CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
kurňa to musí být lezec s tímhle vepředu i vzadu! mě se poroučí převodovka a nejen ta, tak budu o tom přemýšlet až do druhého...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- vesmir
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24 led 2007 15:36
- Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
docela by mě zajímalo, jak to bude v zimě na zledovatělým sněhu zatáčet. Bojím se, že ve 4x4 to pojede pořád rovně. S Patrolem jsem měl co dělat, abych se natočil do garáže. S uzavřenou špérou mi pořád sklouzával zadek
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
úplně normálně, když si to tam posypeš.Vše má své.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
ale nazajetí do garáže nebudeš snad potřebovat 4x4....bude ti stačit záběr zezadu,ne?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- vesmir
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24 led 2007 15:36
- Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat pů�dní �f
No jo, když je protaženo, tak tam zajedu i s osobákem.
PS: tam co stojí ten vlčák mám vjezd do garáže
ale teď jsem se na zimu náležitě vyzbrojil
4x 3300,- to je o 700,- na gumě míň než v zimě a o 1500,- míň než v krámě
PS: tam co stojí ten vlčák mám vjezd do garáže
ale teď jsem se na zimu náležitě vyzbrojil
4x 3300,- to je o 700,- na gumě míň než v zimě a o 1500,- míň než v krámě
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
počkej, to je pes? já myslel, že se tak dobře staráš o kocoura
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
Tolko snehu by zavideli aj v alpach. Parada
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
To ti tam nechala navozit Kateřina Neumannová?vlado007 píše:Tolko snehu by zavideli aj v alpach. Parada
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
neblbnete letos zase zaden snih nebude
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
PRINCIP AUSSIE LOCKERU
pro všechny, kterym nebyla úplně jasná funkce automatický uzávěrky (jako mě ). Je to primitivní a troufám si říct že mít k dispzici soustruh a frézku, tak bych si ji zvládnul vyrobit sám.
http://www.4runnerclub.org/aussie.htm
http://www.4runnerclub.org/aussie.htm
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- vesmir
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24 led 2007 15:36
- Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
chtělo by to, aby jí už začal někdo konečně dělat do traklocovýho koše difu. Jediný rozdíl oproti otevřenýmu je v šířce.
Jinak kdo by chtěl, tak v http://www.rdr.cz/catalog/axle/CJ/axleCJ44R.html#13 je možné si objednat nové lamely do samosvoru Béčka (cca 3400,-).
Po objednání jsem je dostal druhý den
V katalogu jako J0994345, v ceníku 994345 DIFF KIT MOD 44 CJ W
Byl to trochu porod to tam dostat (jsou včetně nových talířových pružin a je to tam fakt dost narvaný). Rozdíl šířky setu starých oproti novým byl na každé straně 1mm.
Staré a opotřebované (po cca 150tis. km)
Aby to mělo smysl, tak samozřejmě nový olej pro LSD (vysoká viskozita při nízkých teplotách a hypoidní). Předepsán rozsah 75W-140.
Porovnání olejů pro LSD (řeknu vám, dalo docela práci ty údaje zjistit)
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/450 ... .72KB.html
každý ať si vybere jaký chce, ale reálně se v malém množství dá sehnat jenom Castrol SAFX a XJ a nebo nízkorozsahový Agip LSX a to za cenu ne právě lidovou a přitom hlavně jejich parametry nic moc. Například viskozita 177mm2/s je spíš k smíchu (asi to prodává to recommended fo BMW diferentials ). Ostatní jedině ve 20L. Já jsem si nakonec namíchal 2:1 Mogul Trans 85W-140 (240mm2/s) s 80W-140. (85W má vynikající viskozitu, ale při -10 už tuhne a nemaže).
A teď si v lese užívám. Je to fakt paráda! Otočit s kolem na heveru proti druhýmu se ručně absolutně nedá. Ten samosvor teď drží tak festově, že když zatáčím v plným rejdu pozadu do garáže, tak se vnitřní kolo šoupe i po zaprášeným betonu. Jsem zvědavý jak dlouho to vydrží, ale i kdyby třeba jenom 50tis. km, tak za ty prachy ta sranda stojí.
PS: po objednání mi začali posílat nechutný reklamní smsky s informacemi o slevách... tak sem je sprdnul a je klid, takže raději dávat jenom pevnou linku. Spam už je nejen v poště
Jinak kdo by chtěl, tak v http://www.rdr.cz/catalog/axle/CJ/axleCJ44R.html#13 je možné si objednat nové lamely do samosvoru Béčka (cca 3400,-).
Po objednání jsem je dostal druhý den
V katalogu jako J0994345, v ceníku 994345 DIFF KIT MOD 44 CJ W
Byl to trochu porod to tam dostat (jsou včetně nových talířových pružin a je to tam fakt dost narvaný). Rozdíl šířky setu starých oproti novým byl na každé straně 1mm.
Staré a opotřebované (po cca 150tis. km)
Aby to mělo smysl, tak samozřejmě nový olej pro LSD (vysoká viskozita při nízkých teplotách a hypoidní). Předepsán rozsah 75W-140.
Porovnání olejů pro LSD (řeknu vám, dalo docela práci ty údaje zjistit)
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/450 ... .72KB.html
každý ať si vybere jaký chce, ale reálně se v malém množství dá sehnat jenom Castrol SAFX a XJ a nebo nízkorozsahový Agip LSX a to za cenu ne právě lidovou a přitom hlavně jejich parametry nic moc. Například viskozita 177mm2/s je spíš k smíchu (asi to prodává to recommended fo BMW diferentials ). Ostatní jedině ve 20L. Já jsem si nakonec namíchal 2:1 Mogul Trans 85W-140 (240mm2/s) s 80W-140. (85W má vynikající viskozitu, ale při -10 už tuhne a nemaže).
A teď si v lese užívám. Je to fakt paráda! Otočit s kolem na heveru proti druhýmu se ručně absolutně nedá. Ten samosvor teď drží tak festově, že když zatáčím v plným rejdu pozadu do garáže, tak se vnitřní kolo šoupe i po zaprášeným betonu. Jsem zvědavý jak dlouho to vydrží, ale i kdyby třeba jenom 50tis. km, tak za ty prachy ta sranda stojí.
PS: po objednání mi začali posílat nechutný reklamní smsky s informacemi o slevách... tak sem je sprdnul a je klid, takže raději dávat jenom pevnou linku. Spam už je nejen v poště
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
hele, kolego a nezůstala ti někde nazbyt jedna ta stará pružina ? jestli jo, nechceš jí prodat ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
DIF
No a nebylo by snazší si na drážkování jednoho planetovýho kola nechat udělat spojovací kus, kterej by se zásuvnejma kolíkama natvrdo spojil s košem a měl bys tak 100% uzávěru?vesmir píše:chtělo by to, aby jí už začal někdo konečně dělat do traklocovýho koše difu. Jediný rozdíl oproti otevřenýmu je v šířce...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
myslíš na furt?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 08 bře 2008 20:50
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
Dyť ono to jde udělat i do traklocového koše