CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní dif
- J.J offroudak
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 kvě 2011 10:44
- Bydliště: Vitkov okres Opava
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
tak to tady ctu a jsem z toho jalovej mam becko a sel bych do te uzaverky na zadek,jelikos celkem casto jezdim do lesa a ted jsem zapadl na poli a to jsem byl celkem na rovince,no hrabal jsem snih kolem auta asi hodinu nakonec jsem dojel domu.tak co dela to ten typek za tech 12klacku?jestli jsem teda cetl pozorne jestli ne,tak me omluvte
frontera B 2.2DTi zatm v zakladu
frontera A 2.3td(predelana na 2.8td)zvisena o 10cm
frontera A 2.3td(predelana na 2.8td)zvisena o 10cm
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
No co já vím, tak pokud dodáš jakejkoliv koš, tak místo diferáku ti do něj pan Koňařík udělá tu zubospojku. Pokud to už dělal, tak stačí říct typ a koš posílat nemusíš. Lepší ale bude, když se domluvíš přímo s ním, má účet i tady na fóru (napsal i ten příspěvek před tím tvým).
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 08 bře 2008 20:50
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Tak jsem to dneska domluvil a po těch mrazech budu dělat předni napravu s košem a zadní nápravu mechanická uzávěrka.Takže jak jsem slíbil furt se na tom pracuje
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Jako opravdu uzavíratelnej diferenciál (např. penumaticky)? Do jakýhokoliv koše?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 25 kvě 2013 14:16
- Bydliště: Ružomberok, SK
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Chlapi citam citam témy o prednych uzavierkach a som z toho este vacsi somar jak ked som zacal citat.... Co má teda dlhá ačkova frontera v predu za diferak? Nevravte mi ze tam montovali čo im prišlo pod ruku, taki sprosti hadam neboli.
Z toho teda plynie otázka...aké je najlacnejšie riesenie uzavierky na fronu do predku? Za 20 rokov výroby tohto auta je možne predpokladat ze tuto dilemu už niekto vyriešil, či nie? :D
Z toho teda plynie otázka...aké je najlacnejšie riesenie uzavierky na fronu do predku? Za 20 rokov výroby tohto auta je možne predpokladat ze tuto dilemu už niekto vyriešil, či nie? :D
Opel Frontera 2.2.i, "A" Long
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Somar z toho urcite nejsi, ale pomotany ( bez urazky ) si teda pekne zo vsetkeho. A podla mna aj vsetci co citaju tvoje otazky. Podla toho co pises tak ta frontera je v zubozenom stave, a ak sa nemylim tak ju aj predavas v inzerate ze
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 25 kvě 2013 14:16
- Bydliště: Ružomberok, SK
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Neviem co tym myslis....Frontera sa nepredáva, kupil som jednu pred tyzdnom a postupne ju davam do poriadku...tolko k tvojej teorii.
Opel Frontera 2.2.i, "A" Long
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Tak potom prepac, ale videl som par dni dozadu fronteru tmavomodru, 2,2i z Ruzomberka na Bazosi.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 25 kvě 2013 14:16
- Bydliště: Ružomberok, SK
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
ano videl si moj inzerat ze kupim zadné dvere vo farbe ako na obrazku nebol to inzerat na predaj auta.
Opel Frontera 2.2.i, "A" Long
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Ne ne , ten inzerat tam mas stale, ale bol tam aj inzerat na predaj auta.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: CZ replika Aussie Locker, pro výrobu nutno dodat původní
Každá Frontera má z výroby vepředu normální otevřenej diferenciál. Nejsnazší řešení uzávěrky je uzávěrko-volnoběžka od pana Koňaříka ale samozřejmě nikdo nikomu nebrání investovat do výměny za uzavíratelnej diferenciál tybu ARB. Když si to tu pozorně pročteš, tak najdeš podrobnější informace.midnight_man píše:Chlapi citam citam témy o prednych uzavierkach a som z toho este vacsi somar jak ked som zacal citat.... Co má teda dlhá ačkova frontera v predu za diferak? Nevravte mi ze tam montovali čo im prišlo pod ruku, taki sprosti hadam neboli.
Z toho teda plynie otázka...aké je najlacnejšie riesenie uzavierky na fronu do predku? Za 20 rokov výroby tohto auta je možne predpokladat ze tuto dilemu už niekto vyriešil, či nie? :D
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra