Diferenciál se zvýšenou svorností - poruchy a zkušenosti

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Diferenciál se zvýšenou svorností - poruchy a zkušenosti

Příspěvek od robert.kvita »

Jejikož moje Frontera tuto vymoženost postrádá, uvažuji o výměně nápravy. Už mě nebaví hrabání s oblakem kouře na každé krajnici.
Moje stará Omega samosvor měla. a i po přečipování na 125kW takovým hrabošem nebyla, spíš byl problém dostat ji do přetáčivého smyku i na sněhu.
Ještě starší Sierra ho zase neměla a ta klouzala furt.
Prosím tedy o pár názorů z praxe od uživatelů, co s ním mají zkušenosti. Nechci probírat jeho konstrukci ani životnost. to již tady je.. Pouze rozdíly v jízdních vlastnostech. Popřípadě klady a zápory. Případně doporučení nebo obavy z výměny nápravy.
Díky
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od sherpa »

ved planujes uzavierky.....tak LSD ti az tak velmi netreba. :mrgreen: alebo :?: ak si kupis V6 tak tam bol LSD standardne kvoli edicii Limited. a uvadza sa jeho svornost od 25 do 40%...tak je to zaujimave. porovnat to neviem, nejazdil som otvoreny diff 4x4.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od Slaava »

No co nedávno Robert psal, tak se mu tam řiditelná uzávěrka nevejde, tak má zatím volnoběžkovej "aussie" na předku a zadek stále původní.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od sherpa »

ah so.......no terennu raketu uz z toho skusal spravit kadekto......ale ci k tomu to LSD az tak velmi prispeje.......na vymenu je to dost $ aj prace....aj ked su aj lacne ponuky zo SVK na komplet zadnu napravu.... a ako zmerat tu svornost......pocitovo relacne/relativne :?: :P
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od robert.kvita »

Kluci oba máte pravdu, Aussina chodí parádně, zadek asi nepůjde předělat. Nechci z toho raketu, takové ambice nemám ale spíš traktor.
Po zvednutí auta je hrabání výraznější nebo tomu přispívá "konečně" funkční automat, Nebo dosud krátké tlumiče.
Právě Sherpův tip na Badín jsem prověřoval, i když to není celá náprava jen trouba s diferákem bez poloos, sedí i př. poměr. A je to zcela nové.
V důsledku se cenově i s montáží dostávám na cenu "zatím fiktivní" závěrky a ještě zbude dif. na pokusy. TAk nevím a potřebuju nějak nakopnout k rozhodnutí.
Tak se všici neupejpejte a pište!
Ahoj
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od sherpa »

no...s 2 zavierkami na frontere by si bol asi prvy tu na fore a mozno aj v EU. :!: tak to uz je motivacia :P vela zdaru, odvaznych badatelov tu vela nie je tak ukaz nam ze sa to da. a my ta budeme nasledovat. :P
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od Žanek »

Pokud s Fronterou hrabeš tak dif se zvýšenou svorností ti nepomůže. Tento diferenciál chce podle mě tam kde kola prokluzují jemnější práci s plynem aby tření lamel zůstalo zachováno. Rychlé přidání prostě ten smyk lamel nevydrží a zas bude zabírat jen jedno kolo.
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od vlado007 »

Nazdarte. Co som sa zatial stretol z diferakmi zo zvysenou svornostou u frontery, tak niako extra to svorne nebolo. A to aj po vymene lamel. A asi najvecsi problem vidim zohnat taky diferak v slusnom stave. Lebo 90% ich nefunguje
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
pida3.2v6
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 574
Registrován: 21 led 2011 17:59
Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od pida3.2v6 »

Žanek píše:Pokud s Fronterou hrabeš tak dif se zvýšenou svorností ti nepomůže. Tento diferenciál chce podle mě tam kde kola prokluzují jemnější práci s plynem aby tření lamel zůstalo zachováno. Rychlé přidání prostě ten smyk lamel nevydrží a zas bude zabírat jen jedno kolo.
pravdu máš,pokud s plynem zacházíš rozumě tak pomůže,jakmile dáš plnej,nestíhá a stejně musíš ubrat,nebo připojit předek
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
Uživatelský avatar
Rom.Honda
Začínající diskutér
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2009 19:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od Rom.Honda »

Já můžu říct, že jsem se zadního náhonu celkem bál. Od mala až do dnes jezdím hlavně předek , od Dacia 1300 po posledních 20 let v Hondě.
Když jsem si občas něco půjčil, nebo na chvíly pořídil, se zadním náhonem a slušnějším výkonem (nemyslím Š120) tak jsem měl z toho, zvlášť na sněhu, špatný pocit.
Ale Passport se samosvorem a slušnejma gumama mě moc mile překvapil. Zvládne bez 4x4 víc než třeba Boxer s předním náhonem.
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od robert.kvita »

Připomínám že chci koupit nápravu novou neježděnou z výprodeje na Slovači ( Sherpovi dík za tip )
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od sherpa »

uffff....tak k tomu LSD este doplnim ze pocas jazdenia treba nielen zvysenu svornost ale aj pozornost.....koukam ze ti to vedle zamkli........asi bude mela. ale fakt teda jazdit len s cistou hlavou. inak budes velmi castym zakaznikom vypredajov Opel SVK... do isteho casu.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od Slaava »

sherpa píše:.....koukam ze ti to vedle zamkli........asi bude mela...
To máš na mysli tu brzdovku v servu, viď? Mela nebude, jenom sem mu to přesouval do tématu, kde se už o oleji v posilovači řízení mluvilo, tak sem si to zamknul, než v tom začne tvořit někdo jinej (tuhle sme s Janešem ve stejnou chvíli oba přesouvali stejný téma a vznik z toho pěknej bordel). :lol:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od radole »

trochu zamiesam karty :grin: takto funguje moj samosvor http://www.youtube.com/watch?v=4gSoYngO6E0.
Na tvrdom podklade pri zatacani vydava zvuky ale je funkcny. V terene na 31" vidno rozdiel



takto vyzeraju lamely
065.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Diferenciál se zvýšenou svorností, klady, zápory, zkušenosti

Příspěvek od robert.kvita »

Nemáš tam místo oleje kalafunu?
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“