Nášlapy nejen na sportku

Vše o karoserii vozidla
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od radole »

PC170194.JPG
PA060016.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
babak1234
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 11 lis 2013 09:32
Skype: babakjan1234

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od babak1234 »

radole píše:
PA060016.JPG
No tak přesně tyhle bych si chtěl spíchnout. Chtělo by to kluci foto i zespoda, zboku, ať alespoň vidím úhel zakřivení a asi bych chtěl moc kdybych chtěl alespoň nějaké rozměry (průměr roury, a délky těch konzol), stejně je budu přizpůsobovat.
Jinak zatím díky
Opel Frontera 2,2 16V 5D; rv: 1996; BA/LPG, TZ 2400Kg,
Ford Mondeo 2,0 TDDi Turnier; rv: 2002; NM, TZ 1900Kg,
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Já s dovolením trochu oživím. Dneska jsem mluvil s kamarádem co má taky Fronteru a vyhodili ho z STK, bo měl úchyty na nášlapy navařený na rámu, samozřejmě neorigo. Že se do rámu vařit nesmí a zasahovat, tak že je musí demontovat a nebo jet někam jinam, kde jsou možná benevolentnější v přístupu.

No nicméně jsem koukal na uchycení mých mášlapů a minulý majitel nebo nějaký koumák na rám přisoplil jekle a na ně dal nášlapy. Navíc každej jinej, neuzavřenej - prostě prasečina.
Jednak se mi tyto nášlapy ani moc nelíbí a to řešení už vůbec ne. Tak že bych je chtěl odřezat a pozůstatky na rámu zabrousit, aby to svařování tam nebylo vidět.

Je tedy nějaký nový nápad na uchycení nášlapu a nebo béčkaři jezdíte bez?
Nedělal někdo jen nějakou decentní trubku místo nášlapu, že by v případě třeba koukajícího šutru to odnesla trubka a ne práh?
A ještě mohu ty sváry odpálit flexou v blízkosti nádrže? Nádrž třeba zamotat do mohrých hadrů nebo nějak "ochránit" ?
A když jsme u toho, může se vůbec na autě vařit elektrikou když je tam benzínová nádrž?

děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od vlado007 »

V klude to mozes urezat. Nádrže sa neboj. Inak ten ram je teda dobre zapatlany. Pod tym čiernym nastrekom to krásne hnije.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Goauld_cz »

Popravdě nevím jak to má Frontera, ale Rodeo má nášlapy přimontovany do kastle. Bohužel já sem auto koupil už jenom s jedním, takže sem ho sundal. Dost mě to mrzí, že nemám ten druhej, protože origo Isuzu nášlpay sou hliníkovy černě eloxovany a moc pěkny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jožin z Bažin »

vlado007 píše:V klude to mozes urezat. Nádrže sa neboj. Inak ten ram je teda dobre zapatlany. Pod tym čiernym nastrekom to krásne hnije.
To jsou nečistoty a zbytky bahna, co nevzala narychlo hadice. :-) Když se to vezme načisto wapem, tak je to krásně a konstantně černý.
Na rámu je dole použit "suřík" a to asi hovoří za vše...plus komaxit, wurth na podvozky, v dutinách vosk s nějakým antirezistinem či tak nějak...

Pro ty kdo netuší o co jde:
Znalci asi vědí, pro ty neznalý je to dodnes nepřekonaná antikorozní barva co se dá použít i na začínající rez. Dnešní hamerity či alkytony jí nesahají ani po kotníky, suříkovka - tedy oxid olovnato-olovičitý se na rez váže na molekulární bázi. Tato barva totiž přeměňuje oxidy železa na olovičitany a korozi odstraní, nebo alespoň zastaví. Dá se úspěšně použít třeba i na nedokonale očištěnej podklad, bo ta barva tu rez jednoduše řečeno vyžere a stráví. No na druhou stranu je to olověná báze, tak že zdraví škodlivý, do interiéru určitě ne...
Tolik nás učili na vysoký škole v odborných blocích a snad si to pamatuju dobře. Když tak mě někdo opravte. :-)

A jinak s tou suříkovkou mám natřenej klaďák kterej tahám do lesa za traktorem pro dřevo. Natíral jsem ho ještě jako malej, může to být tak 25let nebo možná i víc. Konstrukce se nijak zvlášť nečistila (komu by se taky jako malýmu chtělo něco pucovat ručně vocelákem, že jo) a barva se natřela na očištěný rám. Dodnes tam ta barva drží perfektně, sice už rez prolejzá, ale za ty roky...
A to klaďák stojí na dešti a sněhu na zahradě, nepoklízí se. V místech kde se barva odloupla vlivem mechanickýho poškození se to občas přetře a je klid. Bych chtěl vidět dnešní "antikorozní" nátěry jak by po tolika letech intenzivního používání vypadaly, navíc když jsou trvale vystaveny povětrnostním vlivům :-)

Jsem trošku odbočil, tak jen tak pro zajímavost. :-)

Kdyby někdo nevěděl co je klaďák a práce v lese, ale to tady asi nikdo není. :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
Martin1303
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 25 lis 2014 18:04
Skype: martinriedel2
Bydliště: Studénka

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Martin1303 »

Stejnou barvou mame už 35let natřene ryny kolem baraku (vlastně cele město, protože se s tym u nas natiali vagony a semtam něco ukaplo do flašky :D ), a ani naznak rzi, jinak v polsku se daji tyto barvy ještě sehnat. Jinak ja mam na autě ještě origo našlapy přišroubovane na ramu ale radši na ně ani nešlapu bo sou pěkně prorezle, tak se ani nedivim když tam někdo navaři kus materialu :D, Se svařovanim a broušenim bych problem neviěk, jen odpoj baterku, ja vyvařoval auto plne benzinu, LPG a garaž je stale na svym mistě :D
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jokerrr83 »

ja mam na Sportce Acku naslapy navarene primo na ramu... bo to jinak snad ani vymyslet nejde.... kazdopadne jsou drzaky dost dlouhe a pruzej.... PS: a v terenu se obcas urvou a kdyz vydrzej, tak na sobe odvezou tak kybl bordelu.... kazdopadne na STK jsem s nima jeste nebyl.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Ono mi právě jde spíš o tu stk. Ideálně kdyby to šlo udělat nějak odnímatelný a aby nebyl vidět zásah do rámu. V lese se mi už párkrát hodily, třeba když v hlubším blátě číhá schovanej nějakej šutr nebo když člověk přehlídně nějakej malej, ale pevnej pařez. Tak že opticky se mi moc nelíbí (ty origo placky), ale funkčně bych bral nějakou trubku pod prahem.

Psal jsem na několik míst a vesměs mi řekli cenu za chromovanou/komaxitovanou/lakovanou trubku se třema úchytama od osmi tisíc v laku po dvanáct v chromu. Což mi přijde docela dost... :wink:
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
Martin1303
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 25 lis 2014 18:04
Skype: martinriedel2
Bydliště: Studénka

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Martin1303 »

http://www.nerezmaterial.cz/index.php?s ... bky&r1=x80

když si kupišš kus trubky a svařiš si to sam nebo někdo znamy tak tě to vyjde na pulku a v nerezu
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jokerrr83 »

pokud to na STK neprojde, tak uriznout, udelat STK a posleze znova navarit.... ;) jak proste :roll:

Jinak s naslapama je auto nizsi, takze snadneji prave za ty naslapy zustane vyset. v Horsim pripade je urves i s kusem nosneho ramu a prah si stejne pomuchlas, jako ja ... viz foto :cry:
PS: mam nerez a pouzite sem sehnal za 4000,- Kc... aby byl prehled i o cene ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Uřežu je a bude slovíno :D
Doma spíchnu nějakou trubku pod práh a bude klid. :mrgreen:
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od vlado007 »

Jožin ten ram mas mas napraskovany komaxitom?
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Nášlapy nejen na sportku

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Rám by měl být suříkem a lakem (to je to oranžový co je vidět v ťukancích po trefených a odletujících předmětech) a přes to wurth na podvozky. Tu suříkovou barvu jsem od minulýho majitel i dostal, prej mu zbyla. Komaxitem původní majitel říkal že nechal dělat a nebo možná chtěl nechat udělat nápravy, pružiny a možná i další věci. To jen co si pamatuju že říkal, ale kdo ví. Co jsem vyjmenoval výše jsem myslel jako celek co je vše použito. Jestli budou peníze a čas, tak stejně možná půjde kastle dolu a chtěl bych spodek udělat podobně jak to má uživatel "Goauld_cz" ve svým topicu, moc se mi to líbí. Na druhou stranu nevím jestli to má cenu, proto že rám tohle auto asi přežije i bez zásahů. :-)

Zpět k nášlapům, resp. k trubkám. Je tady někdo, kdo by je uměl vyrobit :?: :idea: :wink:
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Odpovědět

Zpět na „KAROSÉRIE“