palivová nádrž a problémy kolem ní
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
BENZÍN
Neviem ako to je u Frontery, ale u novych aut su este 2 typy nadrzi - pre europsku a americku verziu.Slaava píše:...u benzínovejch nádrží je to kvůli výparům složitější. Tam je systém nějak napojenej na zásobník s aktivním uhlím. Zkus si tu vyrovnávací hadičku na konci vyčistit, častokrát tam bejvá nějaká uschlá larva nebo tak.
Problem je v tom ze v US maju benziky hoodne zastarale a benzinove "pistole" nemaju odsavanie vyparov (u nas tim disponuju), a tato vec musi byt teda v nadrzi...
Land Rover Discovery 2
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
přesně tak. sání paliva z nádrže je v přední části ( u 2,3td i 2,4i ), takže dřív se to zavzdušní při jízdě do kopce. jinak i u benzínové i naftové verze je část paliva v pomocném zásobníku, proto nejsou žádné příčky v nádrži třeba. je to ta bílá bandaska, ve které je u benzínu umístěné čerpadlo, u naftového provedení jen holá sací trubka. funguje to tak, že středovou trubkou je palivo odváděno ze zásobníku do motou a krajní trubkou se vrací zpátečka ( přepad ). pokud jenádrž plná, natejká palivo do zásobníku vrchem. když poklesne hladina tak, že už nepřeteče přes horní okraj zásobníku, je ve spodní části zásobníku gumová chlopeň, přes kterou se zásobník plní - spojené nádoby. pokud se auto nakloní a hladina v zásobníku je vyšší než v nádrži, chlopeň funguje jako zpětná klapka , která nedovolí, aby se palivo ze zásobníku dostalo zpět do volného prostoru nádrže. palivo, které nebylo v motoru spálené se vrací též do zásobníku, nikoliv do nádrže. navíc je jeho vtok do zasobníku umístěn tak, že proud paliva roztáčí palivo v zásobníku ( cyklonová filtrace ) a tím je u sací trubky ( u benzínové verze u čerpadla ) vždy relativně nejčistší palivo.kresta píše:mně nafta došla při jízdě do kopce :Milda píše:Jen si dovolim drobný laický poznatek z praxe. Pokud mi někdy došla v bandě šťáva, tak to chcíplo vždycky při jízdě s kopce dolu. Nikdy do kopce.
Z toho usuzuji, že u benzínových nádržích je sání někde v zadní části nádrže. Příčky tam podle mě taky budou, bo jinak by to károu v zatáčkách děsně mávalo - při půlce obsahu nejvíc. To musí mít i cisterny, ne? No Hujer, řekni něco !
jinak plovák palivoměru směřuje do pravé části nádrže, takže kdo chcete mít pocit plné nádrže bez natankování, musíte jet pravejma kolama ve stoce
přikládám fotku zásobníku a gumové chlopně, přes kterou se zásobník plní ( je umístěna na spodku trubice, na kterou je přivedena plastová ohebná hadice zpátečního vedení . na fotce je vidět i kanál, kterým je palivo od membrána a zpátečky vedeno do zásobníku )
...A JEŠTĚ JEDNA ZÁVADA NA KONEC - pokud vám při náklonu auta brzo dojde palivo, máte prošoupané dno rezervoáru o dno nádrže. pak se palivo při náklonu přeleje v nádrži ke straně a přitom vyteče i obsah toho rezervoáru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž u vozidel s naftovým motorem
a proč jsem se v tom zase hrabal ? protože když se v zásobníku usadí nečistot a dehtu hodně a dosahnou až k sací trubce, začne být veselo. auto normálně jede a najednou přestane táhnout až zdechne uplně. tím přestane být v trubkách podtlak, ten slizkej bordel od trubky zas odpadne , nechá vás to zas tak po minutě nastartovat a zhruba po 0,5 km jízdy se to opakuje. cestu z Č.Budějovic do Vyššího brodu ( 60 km ) jsem urazil v rekordním čase 2 hodiny 56 minut
podobné téma - viewtopic.php?f=7&t=2885&st=0&sk=t&sd=a ... aha#p44609
podobné téma - viewtopic.php?f=7&t=2885&st=0&sk=t&sd=a ... aha#p44609
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
a trocha inspirace - opět se osvědčilo víčko v kufrové podlaze. celé vyčištění díky tomu trvalo volná hlava 3/4 hodiny -
viewtopic.php?f=3&t=2898
viewtopic.php?f=3&t=2898
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Peťo proč hážeš do nádrže ty slimáky ?
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
ono to opravdu vypadalo jak něco mezi slimákem a psím hovne...m
zajímavé bylo, jak to pěkně drželo pohromadě. myslím si, že je to nějakej vysráženej dehet z nafty. bejvá to v každé nádrži, pěkně to černí a táhne se to jak sliz
zajímavé bylo, jak to pěkně drželo pohromadě. myslím si, že je to nějakej vysráženej dehet z nafty. bejvá to v každé nádrži, pěkně to černí a táhne se to jak sliz
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
bůch ví co tam leješ a pak se divíš že to nejede
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
...co bych tam lil, přece co JZD dá
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Janeš Petr píše: ...A JEŠTĚ JEDNA ZÁVADA NA KONEC - pokud vám při náklonu auta brzo dojde palivo, máte prošoupané dno rezervoáru o dno nádrže. pak se palivo při náklonu přeleje v nádrži ke straně a přitom vyteče i obsah toho rezervoáru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
se ti tam někdo vysral ne? Jinak i já to mam prošoupaný stejně jako ty a sváděl jsem to na mechniky původního majitele. Jenže v terénu mě to netrápí, protože mi palivo jde pod tlakem z LPG nádrže a čerpadlo mam odpojený. Ta prošoupaná díra byl asi důvod, proč jsem asi pětkrát měnil čerpadlo
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 úno 2012 12:48
- Bydliště: Dubnica
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
1poznatok-bordel ako sliz v zasobniku nadrze
2poznatok dieravy zasobnik
3prehodene palivove hadice,sanie som mal napojene na tu trubku kde je ta gumova membrana(spravne je sanie stredova trubka ako som sa docital)
chlapi a otazka:cim ste zalepili tu dieru?,mna napadla moznost s laminatom,je to dvojzlozkove+ta latka-mohlo by to drzat,no cim ste to lepili vy???
diki
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera 2,3TD,r.v.1994
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Přehozený hadice tady už taky někdo měl. S tím laminátem nevím, trochu bych se bál, že se to na spoji s tím původním plastem promastí a nebude to držet - spíš bych to vzal k někomu, kdo pájí a svařuje plasty ať to zapatlá stejným materiálem ale plasty jsou pro mě španělská vesnice, uvidíš co napíšou ostatní.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
laminát určitě né nech to svařit tomu kdo svařuje prasklé nrazníky
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
já bych to taky nechal zavařit a možná ještě nechat dát nějakej flek přes ten svár, aby to prošoupání trvalo příště o něco déle. jediné, co jsem tehdá nekontroloval bylo dno nádrže. jestli je ošoupané stejně jak ta bandaska, zachvíli mi poteče nafta z nádrže ven
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Já tam ještě nebyl tak nevím ale proč se to o sebe šoupe?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra