ale do té chvíle než se olej ztratil a problém se opakoval (asi za minutu). Už jsem byl s toho zoufalej a tak jsem ze srandy otočil řemen (drážkama nahoru) a bylo zdánlivě klid ale jen do té doby než se do řemenu vyřezali drážky a začalo to znovu, ale vydrželo to tak 500km což bylo lepší jak jedna minuta. Potom sem to mazal mýdlem a védečkem a chvilku to vždycky vydrželo. Ptal jsem se kde koho, ale nikdo nevěděl co by to mohlo způsobovat. Nejhorší bylo to, když vedle mě stálo úplně stejný béčko a nic, řemen se mu vůbec netřepal, už mě to fakt SRALO A teď po opravě najednou je po problému. Takže to bylo nakonec tím, (asi, pravděpodobně), že excentry nebyli úplně přesně nastavené!!!!! Proč?
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Ze by preskocila retaz ?
A tie vybracie mozno tym ze ta retaz bola volna.
A tie vybracie mozno tym ze ta retaz bola volna.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Tak po pořádném projetí se řemenice a řemen stále třepe (vibruje) . Tak excentrama to nebylo. Ale že motor má na volnoběch klidnější chod to platí
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
To trepanie remena na volnobeh moze sposobovat remenica kluky
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Tak Vlado, asi máš pravdu. Ta hl. řemenice není původní, je kupovaná neoriginální. Myslím, že ta guma co by jí měla činit odpruženou, tak je jak zavařená! Po spoustu pokusů se vůbec nepohnula.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 bře 2018 20:51
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Zdravim , kde lze zakoupit nový šroub na vačkové ozubené kolo ? A dale pak šroubky držící vodící horní lištu. Jsou to takové s velkou hlavou .
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 22 kvě 2018 20:31
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Pánové zeptám se takhle aspoň podle zvuku. Má motor dobrý chod ? Dle budíku 340tis https://youtu.be/p4WZDK0QA78
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Klasicky hrkot spodnej retaze na vyvazovakoch, a takisto by som pozrel vacky ci nejsu zodrate
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 22 kvě 2018 20:31
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
No motorům nerozumím takže buď čekat na KO nebo to nechat někde udělat.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 pro 2013 19:51
- Bydliště: Pribram
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Zdravim ,muzu se zeptat jesli nekdo v posledni dobe resil koupi toho napinaku a kde?na vyvazovacich hridelich mimo v ori.v Oplu ?
dik
dik
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
No co som pred casom riesil tak uz ani origo to neni.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 pro 2013 19:51
- Bydliště: Pribram
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Aha,tak to mam peknou pakarnu teda ,ja ze jsem nikde nic nenasel prave.nikde nenni nic skladem atd .tak to maji vsechny 2.2dti od astry az nevim kam motor pri zavade na vyhozeni ?to je na me moc
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna
Ak sa nemýlim tak to nemala kazda 2,2 dti tie vyvazovaky. Skús sa popýtať niekde v po servisoch opel ci to náhodou neostalo skladom dakde. Myslím ze tam treba ten klzak ale aj napinák.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.