Výfuk na Fronteru B
Výfuk na Fronteru B
Tak mi začal foukat střední díl výfuku 2.2Dti 85kw,V oplu za něj chtěj 12300Kč, což nedám. TAk jsem začal hledat na netu druhovýrobu, ale nikde jsem ho nenašel(ani autokelly)tam je nakreslené celé schéma, ale maj jen katalizátor za 12000kč, maj to tam blbě popsaný.tak jsem nakonec na nějaká stránce vyplnil Myslím (nejlevnejsivyfuky.cz) formulář o jaké auto se jedná a pod. Druhý den mi zavolali, že ho ted nedávno firma Wolker začala dělat, ale ještě ho nemaj v katalogu a že by stál 2500Kč, což si myslím že je krásná cena. Tak doufám že jsem vám poradil a doufám že to tak bude i s dalšími díly, protože sehnat na todle auto něco je horor!!!!
- fronterman
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 267
- Registrován: 15 říj 2006 19:37
- Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR
Stredný diel výfuku
No neviem.
Dáš 2500Kč. Do dvoch rokov zhnije. Možno. Potom napíš.
Ja tam dám namiesto toho rúrú /profesionálna práca/ a investujem do športového nerezového koncového tlmiča. Na STK, ako aj spotreba, či iné pochybnosti, no problem. Viem o čom hovorím. No a dobrý zvuk
Dáš 2500Kč. Do dvoch rokov zhnije. Možno. Potom napíš.
Ja tam dám namiesto toho rúrú /profesionálna práca/ a investujem do športového nerezového koncového tlmiča. Na STK, ako aj spotreba, či iné pochybnosti, no problem. Viem o čom hovorím. No a dobrý zvuk
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Také se přidám.Katalisátor je venku (malinko klesla spotřeba) střeďák zatím drží.Zadní výfuk se mi odporoučel a nahradí ho "sportovní laďák" s nerez koncovkou za 2 200 Kč.Bude se montovat v sobotu.tak jsem zvědaví na zvuk.Nechci žádný brutal,ale trušku by Fronterka mohla být slyšet.Čauky Luboš K.
PS.Známej nahradil střeďák tlumičem s Oktávky a prej dobrý.
PS.Známej nahradil střeďák tlumičem s Oktávky a prej dobrý.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Na střechu
Mě zase láká vytáhnout to na střechu. Ale můj přístup už sme tady řešili, já som hold takovej.Luboš K. píše:Také se přidám.Katalisátor je venku (malinko klesla spotřeba) střeďák zatím drží.Zadní výfuk se mi odporoučel a nahradí ho "sportovní laďák" s nerez koncovkou za 2 200 Kč.Bude se montovat v sobotu.tak jsem zvědaví na zvuk.Nechci žádný brutal,ale trušku by Fronterka mohla být slyšet.Čauky Luboš K.
PS.Známej nahradil střeďák tlumičem s Oktávky a prej dobrý.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Barva na 800°C
Od:vojtech.kloud
st únor 21, 2007 5:53 pm
To je ono,proto těch vosum táců,von ten vejfuk totiž potřeboval pod auto a né do kuchyně ,no ony asi ty všechny povrchový úpravy budou stát za houby,jinak by to už určitě někdo vymyslel ,asi nezbývá než ty schnilý vyměnit za nový.......a co třeba ho stříknout volejem,třeba vyjetým??? Jenže to by asi taky vydrželo hovno a navíc by se na to chytal bordel a ještě by to chytlo,taky blbej nápad....
Mám dodavatele na barvu ve spreji 400ml za 280,-Kč do 800°C.
Zkusím s tím ten tlumič stříknout a uvidím. (Barva je i mimo jiné určena i na brzdové třmeny a ve všech základních barvách) Tak to zkusím a pak dám vědět.
st únor 21, 2007 5:53 pm
To je ono,proto těch vosum táců,von ten vejfuk totiž potřeboval pod auto a né do kuchyně ,no ony asi ty všechny povrchový úpravy budou stát za houby,jinak by to už určitě někdo vymyslel ,asi nezbývá než ty schnilý vyměnit za nový.......a co třeba ho stříknout volejem,třeba vyjetým??? Jenže to by asi taky vydrželo hovno a navíc by se na to chytal bordel a ještě by to chytlo,taky blbej nápad....
Mám dodavatele na barvu ve spreji 400ml za 280,-Kč do 800°C.
Zkusím s tím ten tlumič stříknout a uvidím. (Barva je i mimo jiné určena i na brzdové třmeny a ve všech základních barvách) Tak to zkusím a pak dám vědět.
Naposledy upravil(a) Milda dne 27 srp 2007 20:04, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Vedel by niekto poradiť aký je rozdiel medzi strednou časťou výfuku pre krátku a dlhú verziu?
Mám benzín 2.2 r.v 99 krátka verzia. (m stredovej časti len s jedným tlmičom)
V katalógoch náhrad niekde pri schéme uvádzajú že to je aj pre dlhú aj pre krátku, na dotaz mi povedali že majú len na dlhú a pre krátku nevyrábajú, vyrába sa vraj iba diesel.
Originál zatiaľ neriešim, lebo na môj dotaz priamo u opla mi povedali že to čo popisujem, ako vyzerá stredná časť výfuku na mojej bečke, tak to tam vraj nemôžem mať, lebo to by bol vraj diesel. Ten výfuk čo tam mám je orig.z výroby...(problém bol , že na začiatku stredovej časti mám pletenec s ktorým sa to vraj dodáva len na diesel) Tak z toho som úplne paf...
Riešil už niekto túto náhradu?
Je možné použiť stred dlhej na krátku? prípadne
Je možné nahradiť stred benzín za stred diesel? (...a žeby sa sekli pri výrobe?)
Mám benzín 2.2 r.v 99 krátka verzia. (m stredovej časti len s jedným tlmičom)
V katalógoch náhrad niekde pri schéme uvádzajú že to je aj pre dlhú aj pre krátku, na dotaz mi povedali že majú len na dlhú a pre krátku nevyrábajú, vyrába sa vraj iba diesel.
Originál zatiaľ neriešim, lebo na môj dotaz priamo u opla mi povedali že to čo popisujem, ako vyzerá stredná časť výfuku na mojej bečke, tak to tam vraj nemôžem mať, lebo to by bol vraj diesel. Ten výfuk čo tam mám je orig.z výroby...(problém bol , že na začiatku stredovej časti mám pletenec s ktorým sa to vraj dodáva len na diesel) Tak z toho som úplne paf...
Riešil už niekto túto náhradu?
Je možné použiť stred dlhej na krátku? prípadne
Je možné nahradiť stred benzín za stred diesel? (...a žeby sa sekli pri výrobe?)
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
demontaz katalizatoru
hosi, ake negativne nasledky by mohlo mat "vykuchanie " katalizatoru?
uz mi to bolo doporucene z dvoch nezavislych zdrojov , ako ze po tolkych rokoch je uz aj tak nefunkcny a celkom urcite na 90% upchaty ...
a hlavne - ze je tak mozne upravit vykon
2.2DTI, r.v. 99
Sorry, opravujem> Russpartikelfiltru
uz mi to bolo doporucene z dvoch nezavislych zdrojov , ako ze po tolkych rokoch je uz aj tak nefunkcny a celkom urcite na 90% upchaty ...
a hlavne - ze je tak mozne upravit vykon
2.2DTI, r.v. 99
Sorry, opravujem> Russpartikelfiltru
Naposledy upravil(a) *pt* dne 26 črc 2008 20:31, celkem upraveno 1 x.
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
2,3TD + katalyzátor
No tuhle jsem četl v servisním manuálu, že se u motoru 2,3TD dával v pozdějších kusech neřízený katalyzátor. To znamená kaťák v dehtu před rokem 1995 a to je mazec. Hovno tomu rozumím ale příde mi to bejt hodně divoký, zvlášťě pak, když jsem žádnou 2,3TD s katalyzátorem nikdy neviděl. Ale to taky nic neznamená.Lukáš píše:Dovolím si pochybovat o tom, že diesel z roku 99 má katalyzátor, ale možná mě vyvedete z omylu. Katalyzátory pro diesel se používají až pro motory splňující normu EURO 4, která platí cca. 3 roky. Že by Opel předběhnul dobu? Jinak úpravy výfuku u dieselu mají minimální vliv na jeho výkon i spotřebu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Tunění vejfuku
Ale zase potěšíš novým soundem sousedy pokaždý, když budeš ráno v pět vyjíždět do fabrikyLukáš píše:...Jinak úpravy výfuku u dieselu mají minimální vliv na jeho výkon i spotřebu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Aby mohl být na dieselu použit katalyzátor jako u benzínu, musí být před kat zařezen filtr pevných částic. Ten z výfukových plynů odfiltruje saze, které by jinak kat ucpaly. Za provozu musí být zajištěno čištění filtru. U starších motorů s rotačním čerpadlem se k tomu používala "močovina", přidávaná do paliva z externí nádržky v autě. U motorů commonrail se k čištění používá řízené vypalování zvýšením teploty filtru pomocí dodatečného vstřiku. Saze shoří na mikroskopický popílek, který projde katem do ovzduší.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Takže nachcat do nádrže.
Takže nachcat do nádrže.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra