Zvednutí B-čka
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zvednutí B-čka
Na Áčku se dotahuje ta velká na zadním konci torzky (teda přibližně pod sedačkou řidiče/spolujezdce) - na předku žádná co by něco dělala s torzkou není a na Béčku to bude podle mě stejný.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Zvednutí B-čka
Ty šrouby co jsou jakoby pod sedačkou. o 5 cm mi to dělalo 8 závitů. Aby to nebylo tak namáhaný utahoval jsem to když jsem měl vyheverovaný auto. pak tim klíčem netáhneš váhu auta.
aaa až to budeš mít o 5 cm jako já zjistíš že by to chtělo 10 hehe
aaa až to budeš mít o 5 cm jako já zjistíš že by to chtělo 10 hehe
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 03 říj 2010 16:40
- Bydliště: Slovensko BB kraj
Re: Zvednutí B-čka
Díki hoši idem na to dúfam , že dnes už bude všetko hotové lebo sa robil aj komplet motor , brzdy ...
Od mladi všetky Jawy +ČZ od 5O do 380, Š-120 , Mondeo 1,8 TD , ARO ,Frontera 2,2i LTD 1999, Mondeo 2,2 TDCi
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Zvednutí B-čka
Ne že bych chtěl někomu do toho kecat, ale nejsou lepší rovnou delší pružiny Ono se to v obou případech chová jinak.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 bře 2007 16:54
- Bydliště: Východní čechy
Re: Zvednutí B-čka
Zdravim panove, ja jsem zde jiz registrovan nejakou dobu a Fronterku vlastnim take jiz najekay ten rok, ale moc jsme sem prispival. Nyni uvazuji o lehke modifikaci a prizvednuti meho B cka. Rad bych pochytil nejake zkusenosti od tech co uz zvednuti maji za sebou. Na netu jsem jiz radne okoknul Calmini kity na Isuszu a nasledne postupne poshanel vse potrebne a pristi viked jdu na vec.
Predpokladany zdvih je 5 cm na pruzinach a dale 2,5 cm bodylift. Vetsinu dilu mam uz doma. Nova kola 31x10,o 5 cm prodlouzne tlumice Rancho, vysoustruzeny 5 cm podlozky pod pera. Zaroven namontuju nove Superwinch volnobezky. O vikednu jsem to mel na heverch a koumal co me jeste muze prekvapit. Zvednuti predku je jasne. Vzadu bude treba nejak vypodlozit zadni vnitrni podelny kosti nebot pri podlozeni pruzin bude leva bouchat pri vyveseni napravy do nadrze (kratka Sport) Tedy otazka. kde a cim jste je trba je podlozit. Na ramu smerem dolu nebo na naprave naopak vyse kouskem jeklu ? Nezmeni se timto nejak vyrazne polomer natoceni napravy a tak jizdni vlastnosti ? Nejlepsi by bylo svarit nove delsi kosti, ale do toho zatim nejdu.
Jo a mimochodem ,co na upravy podovzku rikaji na STK. Samozrejem ze az tam v dubnu pujdu,tak nasadim aspon origo kola abych je moc nedrazdil
Honza
Predpokladany zdvih je 5 cm na pruzinach a dale 2,5 cm bodylift. Vetsinu dilu mam uz doma. Nova kola 31x10,o 5 cm prodlouzne tlumice Rancho, vysoustruzeny 5 cm podlozky pod pera. Zaroven namontuju nove Superwinch volnobezky. O vikednu jsem to mel na heverch a koumal co me jeste muze prekvapit. Zvednuti predku je jasne. Vzadu bude treba nejak vypodlozit zadni vnitrni podelny kosti nebot pri podlozeni pruzin bude leva bouchat pri vyveseni napravy do nadrze (kratka Sport) Tedy otazka. kde a cim jste je trba je podlozit. Na ramu smerem dolu nebo na naprave naopak vyse kouskem jeklu ? Nezmeni se timto nejak vyrazne polomer natoceni napravy a tak jizdni vlastnosti ? Nejlepsi by bylo svarit nove delsi kosti, ale do toho zatim nejdu.
Jo a mimochodem ,co na upravy podovzku rikaji na STK. Samozrejem ze az tam v dubnu pujdu,tak nasadim aspon origo kola abych je moc nedrazdil
Honza
98' B sport 2,2i ,suspension lift 3" , body lift 1", kola BFG A/T 31x10,5 - prave proveden
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Zvednutí B-čka
No ty kola nevím jestli vejdou .
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 bře 2007 16:54
- Bydliště: Východní čechy
Re: Zvednutí B-čka
Samozrjeme ze se kola dopredu nevejdou. Drhnou o lem. Musim seriznou zadni lem podbehu asi o 3 cm. S tim pocitam. Rafky jsou cerny Cragary Black soft 8" prpocitano na evropsky rozmer ET -12
Test po prizvednuti na heverech na pozadovanou vysku
Test po prizvednuti na heverech na pozadovanou vysku
98' B sport 2,2i ,suspension lift 3" , body lift 1", kola BFG A/T 31x10,5 - prave proveden
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí B-čka
nezapomen si nechat udelat geometrii+odklony a nez pojedes na geometri tak aspon 14 dni dopredu promazavej srouby ta co drzí horni rameno
tel- +420 608701329 NON STOP
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 bře 2007 16:54
- Bydliště: Východní čechy
Re: Zvednutí B-čka
Takze po trech vikendech prace je auto zvednuto. Spolecne s se zvednutim jsem zaroven jsem osetril podovzek a vymenil desticky a kotouce a praskle manzety na prednich poloosach. Zvednuti je 5cm na pruzinach (vzadu podlozky) a 2,5 cm bodylift. Zbyva mi vypodlozit zadni a predni dorazy a prizvednout narazniky a prevarit lem prednich blatniku kvuli drhnuti kol pri rejdu. Par fotek pri uprave je nize.
98' B sport 2,2i ,suspension lift 3" , body lift 1", kola BFG A/T 31x10,5 - prave proveden
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Zvednutí B-čka
Pěkný
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zvednutí B-čka
To musela bejt zlá robota. Čím si to napatlal?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 bře 2007 16:54
- Bydliště: Východní čechy
Re: Zvednutí B-čka
To mi ver cernej jsme byl az za usima, moterky jsem mohl rovnou vyhodit do popelnice.
Cely ram jsem se snazil oskrabat a vzit dratenym kartacem, ale po case jsem uz trochu rezignoval. Nektere mensi dily napr zadni pruzniy jsem dokoce i opiskoval. Zadni naprava byla cela venku. Docela dost jsem toho musel sundat, dekly, vyfuk, P+Z stabilizator, stary tlumice sly jen flexou.
Natery jsem pojal jako takovy test korozni odolnosti. Uvidime co to vydrzi.
Zadni diferak jsem natrel epoxidovou zakladovkou a navhrch polyuretanovou dvouslozkovou barvou. Je to tvrdy a pevny a odlony.
Ram a predek jsem natrel alkytonem. Jelikoz se mi zdalo, ze to neni moc odolne, pretrel jsme to opet vrchni polyuretanovou barvou.
Kdyby nekoho zajimalo , na kolik cela ta sranda vysla tak tady je hruby rozpocet
Podlozky pod pruziny - soustruzeni 1500,-
8 ks distanci na body lift - 5 cm tyc z cerneho silonu + soustruzeni - cca 350,-
Rafky Cragar 15x8 - 4x48 USD
Delsi tlumice Rancho RS5000, Cislo dilu RS5136 (predni) RS5115 (zadni) - kdyby to nekoho zajimalo , pasuji dobre. - 4x48 USD
Volnobezky Superwinch (400533) - 98 USD (montaz je brnkacka)
Vezl jsem to kontejnerem spolu s hromadou dalsich dilu , takze cenu za dovoz jsme rozpustil. Odhadem to za dopravu vyse uvedeneho mohlo byt navic tak 4000 Kc
Pneu BF goodrich AT 31x105 - cca 12 tisic
Nazuti a vyvazeni asi 500,-
Nejaky jekly na podlozeni, srouby , podlozky - cca 200,- spoustu jsem toho mel doma
Barvy - cca 600,-
Manzety na homokinetaky - 2x200,-
Tycky k prednimu stabilizatoru 2x400,- (protoze ty puvoni jsem je jako blbec ulomil)
Praci nepocitam protoze jsem si vse delal sam. I kdyz jsem nad tim stravil spoustu hodin alespon mam jistotou, ze jsem si to udelal po svym a nadavat si muzu jenom sobe....
Cely ram jsem se snazil oskrabat a vzit dratenym kartacem, ale po case jsem uz trochu rezignoval. Nektere mensi dily napr zadni pruzniy jsem dokoce i opiskoval. Zadni naprava byla cela venku. Docela dost jsem toho musel sundat, dekly, vyfuk, P+Z stabilizator, stary tlumice sly jen flexou.
Natery jsem pojal jako takovy test korozni odolnosti. Uvidime co to vydrzi.
Zadni diferak jsem natrel epoxidovou zakladovkou a navhrch polyuretanovou dvouslozkovou barvou. Je to tvrdy a pevny a odlony.
Ram a predek jsem natrel alkytonem. Jelikoz se mi zdalo, ze to neni moc odolne, pretrel jsme to opet vrchni polyuretanovou barvou.
Kdyby nekoho zajimalo , na kolik cela ta sranda vysla tak tady je hruby rozpocet
Podlozky pod pruziny - soustruzeni 1500,-
8 ks distanci na body lift - 5 cm tyc z cerneho silonu + soustruzeni - cca 350,-
Rafky Cragar 15x8 - 4x48 USD
Delsi tlumice Rancho RS5000, Cislo dilu RS5136 (predni) RS5115 (zadni) - kdyby to nekoho zajimalo , pasuji dobre. - 4x48 USD
Volnobezky Superwinch (400533) - 98 USD (montaz je brnkacka)
Vezl jsem to kontejnerem spolu s hromadou dalsich dilu , takze cenu za dovoz jsme rozpustil. Odhadem to za dopravu vyse uvedeneho mohlo byt navic tak 4000 Kc
Pneu BF goodrich AT 31x105 - cca 12 tisic
Nazuti a vyvazeni asi 500,-
Nejaky jekly na podlozeni, srouby , podlozky - cca 200,- spoustu jsem toho mel doma
Barvy - cca 600,-
Manzety na homokinetaky - 2x200,-
Tycky k prednimu stabilizatoru 2x400,- (protoze ty puvoni jsem je jako blbec ulomil)
Praci nepocitam protoze jsem si vse delal sam. I kdyz jsem nad tim stravil spoustu hodin alespon mam jistotou, ze jsem si to udelal po svym a nadavat si muzu jenom sobe....
98' B sport 2,2i ,suspension lift 3" , body lift 1", kola BFG A/T 31x10,5 - prave proveden
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zvednutí B-čka
Moc hezký.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- pida3.2v6
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 574
- Registrován: 21 led 2011 17:59
- Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy
Re: Zvednutí B-čka
TO HOZA T.
odkud jsi prosimtě objednával ty tlumiče,kámoš dost často objednává díly na jeepa,takže bych to přifařil kvůli dopravě k němu,zvedání mě čeká v pátek,zatím podložky,torzky a dorazy,příští týden prodloužení stabilizátorů a časem chci dát i ty delší tlumiče,dík
odkud jsi prosimtě objednával ty tlumiče,kámoš dost často objednává díly na jeepa,takže bych to přifařil kvůli dopravě k němu,zvedání mě čeká v pátek,zatím podložky,torzky a dorazy,příští týden prodloužení stabilizátorů a časem chci dát i ty delší tlumiče,dík
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 bře 2007 16:54
- Bydliště: Východní čechy
Re: Zvednutí B-čka
objednavam v USA. Asi nejlepsi a nejvetsi shop je http://www.summitracing.com Daji se vybrat tlumce od Rancho, Pro comp a jine.... Jen je potrebe vybrat spravnou delku a ulozeni. Da se to poslat postou ale 4 tlumice vyjde postovny tak 100 USD plus clo a DPH tady. Ja kupuju casto veci i na dalsi auta a posilam pres znameho kontejnerem, coz ale trva tak 2-3 mesice nez to dorazi.
98' B sport 2,2i ,suspension lift 3" , body lift 1", kola BFG A/T 31x10,5 - prave proveden