Vzduchové měchy
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchové měchy
Tak a je to tady. http://www.offroad-frontera.com/html/te ... mechy.html
vzduchove mechy
cao nimrode chtel jsem se te zeptat co vsechno tema vzduchovyma mechama ziskam?
Re: Citroën
... mno a nebude to vzadu spis tuzsi, kdyz tam bude dalsi bazmek na pruzeni? Ono uz tak je to vzadu s pohodlim docela bida na listovych perechSlaava píše:...a taky luxus za jízdy hydraulicky výškově stavitelného podvozku - jako v Citroënu :D
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Teď jenom logický pohled na věc (nemám zkušenosti). Ty listový péra sou fuč a nebo ty měchy doplňují listovky. Pokud doplňují listovky, tak měkost pérování záleží na listovkách a tvrdší odpružení získám až při dostatečně vysokém tlaku v měchách. A to ještě jen do určité výšky pohybu nápravy (než se zapojí listovky).
A tak to asi bude protože měchy tam chceme dát pro to abychom to vzadu zdvihli. Čili najedu kolem na patník (např.), prvně nám energii absorbuje vzduch v měchách, ale jen do té doby než se vzduch přeleje do druhého měchu + zbylé části celého toho zařízení. Přitom všem je vzduch pořád stlačený, ale už se zapojují i listovky.
PS: při tlakování měchů bych si dával majzla na maximální možnou délku vysunutí tlumičů. Aby to pak nebylo na tvrdo a tlumiče na odpis.
A tak to asi bude protože měchy tam chceme dát pro to abychom to vzadu zdvihli. Čili najedu kolem na patník (např.), prvně nám energii absorbuje vzduch v měchách, ale jen do té doby než se vzduch přeleje do druhého měchu + zbylé části celého toho zařízení. Přitom všem je vzduch pořád stlačený, ale už se zapojují i listovky.
PS: při tlakování měchů bych si dával majzla na maximální možnou délku vysunutí tlumičů. Aby to pak nebylo na tvrdo a tlumiče na odpis.
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Měchy (z dud nebo varhan)
Měchy sou jenom doplněk listovek, bez listovek by to měchy asi dlouho neustály - přece jenom sou původně dělaný do sedačky pro max 150kg zatížení. Listovky tedy drží auto i tak, zadek je ale odlehčen o sílu úměrnou tlaku ve vacích a jejich pružnosti. Těžko říct, jestli je použitím předhuštěných měchů nárůst síly nelineární a zadek tudíž tvrdší. Spíš to bude ale tak, že vak podpoří tuhost prvního (nejdelšího) listového péra a jeho křivka potom není tak strmá. Je to jakoby nejdelší péro bylo ze silnějšího matroše a celková křivka sestavy listových per má potom menší skok mezi prací prvního a druhého péra. Měchy tak jakoby zakulacují trojfázovou činost listových per. Křížení by to ovlinit nemělo, bude tam jenom jisté zpoždění, než se vzduch přemístní za jedné strany na druhou.
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Tlak;
V článku to není napsáno. Při natlakování měchu na 2 atm. dojde ke zvednutí zadku asi o 5 cm. Další věcí je že dojde ke změkčení pérování - obrazně řečeno. Díky tomu že tam je vzduchový vak tak to tolik neskáče a nedrncá. Jelikož vzduch reguje velice dobře při stlačení na nárazy. Dále pak v článku není napsáno nic o demontáži listovek, takže ty tam opravdu zůstavájí. Omlouvám se všem pokud to z článku vyznělo tak, že to nahrazuje listové péra. To vžádném případě. :D
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
MĚCH
Kolikměříroztaženej nevím. Neměřil jsem to. Při zmáčknutí dojdeopravdu k jeho úplnému splasknutí. ¨Foukání je doporučeno tqak na 2 atmosféry. Samozřejmě záleží na jejich uložení. Toto je pro Fronteru.
Re: MĚCH
mám to same uděláno na peugeotu 205 a je to super! je to dobrý nápad. ps ty měchy vzdrží hodně,zkoušel jsem je nafoukat třeba i na 5 atm . mohu jen povrdit autorovi dobré zkušenosti. ted ješte montuji el ventyl na upouštění a jeden na uzavírání vzduchu mezi měchy,aby se vzduch nepřefukoval z jednoho do druheho a bylo auto ještě tvdrší. S pozdravem Zdeněk D. 205cabrio@seznam.cz