Opel Campo 3,1 - zmatené kontrolky
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 zář 2009 18:05
Opel Campo 3,1 - zmatené kontrolky
Dobrý den, mám tu jednu záhadu. Na Campu (3,1 - 4JG2) mi začaly zlobit kontrolky. Po nastartování nezhasne kontrolka rozvodového řemenu T-Belt, palivového filtru, dobíjení a nafty. Ve stejné době, kdy toto začalo, odešel diodový můstek na dobíjení. Ale přímá souvislost tam znát nebyla. Neví někdo, jakým směrem hledat? Děkuju
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Opel Campo 3,1 - zmatené kontrolky
řemen může být interval výměny. U zbytku bych nejprve pohledal kostry. Palubka, motor, baterka....dále bych se vrhnul na relátka a pojistky, jak ti odešel ten můstek, mohlo něco dostat na frak.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Opel Campo 3,1 - zmatené kontrolky
podobny problem mal znamy a menil relatko ale uz nepametam ktore som mu daval
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Campo 3,1 - zmatené kontrolky
Když jsem koupil moje Campo 2,5D, všecko fungovalo, pak jsem měl taky nějaké problémy. Bylo to nepravidelné a u mně byla elektrika od předchozích majitelů asi několikrát "upravená": Centrál s alarmem Jablotron, zvlášť přívod k elektromagnetu u vstřik.čerpadla, nějaký kdysi telefon, pak zrušený a torzo toho telefonu stále zabudované pod palubkou apod.
Nechtěl jsem do toho moc hrabat, dokud to neudělám zgruntu a pak se to začlo chovat zmateně. Vyzkoušel jsem kdeco a nakonec stačila nová kostra mezi karoserií, motorem a rámem na podvozku. Celkově byl rám na kaši shnilej, takže někde kostra byla, jinde ne. Pro jistoto jsem to všecko pospojoval a problémy zmizely.
Byla to nouzovka, teď je auto komplet rozebraný a dělám totální generálku, takže elektrika mně čeká celá, ale tenkrát to pomohlo
Nechtěl jsem do toho moc hrabat, dokud to neudělám zgruntu a pak se to začlo chovat zmateně. Vyzkoušel jsem kdeco a nakonec stačila nová kostra mezi karoserií, motorem a rámem na podvozku. Celkově byl rám na kaši shnilej, takže někde kostra byla, jinde ne. Pro jistoto jsem to všecko pospojoval a problémy zmizely.
Byla to nouzovka, teď je auto komplet rozebraný a dělám totální generálku, takže elektrika mně čeká celá, ale tenkrát to pomohlo
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220