Rezerva na strese

Vše co se bude týkat pneumatik, protektorů a disků. Rozměry, huštění, vzorky, údržba, doporučení, atd. Všechny modifikace Frontera.
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

kdyz sem dal rezervu na strechu, tak se auto uklidnilo na ceste... vic se v zatacce zakousne a drzi... neuskakuje a neustreluje jak je to u fronter ve zvyku ( ffseci ogari a cerky vime 8) )
v terenu zas tak toho extra nanajezdim a to co najezdim je bud a nebo... takze nejake to polozeni zatim neresim ( nastesti mi to zatim vsechno vychazi :lol: )
jak nekteri rekli v brankach - "jezdis moc rychle" .. takze auto se asi nestiha na ten bocek vyvratit...
+ jak je psano v navodu kolik frontera vydrzi naklonu.... no je sice pekne kolik toho ona vydrzi, ale co vydrzi clovek je vec druha... rekl bych ze hrozba vyvraceni se sice zvysila.. ale oproti pudu sebezachovy je tam stale dostatecna rezerva. ( no kdyz sem ted v sobotu videl kdy az se dokazal prevratit maly prcek, tak frona ma VELKE rezervy)
to ze je vys je na jednu stranu pohodka... vzduch podteka pod kolem, ale takejc koumam jak ji dat trosku niz... i kdyz ta vyska 2,15m je presne akorat do takovych supermarketu ( parking ), ale ted jak bude zima, tak ta snehova cepica tady na valassku bude dost velka prdel ( sry RIT , bo letadlo se nezprdelilo :oops: )
A 2,2 long
Uživatelský avatar
filo007
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 24 led 2009 13:15
Bydliště: Kojšov okres Gelnica, 2,2 TDI

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od filo007 »

O kryte na rezervu sa nikto neozval je to problém? Nieje to celkom dobrá ochrana voči poveternostným podmienkám?
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

tak to zrovna shanet kryt na vsech 5 kol :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) D@ve dne 25 čer 2011 03:37, celkem upraveno 1 x.
A 2,2 long
Uživatelský avatar
filo007
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 24 led 2009 13:15
Bydliště: Kojšov okres Gelnica, 2,2 TDI

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od filo007 »

Na tých krytoch by sa ti zle jazdilo,je rozdiel,myslím si, keď koleso sa viacmenej točí-je v pohybe,ako keď sa vypeká na slnku(dažď,sneh) na streche možno bez použitia aj niekoľko sezon. :wink:
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

mas jedno jestli se Ti prazi vzadu nebo nahore a pod krytem tuchne , poradne nevyschne, neoplachne se atd.... a aerodynamika??? to by muselo byt uplne jinak tvarovane :lol:
proste je to uplne jedno .. vse ma sve pro i proti 8)
A 2,2 long
Uživatelský avatar
pjetro
Začínající diskutér
Příspěvky: 289
Registrován: 17 čer 2009 07:58
Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od pjetro »

Občas se ale rezerva vzadu hodí...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Uživatelský avatar
Tankan
Začínající diskutér
Příspěvky: 443
Registrován: 20 dub 2008 20:23
Bydliště: Lysovice, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Tankan »

pjetro píše:Občas se ale rezerva vzadu hodí...
Ale na tohle je přeci jenom lepší Campo :wink:
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
Uživatelský avatar
tirlin
Začínající diskutér
Příspěvky: 208
Registrován: 21 čer 2009 18:39
Bydliště: NOVÝ JIČÍN

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od tirlin »

A co tak připojit vozík???, tažné máš, tak bys jel jen jednou a né 5x a nemusíš mít zabordelené celé auto (kufr)
Frontera Béčková dlouhá 2.2 litrová nafová 2001 vyrobená černá =Nový Jičín=
Uživatelský avatar
pjetro
Začínající diskutér
Příspěvky: 289
Registrován: 17 čer 2009 07:58
Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od pjetro »

Jel jsem jen dvakrát (zatim), v kufru mám plastovou vanu a v práci vysavač :idea:
Navíc couvat a přejíždět meze s dvoumetrovým vozíkem neumím (zatim) :|
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Uživatelský avatar
Tankan
Začínající diskutér
Příspěvky: 443
Registrován: 20 dub 2008 20:23
Bydliště: Lysovice, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Tankan »

S použitím dostatečné síly jde všechno :wink:
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
MTZracing
Začínající diskutér
Příspěvky: 139
Registrován: 27 dub 2005 15:58
Bydliště: Rožňava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od MTZracing »

Podobne som mal umiestnenu rezervu na streche kedysi na Nive, ale lezala na tych priecnikoch. Jednak kvoli stavilite a hlavne kvoli tazisku, ktore bolo o par cm nizsie. Navyse som medzi priecniky na obe strany umiestnil plechy o hrubke cca 3 - 4 mm, ktore vzajomne spevnili celu konstrukciu a vyborne sa hodili na umiestnenie anteny CB a vtedy este magnetky na mobilny NMT a aj na majak. Odporucam !
Fronti B 2.2 DTI
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Tak už mám taky rezervu (31x10,5 na plechovým disku) na střeše ale že by to nějak vylepšilo jízdní vlastnosti si tvrdit nedovolím - naopak se auto podle předpokladu v zatáčce víc klopí ale naštěstí to není zase tak citelný, takže tam rezerva asi zůstane. Dal jsem jí do střešního boxu (kdyby měl krapet lepší tvar, tak by to z hlediska aerodynamiky mohlo bejt lepší než když by byla volně jenom na příčníkách), takže je i chráněná a neprovokuje PČR a kolemjdoucí.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše: že by to nějak vylepšilo jízdní vlastnosti si tvrdit nedovolím ...
zaráží mne, že jsi čekal něco jiného :lol:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Nečekal ale někdo to tu tuším tvrdil. Není to nic fatálního ale hned po změně je to cejtit.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Janeš Petr »

no jestli tu někdo tvrdil nějakou lež, tak to musel být jedině někdo z nás tří zelenejch, ostatní snad až tak prolhaní nejsou :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „PNEUMATIKY“