osové vyklonění dvoudilneho kardanu
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05 črc 2013 19:40
- Skype: Kondor a Nimrod
osové vyklonění dvoudilneho kardanu
mam problem uz jsem vymenil 2x hardyspojku, dicinky se mi po case roztrha menily pred casem me spojku a zadni diferencial a me se zda ze je to tam nak spatne dany ta predni cast kardanu mi prijde hrozne moc v uhlu, ta zadni jde uz od stredoveho ulozeni do zadniho diferaku rovne. Skutecne to tak ma byt?
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
osové vyklonění dvoudilneho kardanu
Ano ma. Nekde su tu aj obrazky jak to ma byt. A zalezi ake si tam dal tie hardyspojky. Mne vydrzali 2x po sebe asi 500 km.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
osové vyklonění dvoudilneho kardanu
Nejezdíš ze zapnutým předkem? Nemá ten novej diferák jinej převodovej poměr než ten původní (a než ten druhej)? Výstup z převodovky a vstup do rozvodovky (diferáku) má bejt souosej. Je tomu tak?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
osové vyklonění dvoudilneho kardanu
asi jsi kolegu blbě pochopil. podle toho jeho popisu to má přesně obráceně, i když mi není jasné, jak to dokázal. Přední část kardanu musí být v ose převodovky a zadní část jde pod úhlem k nápravě. K dosažení osové rovinosti předního dílu kardanu vůči převodovce máš přece pod středovým uložením kardanu podložky z pásovin. Pak se to v hardy neláme a první ohyb je až v kříži za středovým ložiskem. jediné, co mne napadá, že nějakej hňup nabastlil středové ložisko pod příčku. pak by byl zadní díl kardanu v rovině a lámalo by se to v hardy. to snad není ale ani možný, že by byl někdo tak blbej je třeba dodat fotky, jinak nic nevymyslímevlado007 píše:Ano ma. Nekde su tu aj obrazky jak to ma byt...
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: osové vyklonění dvoudilneho kardanu
. jediné, co mne napadá, že nějakej hňup nabastlil středové ložisko pod příčku. pak by byl zadní díl kardanu v rovině a lámalo by se to v hardy. to snad není ale ani možný, že by byl někdo tak blbej
I to se stává !
I to se stává !
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: osové vyklonění dvoudilneho kardanu
No tak to som teda asi fakt ho zle pochopil. To ale snad je nerealne dat to ulozenie pod tu priecku. Sak to by mu vytrhlo aj tu gumu okolo loziska v tom ulozeni strednom.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: osové vyklonění dvoudilneho kardanu
no a umíš si to podle toho jeho popisu představit nějak jinak ??
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: osové vyklonění dvoudilneho kardanu
Stale dufam ze som to pochopil spravne a kolega to zle opisal
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: osové vyklonění dvoudilneho kardanu
no, dáme tu tomu ještě chvilku a pak to asi smáznem
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/