Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
- palto111
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 400
- Registrován: 12 lis 2010 11:26
- Bydliště: furt v garáži pod autom inak Banska Bystrica- frontera 2,3td 1996
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
zatial jazdím.2000 km.žiadne zmeny.
Palo Banska Bystrica Opel Frontera 2,3TD 1996
- palto111
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 400
- Registrován: 12 lis 2010 11:26
- Bydliště: furt v garáži pod autom inak Banska Bystrica- frontera 2,3td 1996
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
do včera 3000km spojka ok.
dnes auto v garaži na jame.zhorená lamela a neviem či aj prítlačák.ono totižto ten medzikus medzi volantom a pedálmi jej dal na pí...u.
vyhodilo ma z cesty do garátu a spojka išla do ahoj.
za posledný polrok ide prevodovka dole tretí krát.
dnes auto v garaži na jame.zhorená lamela a neviem či aj prítlačák.ono totižto ten medzikus medzi volantom a pedálmi jej dal na pí...u.
vyhodilo ma z cesty do garátu a spojka išla do ahoj.
za posledný polrok ide prevodovka dole tretí krát.
Palo Banska Bystrica Opel Frontera 2,3TD 1996
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 srp 2011 07:02
- Bydliště: BRNO
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Ono Palo to asi nebude jen tím článkem ,přece když tam jebneš redukci tak ta spojka by neměla hořet to je mi divný.Přítlačák se mi zdál vyzuálně ok,lamelu jsem použil od stejnýho výrobce jak jsem montoval do 2.8iček a držej . tu modrou hujdu jsem zakopal v takovým marastu a v poho.
tak nevim.
tak nevim.
2.8 td ,jedna dlouhá,jedna krátká.
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Ja som tiez vymenil lamelu na 2,3 lebo smykala a po zohriati motora smykala aj nova musel som vymenit pritlacny
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 srp 2011 07:02
- Bydliště: BRNO
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Ty přítlačáky po 200 tis. toho asi mají dost a už nemaj tu tlačnou sílu.
A když vemu nový přítlačák na 2.3, tak to je 3800kč.
A když vemu nový přítlačák na 2.3, tak to je 3800kč.
2.8 td ,jedna dlouhá,jedna krátká.
- palto111
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 400
- Registrován: 12 lis 2010 11:26
- Bydliště: furt v garáži pod autom inak Banska Bystrica- frontera 2,3td 1996
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
cez redukciu som nemal šancu sa vyhrabať,takže som ju ničil na cestnej.
neviem ideme to dnes pozrieť,a uvidím.
neviem ideme to dnes pozrieť,a uvidím.
Palo Banska Bystrica Opel Frontera 2,3TD 1996
- palto111
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 400
- Registrován: 12 lis 2010 11:26
- Bydliště: furt v garáži pod autom inak Banska Bystrica- frontera 2,3td 1996
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
spojka hotová.
bolo rozsypané obloženie na lamele.popraskané.jednoducho tam nedržalo,ono sa stratilo . prenitovali mi tam nové obloženie,vymenili spojkove ložisko.prítlačak bol ok.
toto ostalo z obloženia.
bolo rozsypané obloženie na lamele.popraskané.jednoducho tam nedržalo,ono sa stratilo . prenitovali mi tam nové obloženie,vymenili spojkove ložisko.prítlačak bol ok.
toto ostalo z obloženia.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Palo Banska Bystrica Opel Frontera 2,3TD 1996
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Minule som daval von starter a cez dieru som skusal volu mojho zotrvacnika a vola je od 5-7 cm. Nechcelo sa mi to verit. Ale je to tak, skusal som to niekolkokrat.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Já mám tak centimetr, teď sem koupil setrvák, co má 5mm vůli.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Ja tomu tiez nerozumiem ze ako je to mozne ze to az tolko chodi. A nic necvaka ani neni pocut.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Jako proč tolik chodí ten setrvák (jako proč má takovou vůli) nebo jakto že to auto ještě chodí a neustřihne se ten setrvák definitivně? Ten můj stávající cvaká zřetelně. Každopádně je to konstrukční nedomyšlenost, spoj dvou různejch materiálu udělanej tak blbě (drážkováním se to nedá nazvat a něco jako "vlkování" existuje snad jenom v těhle setrvákách), že má dostatečnou vůli na to aby se po čase vymlel.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
No ze az tolko to chodi a ze sa to este neustrihlo.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
Jo, to já se u toho svýho taky divím. Jak Janeš rozebíral ten svůj z náhradního motoru, tak ten měl tuším 12mm a moc materiálu na přestřihnutí už tam nezbejvalo.
Hele, když se teď tak koukám na fotky, co vkládal(a) Lenka na první stránce, tak tam to drážkování/vlnkování vypadá bejt zdravý, ne?
Hele, když se teď tak koukám na fotky, co vkládal(a) Lenka na první stránce, tak tam to drážkování/vlnkování vypadá bejt zdravý, ne?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- BUFU 2,3 Č.Krumlov
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 522
- Registrován: 04 lis 2008 19:43
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
na W dělaj výmněnou sadu,kde má pružiny lamela,a zbytek na tvrdku
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Dvouhmotový setrvačník (nejenom) u motoru 2,8TD
W jako Wartburg?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra