Palivové čerpadlo u Fronter A

Vše o motorech C20NE a X20SE
Odpovědět
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

zkoušel jsem úplně všechno a když myslím úplně tak úplně. Váha vzduchu, regulátor volnoběžných otáček,čidlo teploty, svíčky,kabely,rozdělovač,řídící jednotka,snímač otáček,všechny podlaky,cífku,všechny filtry a nevim,co ještě a pak jsem zkusil poslední čerpadlo- benzin teče,ale nebyl jsem si jistý tlakem, tak jsem tam fouknul z felicie. jestli se to zlepšilo,tak to bylo mojim zbožnym přánim,ale co vím určitě, že se jích nechtělo startovat. Po implantaci opeláckýho čerpadla zpět to začlo chytat zas normálně, ale prostě dokud to jede na ten benzin (plyn mám sekvenci) a je to studený, tak jedu, jak kdybych dělal první jízdy v autoškole. Poslední šanci vidim, že je někde fouklý těsnění mezi sánim a hlavou, ale to je v plánu s GO motoru. (papá olej)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Žanek »

Vyzkoušel jsi to nastartovat studený jen na plyn? Tak mě napadlo jestli se ti to nehádá mezi sebou. A kolik to žere toho oleje?
Uživatelský avatar
Hofik
Začínající diskutér
Příspěvky: 230
Registrován: 25 čer 2007 22:39
Bydliště: TEPLICE

Čerpadlo

Příspěvek od Hofik »

Mam už najeto cca 10000 km na to čerpadlo z felicie a zatim v pohodě. Dal jsi tam opravdu z 1.3 MPI filcky? z tý první filcky ti to tam makat nebude, to maká na menšim tlaku !
HOFIK,Frontera 2.2 16V,rok96(dlouhá)
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

tak několikátý pokus odpovědí (pořád dokola dávat jeden příspěvek nebaví věčně, tak do toho jdu na několikrát :twisted: ). Čerpadlo tam je fakt z 1.3 MPI a studený na plyn to startovat nejde a kdyby šlo,tak je to stejně je to nanic, protože to při studenym motoru na plyn nejede. Oleje to žere cca 1-1,5l /100km.
Jinak mi připravuje dobrodružné chvíle. Předvčírem jsem si to vzal napříč rozbahněnou krajinou českého středohoří a po jednom redukovanem sjezdu se mi neuvěřitelně začlo kouřit z podkapoty a výfuku. Všechny budíky v normě!! Otevřu kapotu a bylo vyražený víčko od dolejvání oleje, olej všude a mě málem kleplo z toho, kdo mě od tamtud odtáhne. Víčko jsem zavřel a rozjel se- modrej kouř z výfuku trval ještě asi kilometr a pak všechno ok :shock: Je možný, aby se palivo dostalo při brždění motorem přes písty a gufera ventilů do motoru a tam to pak chytlo (vylítlý víčko oleje)? Nebo naopak při brždění motorem se do válců dostalo víc oleje a ten pak hořel třeba několik zdvihů ve válci a nebo ve svodech? Tohle se asi běžně nestává, ale až se mi to stane poněkolikátý, tak už z toho tak vyjevenej nebudu :grin:
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
čelda
Začínající diskutér
Příspěvky: 122
Registrován: 22 čer 2007 05:39
Bydliště: Pardubice

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od čelda »

Ty si taky kouťáku musíš všechno hned vyzkoušet,viď? :shock:
Opel Frontera A Sport 2,0i LPG 85kW,černá,rok 1995
zvýšená,rozšířená,svět.hrazda,rámy,CB,bačkory AT 31/10,5 R15"
V případě nouze tel:728 822 337
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od lasky »

kout.jk píše:tak několikátý pokus odpovědí (pořád dokola dávat jeden příspěvek nebaví věčně, tak do toho jdu na několikrát :twisted: ). Čerpadlo tam je fakt z 1.3 MPI a studený na plyn to startovat nejde a kdyby šlo,tak je to stejně je to nanic, protože to při studenym motoru na plyn nejede. Oleje to žere cca 1-1,5l /100km.
Jinak mi připravuje dobrodružné chvíle. Předvčírem jsem si to vzal napříč rozbahněnou krajinou českého středohoří a po jednom redukovanem sjezdu se mi neuvěřitelně začlo kouřit z podkapoty a výfuku. Všechny budíky v normě!! Otevřu kapotu a bylo vyražený víčko od dolejvání oleje, olej všude a mě málem kleplo z toho, kdo mě od tamtud odtáhne. Víčko jsem zavřel a rozjel se- modrej kouř z výfuku trval ještě asi kilometr a pak všechno ok :shock: Je možný, aby se palivo dostalo při brždění motorem přes písty a gufera ventilů do motoru a tam to pak chytlo (vylítlý víčko oleje)? Nebo naopak při brždění motorem se do válců dostalo víc oleje a ten pak hořel třeba několik zdvihů ve válci a nebo ve svodech? Tohle se asi běžně nestává, ale až se mi to stane poněkolikátý, tak už z toho tak vyjevenej nebudu :grin:
všechno je jednou poprve :wink:
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Žanek »

Pokud vím tak sekvenční i klasický LPG na studeným motoru nastartovat jde. U klasiky 2x zmáčknu přepínač LPG- benzín a startuju na plyn. U sekvence je potřeba přepínač podržet asi 5 vteřin a taky to startuje na plyn. Nevím ale jestli u všech systémů.
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Čerpadlo

Příspěvek od kout.jk »

astra startovat na plyn jde a to, že na přepínači držim při startování přepínací knoflik, ale když takhle nastartuju, tak nezhasne kontrolka motoru. Fronteru na plyn nenastartuju a nepomáhá ani pět vteřin. Sice ihned po nastartování na plyn přepnout jde, ale jak jsem psal - dokud se neohřeje, tak nejede.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Žanek »

Tak to už zbývá jen pár polínek pod auto a .............
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

Tak originál palivový čerpadlo vrácený zpět včera přestalo vrčet, tak tam zas putovalo zpět to z felicie. Kdyby jste někdo sháněl mechanika do stáje, kde se místo kol sundavá a nandavá nádrž, tak už v tom mám dobrý trenink :grin: Co mě zlobí s feliciackym čerpadlem je, že po nastartovaní vylítnou otáčky do dvou a půl tisíc a pomalu klesaj až na osmset, pak zas vylítnou do skoro do dvou a půl tisíc a furt dokola až se to tak na popátý ustálí v normálních otáčkách. čim to je- ví někdo?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od sowwwa »

Tak jsem vcera do auta namontoval nove cerpadlo (typ QIP-0022 cinskeho puvodu, v mototechne tvrdili ze je pro Feldu 1.3MPI) a ukazalo se, ze dava pro tenhle motor naprosto nedostatecny tlak. Na volnobeh vrci, ale jak pridam plyn, zacne chcipat a strilet do sani - to ukazuje na chudou smes. Stejne se to chovalo i s puvodnim vadnym cerpadlem. Kdyz za behu motoru odpojim vratnou hadici na vstrikovaci liste, nic z ni netece, regulator je porad zavreny. Tlak v privodni hadici se da bez problemu udrzet prstem, odhaduju ze tam bude cca 1-2 bar. Original cerpadlo ma mit okolo 6 bar. Zitra tam pujde cerpadlo z Omegy, je naprosto shodne s originalem, vcetne pripojeni na hadice i konektory. Takze kdo bude shanet cerpadlo, radsi se pteje na vrakacich na Omegu B 3.0 (mozna i jine), cinska druhovyroba na Feldu asi nebude zrovna optimalni reseni.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od sowwwa »

Jeste jedna vec .. krome spatneho cerpadla jsem mel jeste urezlej dratek v tom napojeni kde prochazi deklem nadrze, takze to je taky dobre zkontrolovat.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

jj, feliciacký čerpadlo neprotlačí regulační ventil tlaku paliva, takže se fakt nehodí. Od Petra jsem sehnal originál, tak až dořešim motor, tak jdu po pátý za dva měsíce sundavat nádrž :)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

Tak ať to nemotám do jiných témat, tak teď jsem rozebral (otevřel jako konzervu) původní originál čerpadlo, jestli nepůjde opravit. Původní hliníkový obal by šel popřípadě udělat nový z ocelový trubky o světlosti 35mm,která jde koupit v hutních materiálech. Motor se sice točil,ale asi ne naplno, protože sběrač uhlíků na rotoru (nebo jak se to jmenuje) byl ne jednom místě prodřenej až že tam nebyla ta měďˇ. To samý se mi stalo i na "novym " čerpadle, který má najeto taky k 200 000km. To taky vrčí,ale je slyšet, že plný otáčky nemá, takže tipuju, že po případném rozebrání bych našel to samý. Další možná závada, proč by mělo dávat menší tlak může být, že by se začal otevírat pojistný ventil při menším tlaku, než jaký je potřeba. No, každopádně až to opět vyřešim , si tam na něj udělám vypínač,nebo spíž při přepnutí na LPG udělám automatický odpojení, protože při provozu na LPG je zbytečný,aby se opotřebovávalo.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Janeš Petr »

tomu sběrači se právě říká komutátor,ten jsem měl na mysli,když jsem psal,jestli není už projetej .no,omlouvám se,ale já do něj taky neviděl :( kolik teda má vlastně to čerpadlo mít tlak ?
Odpovědět

Zpět na „2.0“