Popis, závady a opravy budíků Frontera B
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
Návod dobrý. Ja by so potreboval dat tiez opraviť jedny, no priznám sa ze do tohoto sa púšťať radsej nebudem
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03 srp 2019 06:41
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
Omlouvám se za dotaz tvrdého debyla:
Nejdou mi vytáhnout žárovky z patic, ty drátky jsou do nich... snad... přiletované?... PROOOČ!!!
Nejdou mi vytáhnout žárovky z patic, ty drátky jsou do nich... snad... přiletované?... PROOOČ!!!
Opel Frontera (dlouhá) 2004, 2.2 DTI, Honda Blackbird (motorka) , Fiat Stillo … (... no jo, no... pro manželku.)
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
Ano, žárovky jsou v paticích napevno. Já při výměně za LED v objednal na aliexpresu i patice.
Větší patice jsou T10 194, použitelné jsou tady: https://www.aliexpress.com/item/3291495 ... b201603_53
Menší pak T5 jsou tady: https://www.aliexpress.com/item/3281856 ... b201603_53
Český eshopy by je taky mohly mít, nebo aspoň budou mít celý žárovky.
Větší patice jsou T10 194, použitelné jsou tady: https://www.aliexpress.com/item/3291495 ... b201603_53
Menší pak T5 jsou tady: https://www.aliexpress.com/item/3281856 ... b201603_53
Český eshopy by je taky mohly mít, nebo aspoň budou mít celý žárovky.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03 srp 2019 06:41
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
DÍK za rychlou odpověď.
Budíky na HOVNO, ale žárovky by do nich nejraději přivařili, přitloukli a ještě přišili. Rozhodl jsem se to řešit takhle, protože do Frontery prostě není kam to denní svícení dát. Nechci dlabat do nárazníku, nebo nějaké experimenty, mám to auto na hraní místo "angličáka" ani s ním teď kvůli soli nejezdím. S mechanikou si docela poradím, ale elektrika, natož elektronika, je pro mě španělská ves. Ještě by mě zajímalo jaké ledky jsi tam na podsvícení dal a jestli Fróňu ještě máš?
Moc děkuju. Díky takovým jako seš ty je život OFF možný i s Fronterou. S žádným autem jsem nikdy takové věci neřešil a že jsem jich už také pár měl.
Budíky na HOVNO, ale žárovky by do nich nejraději přivařili, přitloukli a ještě přišili. Rozhodl jsem se to řešit takhle, protože do Frontery prostě není kam to denní svícení dát. Nechci dlabat do nárazníku, nebo nějaké experimenty, mám to auto na hraní místo "angličáka" ani s ním teď kvůli soli nejezdím. S mechanikou si docela poradím, ale elektrika, natož elektronika, je pro mě španělská ves. Ještě by mě zajímalo jaké ledky jsi tam na podsvícení dal a jestli Fróňu ještě máš?
Moc děkuju. Díky takovým jako seš ty je život OFF možný i s Fronterou. S žádným autem jsem nikdy takové věci neřešil a že jsem jich už také pár měl.
Opel Frontera (dlouhá) 2004, 2.2 DTI, Honda Blackbird (motorka) , Fiat Stillo … (... no jo, no... pro manželku.)
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03 srp 2019 06:41
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
Zdravím fórum.
Tak jsem konečně vyměnil ty "padlé" budíky za "nové". Koupil jsem je v DE na ebay za 150 EUR, s dopravou za 190. Uznávám, že to je trochu drahá sranda, ale byly vánoce, tak proč si nepořídit za čtyři tácy další nefunkční krám. Ke koupi mne motivovala cena, (u nás není neobvyklé, že za ně někteří chtějí i 5000 Kč bez jakékoliv záruky), počet hvězdiček ebaye ale hlavně - byly to ty pravé - Olympusácké, šedivé, krásné! Trochu jiná byla motorizace (já mám DTI 88KW, tyto byly z 85KW) a ročník výroby. (2004 vs 2001), ale dal jsem na Georga 3D, miláčka fóra, o jejich téměř univerzální záměnnosti. A dobře jsem udělal. Budíky se daly bez letování připojit a bez vrtání přišroubovat! A po připojení baterky se rozsvítily kontrolky a kilometry... Během vteřiny jsem sice namotal 40000 Km, ale budíky plynule měří otáčky i rychlost bez rozsvícených světel a jdou vynulovat denní kilometry! Zkoušel jsem to šestkrát a fakt jo! Nevím, co s nimi ti Němci udělali, ale doporučuji...
Mimo toto téma:
Není to první věc, co jsem pro Frony v Říši koupil a vše bylo vždy perfektní, na rozdíl od některých u nás: Vrakoviště Provodov u Náchoda - třeba.
Pokud by někdo chtěl mít v rezervě místo zámku do šuplíku originál zámek GM a klíček s nápisem "Made in England", a nebude se chrtit, může jej zakoupit na "shop@oldtimer-thimm.de" Sice je inzerován na jakýsi Ford Frontier, ale číslo GM je i naše a je to doopravdy on. Cena i s dopravou je 50 EUR. (Zloději DoOpla SK, za něj chtějí 120 EUR bez porta!) To fakt radši ten šuplik.
Tak to je můj příspěvek na téma budíků a nákupů.
Váš obudíkovaný Olympus.
Tak jsem konečně vyměnil ty "padlé" budíky za "nové". Koupil jsem je v DE na ebay za 150 EUR, s dopravou za 190. Uznávám, že to je trochu drahá sranda, ale byly vánoce, tak proč si nepořídit za čtyři tácy další nefunkční krám. Ke koupi mne motivovala cena, (u nás není neobvyklé, že za ně někteří chtějí i 5000 Kč bez jakékoliv záruky), počet hvězdiček ebaye ale hlavně - byly to ty pravé - Olympusácké, šedivé, krásné! Trochu jiná byla motorizace (já mám DTI 88KW, tyto byly z 85KW) a ročník výroby. (2004 vs 2001), ale dal jsem na Georga 3D, miláčka fóra, o jejich téměř univerzální záměnnosti. A dobře jsem udělal. Budíky se daly bez letování připojit a bez vrtání přišroubovat! A po připojení baterky se rozsvítily kontrolky a kilometry... Během vteřiny jsem sice namotal 40000 Km, ale budíky plynule měří otáčky i rychlost bez rozsvícených světel a jdou vynulovat denní kilometry! Zkoušel jsem to šestkrát a fakt jo! Nevím, co s nimi ti Němci udělali, ale doporučuji...
Mimo toto téma:
Není to první věc, co jsem pro Frony v Říši koupil a vše bylo vždy perfektní, na rozdíl od některých u nás: Vrakoviště Provodov u Náchoda - třeba.
Pokud by někdo chtěl mít v rezervě místo zámku do šuplíku originál zámek GM a klíček s nápisem "Made in England", a nebude se chrtit, může jej zakoupit na "shop@oldtimer-thimm.de" Sice je inzerován na jakýsi Ford Frontier, ale číslo GM je i naše a je to doopravdy on. Cena i s dopravou je 50 EUR. (Zloději DoOpla SK, za něj chtějí 120 EUR bez porta!) To fakt radši ten šuplik.
Tak to je můj příspěvek na téma budíků a nákupů.
Váš obudíkovaný Olympus.
Opel Frontera (dlouhá) 2004, 2.2 DTI, Honda Blackbird (motorka) , Fiat Stillo … (... no jo, no... pro manželku.)
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20 lis 2016 19:16
Re: Popis, závady a opravy budíků Frontera B
Tak už potkala závada budíku i mně. Vše jak je popsáno u ostatních. Našel jsem dost šikovného maníka z České Bělé. Opraveno velmi rychle a vše funguje. Dá se mi to i poslat. Pokud má někdo zájem,pošlu kontakt.