Palivové čerpadlo u Fronter A

Vše o motorech C20NE a X20SE
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Nimrod »

Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od lolin »

Měl bych drobný dotaz, ve svojí Fonteře A 2,0i Sport mám asi novější plovák než tam má být nebo plovák z Frontery B, je celý plastový (i vrchní část i nástavce na hadičky a konektor na drátky je tam jen jeden ne 3 (nebo dva, už si nevzpomínám) jako u Ačkového.Plováky jsou více méně shodné s A, ale čerpadlo je jiné, má větší průměr..Koupil jsem ten starší plovák nedávno na vrakáči,sice tam čerpadlo drží, ale bohužel mi zase vypovídá službu...Je to tedy z Bečka??Hrozí mi totiž opět výměna, tak abych nekoupil špatně, díky, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

Tak tam mam taky čerpadlo z felicie 1,3MPI jako Hofici, ale nějak dlouho musim točit než to chytne. Takže asi padá benzin zpět do nádrže. Hofici, tobě to chytá normálně? Nemá to origo opelácký čerpadlo zpětný ventil a felicie je řešena, že po otočení klíčku nejdřív natlakuje?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Hofik
Začínající diskutér
Příspěvky: 230
Registrován: 25 čer 2007 22:39
Bydliště: TEPLICE

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Hofik »

kout.jk píše:Tak tam mam taky čerpadlo z felicie 1,3MPI jako Hofici, ale nějak dlouho musim točit než to chytne. Takže asi padá benzin zpět do nádrže. Hofici, tobě to chytá normálně? Nemá to origo opelácký čerpadlo zpětný ventil a felicie je řešena, že po otočení klíčku nejdřív natlakuje?
Je pravda,že asi padá zpět do nádrže,mně to dělá taky,ale netoč dlouho než chytne,já to dělam tak že první,velice krátký start to natlakuje a napodruhý vždy bezpečně chytne.Naučil sem se s tim žít a nemam s tim problem(asi mně stále hřejí ušetřené peníze) :mrgreen: :grin: :grin:
HOFIK,Frontera 2.2 16V,rok96(dlouhá)
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
Uživatelský avatar
DAN
Začínající diskutér
Příspěvky: 212
Registrován: 01 zář 2005 14:18
Bydliště: HK

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od DAN »

U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat :wink:
Frontera B 2,2i - X22SE
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od kout.jk »

Díky za odpověď. Takže se poptám na zpětny ventilu na palivo, kterej bych vsadil hned k nádrži za čerpadlo a jestli ho neseženu vytáhnu si ten vypínač. Jinak už jsem na zkoušku zkoušel napojit čerpadlo na houkačku, takže začlo fungovat s rozsvícenim kontrolek, startování se zlepšilo, ale pak nešla chcípnout (a to ani na benzín, ani na plyn) :?: :shock:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Janeš Petr »

DAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat :wink:
hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínač
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:
DAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat :wink:
hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínač
Ty se teďka nějak angažuješ v nádrži nebo co? Vono tam má 2,3TD taky čerpadlo?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

ZPĚTNÝ VENTIL

Příspěvek od kout.jk »

Zpětný palivový ventil jsem nikde nesehnal, tak jsem na zkoušku vzal drát z hlavního přívodu pojistkový skříně a připojil sem ho na pojistku od čerpadla. Už to funguje, ale ta potvora mi prostě přestala chtít chytat a já mám pocit, že startuju starýho diesla v -15stupních. Než to vyřešim, tak buď oddělám baterku, startér, nebo obojí :x
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 9
Registrován: 24 lis 2007 17:33
Bydliště: Holoubkov u Rokycan 2,4i dlouhá r.v.94 255/70-15 v surovém stavu

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Marek »

Slaava píše:
Janeš Petr píše:
DAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat :wink:
hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínač
Ty se teďka nějak angažuješ v nádrži nebo co? Vono tam má 2,3TD taky čerpadlo?
On tam čerpadlo nemá.Je neskutečně ochotnej a dělá to kvuli mně.Já jsem hroznej dřevak na elektriku tak jsem Petra poprosil jestli by nebyl tak hodnej.Tím mu ještě jednou děkuji.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Palivové č�padlo u Fronter A

Příspěvek od Janeš Petr »

:oops: :mrgreen:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: ZPĚTNÝ VENTIL

Příspěvek od Janeš Petr »

kout.jk píše:Zpětný palivový ventil jsem nikde nesehnal, tak jsem na zkoušku vzal drát z hlavního přívodu pojistkový skříně a připojil sem ho na pojistku od čerpadla. Už to funguje, ale ta potvora mi prostě přestala chtít chytat a já mám pocit, že startuju starýho diesla v -15stupních. Než to vyřešim, tak buď oddělám baterku, startér, nebo obojí :x
no ,takže ,,1,5 černý-modrá,, výstup k čerpadlu
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Palivové čerpadlo

Příspěvek od kout.jk »

Tak po velký slávě s feliciackym čerpadlem jsem tam zase vrátil zpět to původní (problém dušení při studenym motoru ani toto nevyřešilo), protože při prvnim startování jsem si připadal jako majitel fiesty 1,8D, r.v.78, v minus 15 stupních. A to i po tom, co jsem si vytáhnul tlakovací tlačítko do kabiny. . Teď už to byla hračka, protože je rozdíl sundavat nádrž po 15 letech, nebo po dvou měsících.
Naposledy upravil(a) kout.jk dne 11 čer 2008 13:58, celkem upraveno 3 x.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Palivové čepadlo u Fronter A

Příspěvek od Žanek »

To dušení studenýho motoru bych nespojoval s čerpadlem. Co třeba svíčky, rozdělovač a podobně.
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čepadlo u Fronter A

Příspěvek od lolin »

Jan Sekanina píše:To dušení studenýho motoru bych nespojoval s čerpadlem. Co třeba svíčky, rozdělovač a podobně.
Souhlasím, zkoušeli jste, jak "teče" benzín do motoru při startování? To by snad mělo jasně ukázat, jestli je chyba v dopravě paliva nebo někde jinde, ne? Možná blbá otázka, ale co už.. :wink: Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Odpovědět

Zpět na „2.0“