Tažné zařízení

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
Pavel M
Začínající diskutér
Příspěvky: 306
Registrován: 21 čer 2006 06:59

Příspěvek od Pavel M »

Není to špatně napsaný.
Pro každou zemi je tohle schvalovaný zvlášť kvůli místním předpisům, nebo co :roll:
Tzn. stejný auto může mít v jiné zemi jinou povolenou hmotnost.

Niva měla u nás ofiko bržděnej 900kg a v Německu se prodávala s 1500kg.
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
Uživatelský avatar
Mata.rc
Začínající diskutér
Příspěvky: 135
Registrován: 22 led 2007 19:30
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mata.rc »

No a kolik teda maj Frontery A dlouhy u nás?
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

Mám A 2.3 Td dlouhou a mám 2,5 t
Uživatelský avatar
Milda
The Legend
Příspěvky: 1550
Registrován: 03 črc 2006 23:47
Skype: Daidallos
Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
Kontaktovat uživatele:

ISO tažné

Příspěvek od Milda »

]Já mám 2.4i 1994 A. Nebrzděný 750kg a brzděný 2000kg.
Zapsáno do TP při uvedení do provozu v ČR[/color]
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá.
mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Uživatelský avatar
Mata.rc
Začínající diskutér
Příspěvky: 135
Registrován: 22 led 2007 19:30
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mata.rc »

Když to tak sleduju tak ty naše úřady tam píšou co chtěj! Každej tam máme něco jinýho.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

je v tom bordel protože dávají rádi max. 75 procent z hmotnosti auta...na Campu můžeš mít německá kila 2750 kg i 1200kg českých...jsou to hádejte co...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Milda
The Legend
Příspěvky: 1550
Registrován: 03 črc 2006 23:47
Skype: Daidallos
Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

]Tak mám vážení dojem, že z nás dělaj úřady debily. Někde dříve na školení nám říkali, že přívěs nesmí být těžší, než tažné vozidlo. A tečka. Pak zas přišli s tím, že směrodatný je údaj v OTP tažného vozidla. A do něj se to PŘEPISUJE z velkého TP a do něj se to PŘEPISUJE hádejte z čeho? No z konstrukčního protokolu pro to které konkrétní tažné ISO zařízení, neboť žádné není univerzální, ale přímo typizované a schválené pro konkrétní typ a model tažného vozidla. Takže úřední šimlíčku jen vesele řechtej a na zákon se neptej. Je nejvyšší čas se zajímat o podstatu u GM zastupitelství OPLA v Prase, kde mi tak nádherně po 3 týdnech komunikace potvrdili, že mám v TP chybně zapsané číslo motoru a že je jinak vše v naprostém pořádku. A to zjistili na STK až po pěti tech.kontrolách a 2 evidenčních kontrolách!!!
Byl bych vděčný těm majitelům, kteří mají stejnou Froňu jako já, aby mi poslali fotku zadní strany OTP s tím údajem 2.400 nebo 2.600kg, co mi na to pan Důležitý za vokýnkem s brejličkama řekne. Ale možná je to tím, že máme to tažný každej jiný. Viděl jsem, že někomu nejde ani vyndat. Já to mám udržovaný a montáž+demontáž cca 5-10sec. [/color] :wink:
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá.
mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Uživatelský avatar
pato
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 780
Registrován: 07 led 2007 11:21
Bydliště: Trnava,SR,Frontera A,2,2i16V,r.v.1997

Příspěvek od pato »

Milda maš pravdu,majú v tom bordel aj u nás na Slovači.Dnes mi to tažné nedalo.Mildo neviem či mi uveríš ale dal som si prácu a vyhladal som si originál švajčiarsky techničák predchádzajúceho majitela.V nom sú hodnoty 750kg nebrzdeného a 2540kg brzdeného a to sú origoš papiere vydané pri kúpe takže tu na Slovensku mi pridali 60kg iba tak.Ešte,že ich nepridali mojej žene to som si oddýchol.Pato-Divoch
Žanek

Příspěvek od Žanek »

Mildo mám taky 2,4 áčko a stejný kila na tažným jako ty. :roll:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Tažný

Příspěvek od Slaava »

Mě to ty vypatlaný český úřednícký hovada taky vošulili: v Dojčlandu 750/2.500kg, Čechostánu 750/2.000kg. Do malýho techničáku mi dokonce napsali 750/200kg - to už ale nehodlám vůbec komentovat... :roll:
Uživatelský avatar
Mata.rc
Začínající diskutér
Příspěvky: 135
Registrován: 22 led 2007 19:30
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mata.rc »

Já se chci kuli tomu obrátit na Opla a nevím kam jestli na Opel Štaigr (prodejce a servis) a nebo jestly nevíte někdo kam! Příští týden jedu do Práglu tak se skusím stavit u toho Štaigra a uvidím kam mě pošle!
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

nejdřív pro peníze a až mu je dáš tak čelem v řiť...jako obvykle to všichni dělají....
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Mata.rc
Začínající diskutér
Příspěvky: 135
Registrován: 22 led 2007 19:30
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mata.rc »

Tak už mám 2600 :D
Dneska jsem byl u General Motors v Praze 4 ulice Oldrachtova 9,je to budova Raifanzen bank(teť nevím jestli se to tak píše) 10 patro.Tel:239004111 Je to zástupce opel pro českou rep.
A tam sem se dozvěděl že frontera 2,2 benzín A má na kouli u nás 2400. Ale v Německu 2800 a vejš. Jeto tím že Česká republika má tvrdčí normy než Německo.
Auto je skoušeno u nás do klesání 12° a musí ubrzdit přívěs který táhne i bez pomocí jeho brzd, v Německu to skoušej do 8°. Kdyby byl vůz přetíženej tak se může tažný zlomit.
Někdo tady napsal že B Froni to maj dlouhá 2800 a krádká 2400 a je jedno jakej motor.
Takže podle motorů se to nedělá ani podle dlouhý krádký ale dělá se to podle průměrů brzdných kotouču a jestli jsou chlazený nebo ne.
Jinak kdo máte tu 2,2 a máte tam víc jak2400 tak buďte rádi a nic stim nedělejtema kdo chce zvednout na 2600 tak volejte na to číslo a tam vám řeknou výc.
Kdybyste dělali i jinou úpravu auta a musel by vám to schválit Opel tak se neobracejte na Autosalony ani na opravce ale jedině sem na G M.
Jsou tam velice ochotný a vstřícný:)
Je to jenom pro Českou rep. nevým jak je to na Slovensku.
Jo a platil jsem poplatek 1000kč
Uživatelský avatar
pato
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 780
Registrován: 07 led 2007 11:21
Bydliště: Trnava,SR,Frontera A,2,2i16V,r.v.1997

Příspěvek od pato »

Chlape tak to maš teraz ako ja 2600,ja tiež mam 2,2.Ale mne na Slovensku to hned napísali do TP aj ked v origoši bolo 2540 v Švajčiarskom.Budme teda rád čo máme.Pato-Divoch
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Tažné zařízení

Příspěvek od palo frontera »

Chlapi, kus to tu oprasim. Stala sa taka vec. Kamos bol teraz s autom (nie Frontera) na STK a kvoli taznemu nepresiel. Otazka preco :?: V TP ma tazne zapisane. Ale nema tam kompletne udaje. Kolonku 44.2- Znacka nema napisane NIC. A takisto aj kolonka 45- Schvalovacia znacka, tiez je prazdna. Ostatne udaje ma v poriadku. Ja pozeram do mojho TP a mam to takisto nevyplnene. Technik na STK mu povedal ze to musi dat doplnit na DI a musia mu tam napisat ze Nezistene (pokial sa nic nezisti). Vraj to doteraz nebolo treba, ale od Juna tohoto roku to musi byt. A je vela auto co im to chyba. Mna caka Technicka v decembri a musim to tiez riesit. Chlapi co tam mate napisane vy??? Vdaka za odpoved.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ_podvozek“