Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Přední a zadní náprava, volnoběžné náboje a ostatní součásti, všechny modifikace Frontera
Odpovědět
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

Prave som ich dnes objednal. Dojdu buduci tyzden. Robia sa vobec pre Fronteru aj zosilnene volnobezky? Lebo vsade kde som pozeral tak ponukaju len klasiku.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
stefi_ul
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 964
Registrován: 22 bře 2011 09:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od stefi_ul »

Palko... ja mam stale jedny volny... i s postovnym za 120euro... :cry:
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od myslivec »

palo frontera píše:Prave som ich dnes objednal. Dojdu buduci tyzden. Robia sa vobec pre Fronteru aj zosilnene volnobezky? Lebo vsade kde som pozeral tak ponukaju len klasiku.
Ano, dělají se i na Fronteru, zde je odkaz: http://www.torriacars.cz/volnobezka-avm ... l-vauxhall
:wink:
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

U nas som ich nikde nenasiel v ponuke pre Fronteru. Co uz. Ktovie co bude za 7rokov s Fronou. Ak vydrzia tolko co predosle, tak budem aj tak spokojny. Nove zatial montovat nebudem. Necham tam tie co su a nove budem mat v zalohe. Ak by zacali niejak velmi preskakovat tak ich len vymenim za nove.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

Ak ma niekto zdratu drazku na poloosy, pre jej zaistenie segerkou vo volnobezke AVM, tak prikladam obrazok s načrtom a mierami na vyrobu zaistovacej "podlozky" pomocou šrobky M8. Mozno sa to niekomu bude hodit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od Jokerrr83 »

tak se optam jeste radsi i tady :) dal si pod to nejaky podlozky?.. nebo se to opira (kov na kov) primo o to ozubene kolo s tim loziskem? :?:
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
stefi_ul
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 964
Registrován: 22 bře 2011 09:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od stefi_ul »

Segrovka a podlozky obecne jsou taky kov na kov :wink:
Ja tam mel ty udelany podlozky a tohle je proste jak trubka s navarenou podlozkou. Podlozka je taky kov :-)
Tam jde proste jen o to, aby nelitala poloosa ne? Pokud se nepletu.
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

Presne tak, pod toto netreba ziadnu podlozku. Toto ti ma drzat poloos v drazkach aby sa neposuvala v tehlici v ihličkovom lozisku. Tieto mieri hlavne hlbka tej podlozky boli merane pri zaistenej poosi segerkou takze je to OK. Aspon mne to tak pasuje. Mne to kamos sustruznik vytocil bez problemov. Najprv vrtakom urobil zavrt pribliznej hlbky a priemeru, a potom to len nožom doladil. Co sa tyka vazeliny tak grafitovu pouzivam jedine na zavity pri vyfukoch aby tak nezapäkalo zavity. Do AVM-ky som dal vazelinu od Mogul taku kremovej farby, ale primnerene :) . Inak v piatok mi dojdu nove AVM. cena 139eur.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

Kooooonecne mi dnes došli nove volnobežky :grin:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od Janeš Petr »

hlavně je tam třeba zachovat správnou vůli :!: tohle téma už se tu kdysi řešilo. je třeba, aby po utažení šroubu M8 poloosa sedla na dno díry v tom soustruženém dílu, ale zůstala zachovaná správná axiální vůle poloosy. Snáz se to dělá podložkama, než tím soustruženým kusem - navleče se jich na poloosu, kolik je potřeba v závislosti na opotřebení stírací manžety kloubu a všech vůlí kolem. Ale i u toho soustruženého dílce by šli podložky vkládat do vnitřku díry. pokud se tohle nedodrží, je zaděláno na velkej problém, protože ty manžety kloubu se samotné sehnat nedali a bez nich odchází jehlová ložiska polos poměrně rychle. Já mám na jedné straně 4 třímilimetrové podložky a na druhém kole jen tři. je to třeba doměřit individuelně. drážka na segrovku je ve správné vzdálenosti u nového auta ale časem se to musí vypodložit
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od Jokerrr83 »

PEtr : a muzu se zeptat, jak to prekontroluju?.... a je lepsi vytahnout ten naboj podlozkama vic ven? nebo to musi bejt akorat?
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od palo frontera »

Tu hlbku 14mm som nameral na obydvoch stranach ked som mal kolesa v priamom smere jazdy. Poloosy pri tom boli obydve zaistene segrovkou v origo drazkach. Je mozne ze co auto to ina miera na poloosy. Ten "klobučik" sa dnom opiera hlavne o poloos kde je zavit. Je to s toleranciou (miernou vôlou).
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od Janeš Petr »

já tu poloosu chytnu kombinačkama a rukou zatahnu. tím tu axiální manžetu dotahnu že těsní ale není uplně na fest. pak to odměřím na konec poloosy. na každé straně auta mám jinou míru :grin:
Uživatelský avatar
MartinVK
Příspěvky: 7
Registrován: 26 pro 2014 22:07

Problem s 4x4

Příspěvek od MartinVK »

Zdravim,
mam Fronteru 2.8TDI a posledni dobou resim tento problem. Jiz nekolikrat mi vypadla segrovka v naboji kola, resp. kdyz se vysroubuji tech 6 sroubu a dostanete se k poloose, drzi tam takovy valecek, ktery zodpovida za pridani preniho nahonu. Je to na prave predni strane, kdyz sedite v aute. Jiz jsme ji tam 3x nasazovali a opet vypadla, tudiz 4x4 ani redukce nefunguje a stale zabira jen zadni kolo. Segrovka vypada v poradku, v naboji je dost vazeliny. Nevim, zda-li je segrovka unavena nebo je ta drazka nejak poskozena...ale vse vypada v poradku a jak se nasadi tak drzi pevne. Kdyz ji nasadim, 4x4 i redukce jede, ale po par km je to zase dole a uz si s tim nevim rady. Premyslel jsem i nad moznosti navarit na tu poloosu takove malicke svary, rekneme 4 body, aby proste nevyskocila. Mel nekdo podobny problem, resp. poradi nekdo. Zacalo tu snezit jako hrom a bez 4x4 je auto v podstate nepouzitelne.

Diky moc za kazdou radu.

Martin
1996 OPEL FRONTERA 2.8TDI
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Zubové spojky nábojů předních kol (volnoběžky)

Příspěvek od Janeš Petr »

buď tam máš segrovku nebo drážku nějakou volnou, nebo máš vysypané ložisko v těhlici a hejbe se ti celá poloosa, nebo to máš vyběhané a volné všechno a lítá to tam jak chce. S redukcí to ale nic společného nemá. dej tam manuály a zajisti je šroubem M8 z čela poloosy. návod tu najdeš
Odpovědět

Zpět na „NÁPRAVY“