Palivoměr 2,2 DTI 16V

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Odpovědět
Pavel M
Začínající diskutér
Příspěvky: 306
Registrován: 21 čer 2006 06:59

Palivoměr 2,2 DTI 16V

Příspěvek od Pavel M »

Ahoj, mám na B-čkovém Sportu problém se stavem nafty v nádrži. Když jsem to vezl z Německa, tak při stavu paliva ještě před červeným polem, to zdechlo a nešlo nastartovat. Nebyla v nádeži nafta.
Palubní počítač ovšem ještě ukazoval dojezd 43km, palivoměr měl ke konci ještě daleko a kontrolka rezervy ještě ani neproblikla :roll:
Mluvil jsem s kámošem, co se Oplama zabejvá a on říkal, že je chyba v plováku v nádrži.
Chtěl jsem to zkontrolovat, ale nenašel jsem žádný průchod k plováku přes podlahu. Je to snad tak, že na tuhle kontrolu musím shodit celou nádrž ??
Jo, a nemáte stejnej problém na B-čkách ? Prý je to častá závada...
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed

Uživatelský avatar
Martin Dudík
Začínající diskutér
Příspěvky: 139
Registrován: 28 dub 2005 10:55
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Dudík »

Jojo hochu, nádrž dolů. :roll:
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.

... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...

Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Spatné ukazování stavu paliva

Příspěvek od Nimrod »

Je špatně naprogramován palubní počítač. je potřeba jej znova nakalibrovat a přeprogramovat.

Pavel M
Začínající diskutér
Příspěvky: 306
Registrován: 21 čer 2006 06:59

Příspěvek od Pavel M »

No jo. Špatně nastavenej počítač, ale on neukazoval rezervu ani palivoměr na budíkách... ani kontrolka nesvítila.
A přesto bylo prázdno :roll: :lol:
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed

Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Kalibrace

Příspěvek od Nimrod »

No to je právě ono. Vše je to U B řízeno palubním počítačem a řídící jednotkou takže když je špatná kalibrace ukazuje vše špatně.

Pavel M
Začínající diskutér
Příspěvky: 306
Registrován: 21 čer 2006 06:59

Příspěvek od Pavel M »

Aha, myslel jsem, že budík je závislej jen na čidle v nádrži. Tak dík za radu, až budu mít čas, tak to dám nastavit. :wink:
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed

Uživatelský avatar
Milda
The Legend
Příspěvky: 1550
Registrován: 03 črc 2006 23:47
Skype: Daidallos
Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Ahoj Fronťáci. prosím o radu, jak jednoduše (jde-li to) vyřešit problém s chybně ukazujícím palivoměrem.Mám Ačko 2,4,i rv94 v benzínu. Po natankování nádrže naplno mi ukazuje palivoměr asi 65%. Během první stovky km jde rychle dolů. Po uletí 200km jsem na nule. S kanistrem naturálu v kufru jsem to otestoval a s ukazatelem na "nule" jsem ujel ještě dalších 400km ( celkem asi 650km.), než se to zastavilo. Oranž kontrolka rezervy ukazuje dobře - asi 100km před zastavenímm motoru. Takže se teď spoléhám jen na světelnou kontrolku. Ale pohled na ručičku palivoměru na nule je dost stresující. Na co se zaměřit, pokud to chci dát do šusu? Děkuji za radu. Jinak autoelektrika je mé hobby a udělám si indikátor z LED diod, pokud zjistím, že je vysílač hladiny v pořádku. Milda

Uživatelský avatar
DAN
Začínající diskutér
Příspěvky: 212
Registrován: 01 zář 2005 14:18
Bydliště: HK

Příspěvek od DAN »

Je to asi nekde chybne ve velikosti (hodnote) odporu.
Benz. vysilac funguje jako obycejny potenciometr, ktery je pripojen na plovak v nadrzi.
Jestli ale ukazuje kontrolka spravne,
tak to spis vypada na budik v palubce, protoze vedeni a snimac je spolecny. Proste si popostrc rucicku ... :)

Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Palivoměr

Příspěvek od Nimrod »

Na palivovém čerpadle jsou konektory, které bývají velmi často zaochydovány a mohou způsobovat uvedené chyby.

Uživatelský avatar
Martin Dudík
Začínající diskutér
Příspěvky: 139
Registrován: 28 dub 2005 10:55
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Dudík »

Něco podobnýho mi to dělá taky - zvykl jsem si. To jste měli vidět spolucestující v autě na dovolené, Ti byli nervózní že jsem míjel jednu benzínku za druhou.

Spíš by mě zajímalo jestli to tak bylo od začátku a nebo se prostě časem zhoršila vodivost toho elektrického obvodu.
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.

... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...

Zdeněk

palivoměr

Příspěvek od Zdeněk »

Sem na tom stejně,plnou to ukáže,po 200km půlka a kontrolka začne svítit,když tam mám ještě 35 l nafty.Taky už sem si zvyknul.

Uživatelský avatar
Pavel Mirtl
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 729
Registrován: 15 srp 2006 21:44
Bydliště: Plzeň,Frontera B2.2DTI/99 sport RS

Re: palivoměr

Příspěvek od Pavel Mirtl »

Zdeněk píše:Sem na tom stejně,plnou to ukáže,po 200km půlka a kontrolka začne svítit,když tam mám ještě 35 l nafty.Taky už sem si zvyknul.
Jo mám to samé,je to bezva,řešit to asi nemá cenu,zvykám si. :?

Uživatelský avatar
jan.Žalud
Příspěvky: 1
Registrován: 24 dub 2020 12:42

Re: Palivoměr 2,2 DTI 16V

Příspěvek od jan.Žalud »

Ahoj vím že už je tu tohle téma dlouho ale fronu mám krátce. Poradil by mi někdo kde v okolí Mladé Boleslavi udělat kalibraci toho počítače. Ukazuje mi při plné bandasce dojezd cca 300km. Frontera B 2.2 Dti 85 Kw
Díky moc za pomoc

Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“