Palivové čerpadlo u Fronter A
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
- lolin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 srp 2007 20:43
- Bydliště: Háj ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Měl bych drobný dotaz, ve svojí Fonteře A 2,0i Sport mám asi novější plovák než tam má být nebo plovák z Frontery B, je celý plastový (i vrchní část i nástavce na hadičky a konektor na drátky je tam jen jeden ne 3 (nebo dva, už si nevzpomínám) jako u Ačkového.Plováky jsou více méně shodné s A, ale čerpadlo je jiné, má větší průměr..Koupil jsem ten starší plovák nedávno na vrakáči,sice tam čerpadlo drží, ale bohužel mi zase vypovídá službu...Je to tedy z Bečka??Hrozí mi totiž opět výměna, tak abych nekoupil špatně, díky, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Tak tam mam taky čerpadlo z felicie 1,3MPI jako Hofici, ale nějak dlouho musim točit než to chytne. Takže asi padá benzin zpět do nádrže. Hofici, tobě to chytá normálně? Nemá to origo opelácký čerpadlo zpětný ventil a felicie je řešena, že po otočení klíčku nejdřív natlakuje?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Hofik
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 230
- Registrován: 25 čer 2007 22:39
- Bydliště: TEPLICE
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Je pravda,že asi padá zpět do nádrže,mně to dělá taky,ale netoč dlouho než chytne,já to dělam tak že první,velice krátký start to natlakuje a napodruhý vždy bezpečně chytne.Naučil sem se s tim žít a nemam s tim problem(asi mně stále hřejí ušetřené peníze)kout.jk píše:Tak tam mam taky čerpadlo z felicie 1,3MPI jako Hofici, ale nějak dlouho musim točit než to chytne. Takže asi padá benzin zpět do nádrže. Hofici, tobě to chytá normálně? Nemá to origo opelácký čerpadlo zpětný ventil a felicie je řešena, že po otočení klíčku nejdřív natlakuje?
HOFIK,Frontera 2.2 16V,rok96(dlouhá)
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
- DAN
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 212
- Registrován: 01 zář 2005 14:18
- Bydliště: HK
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat
Frontera B 2,2i - X22SE
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo
Díky za odpověď. Takže se poptám na zpětny ventilu na palivo, kterej bych vsadil hned k nádrži za čerpadlo a jestli ho neseženu vytáhnu si ten vypínač. Jinak už jsem na zkoušku zkoušel napojit čerpadlo na houkačku, takže začlo fungovat s rozsvícenim kontrolek, startování se zlepšilo, ale pak nešla chcípnout (a to ani na benzín, ani na plyn)
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínačDAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Ty se teďka nějak angažuješ v nádrži nebo co? Vono tam má 2,3TD taky čerpadlo?Janeš Petr píše:hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínačDAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
ZPĚTNÝ VENTIL
Zpětný palivový ventil jsem nikde nesehnal, tak jsem na zkoušku vzal drát z hlavního přívodu pojistkový skříně a připojil sem ho na pojistku od čerpadla. Už to funguje, ale ta potvora mi prostě přestala chtít chytat a já mám pocit, že startuju starýho diesla v -15stupních. Než to vyřešim, tak buď oddělám baterku, startér, nebo obojí
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Marek
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24 lis 2007 17:33
- Bydliště: Holoubkov u Rokycan 2,4i dlouhá r.v.94 255/70-15 v surovém stavu
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
On tam čerpadlo nemá.Je neskutečně ochotnej a dělá to kvuli mně.Já jsem hroznej dřevak na elektriku tak jsem Petra poprosil jestli by nebyl tak hodnej.Tím mu ještě jednou děkuji.Slaava píše:Ty se teďka nějak angažuješ v nádrži nebo co? Vono tam má 2,3TD taky čerpadlo?Janeš Petr píše:hele,ať nemusím vymejšlet už vymyšlený, ten nataženej drát jsi předpokládám napíchnul na ten,, 1,5 černý modrá,, na relátku,co jde už k čerpadlu,viď a ovládáš na tvrdo přímo čerpadlo,nebo vypínačem kostříš ,,hnědej modrej,,nebo ,,hnědej červenej,, a ovládáš relé ? ta první verze mi připadá lepší ale přes tlačítko,ne vypínačDAN píše:U A-ckovy Frontery se tlakuje benzin az soucasne se startovanim. Pokud pada benzin, pak netesni zpetny ventil a ten je primo v telese cerpadla.
Staci natahnout drat od rele cerpadla (u leveho svetlometu) na samostany vypinac a pred startovanim si to "manualne" natlakovat, staci par vterinek a
pak startovat
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: ZPĚTNÝ VENTIL
no ,takže ,,1,5 černý-modrá,, výstup k čerpadlukout.jk píše:Zpětný palivový ventil jsem nikde nesehnal, tak jsem na zkoušku vzal drát z hlavního přívodu pojistkový skříně a připojil sem ho na pojistku od čerpadla. Už to funguje, ale ta potvora mi prostě přestala chtít chytat a já mám pocit, že startuju starýho diesla v -15stupních. Než to vyřešim, tak buď oddělám baterku, startér, nebo obojí
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Palivové čerpadlo
Tak po velký slávě s feliciackym čerpadlem jsem tam zase vrátil zpět to původní (problém dušení při studenym motoru ani toto nevyřešilo), protože při prvnim startování jsem si připadal jako majitel fiesty 1,8D, r.v.78, v minus 15 stupních. A to i po tom, co jsem si vytáhnul tlakovací tlačítko do kabiny. . Teď už to byla hračka, protože je rozdíl sundavat nádrž po 15 letech, nebo po dvou měsících.
Naposledy upravil(a) kout.jk dne 11 čer 2008 13:58, celkem upraveno 3 x.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Palivové čepadlo u Fronter A
To dušení studenýho motoru bych nespojoval s čerpadlem. Co třeba svíčky, rozdělovač a podobně.
- lolin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 srp 2007 20:43
- Bydliště: Háj ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čepadlo u Fronter A
Souhlasím, zkoušeli jste, jak "teče" benzín do motoru při startování? To by snad mělo jasně ukázat, jestli je chyba v dopravě paliva nebo někde jinde, ne? Možná blbá otázka, ale co už.. Honza.Jan Sekanina píše:To dušení studenýho motoru bych nespojoval s čerpadlem. Co třeba svíčky, rozdělovač a podobně.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A