po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 srp 2011 07:02
- Bydliště: BRNO
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Opel Omega 2.3 D,kod mot. 23YD
02/94,číslo kar.K1148793
Sojka průměr 240mm
setrvák dvouhmonta
Opel Omega ,kod mot.23YDT
Do čísla kar. K1148792
Spojka průměr 240mm
Pevný setrvák
Omega s kodem mot. 23YDT měla taky dvouhmontu ,při výběru je důležité číslo kar.
Třeba to někomu pomůže.
02/94,číslo kar.K1148793
Sojka průměr 240mm
setrvák dvouhmonta
Opel Omega ,kod mot.23YDT
Do čísla kar. K1148792
Spojka průměr 240mm
Pevný setrvák
Omega s kodem mot. 23YDT měla taky dvouhmontu ,při výběru je důležité číslo kar.
Třeba to někomu pomůže.
2.8 td ,jedna dlouhá,jedna krátká.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
To znamena teda ze rozdielne museli byt tie vysuvacie vydlice pod spokovym loziskom alebo samotne lozisko na tych omegach. Pri dvojhmote asi nizsie a pri jednohmote dlhsie, aby dociahlo lozisko na pritlcak.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Nevíš, jestli je stejnej náboj lamely - jestli to zubama sedí na zubech vstupní hřídele (mrkve) převodovky?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Mam aj lamelu z tej omegy YDT a nesedi to.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 srp 2011 07:02
- Bydliště: BRNO
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Pravda lamela má jiný počet zubů,k těm omegám tam to doháněli pouze přítlačákem (vyžší ,nižší)
2.8 td ,jedna dlouhá,jedna krátká.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Tak toto je rozdiel medzi tym obycajnym omega zotrvakom (jednohmota) a fronterackym. Omega mala teda 2 typi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
A co takhle následující kombinace:
- setrvák jednohmotový z Omegy
- lamela odpružená z Frontery 2,4i (náboj by měl bejt stejnej u všech Fronter, u 2,4i by měla bejt i stejná tloušťka a průměr)
- přítlačňák z jednohmotový Omegy (ale možná by tam šel přidělat i z dvouhomtový Frontery 2,3TD)
- MEZIKUS (pro navýšení ložiska)?
- vypínací ložisko asi původní z Frontery
- setrvák jednohmotový z Omegy
- lamela odpružená z Frontery 2,4i (náboj by měl bejt stejnej u všech Fronter, u 2,4i by měla bejt i stejná tloušťka a průměr)
- přítlačňák z jednohmotový Omegy (ale možná by tam šel přidělat i z dvouhomtový Frontery 2,3TD)
- MEZIKUS (pro navýšení ložiska)?
- vypínací ložisko asi původní z Frontery
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
Z jednohmotneho pritlacak asi nepasuje jak tak pozeram teraz, levo su tam len 4 diery na srouby.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
...a chybí tam ty kolíky. Ale to by se při nejhorším dalo upravit. Teoreticky by ale jednohmotovej setrvák a přítlačňák z Omegy měl pobrat odpruženou lamelu z 2,4i. Pak by se ale nějak muselo upravit rozpínací ložisko z Frontery aby z převodovky dosáhlo na pružinu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Petas480
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24 led 2009 00:20
motor omega / frontera značení rozdíly
Jen pro upřesnění Omega s motorkódem 2,3YD je atmosférák, nevím kolik KWmesyg 2.8 td píše:Opel Omega 2.3 D,kod mot. 23YD
02/94,číslo kar.K1148793
Sojka průměr 240mm
setrvák dvouhmonta
Opel Omega ,kod mot.23YDT
Do čísla kar. K1148792
Spojka průměr 240mm
Pevný setrvák
Omega s kodem mot. 23YDT měla taky dvouhmontu ,při výběru je důležité číslo kar.
Třeba to někomu pomůže.
2,3YDT je turbodiesel bez mezichladiče 66KW
2,3DTR je turbo s chladičem (pro neznalé turbodiesel intercooler) 74KW
Takže jde o poslední modely Omeg, a motory DTR jsou naprosto schodné s Fronterou. Jen je třeba vyměnit vana a nějaké kraviny kolem, ale jádro je stejné včetně dvouhmoťáku, ale lamela je jiná má jiné drážky, přítlačák je stejný. Vana a sací koš oleje se jen snadno přehodí z Fróni, myslím že se musí zaslepit díra pro měrku oleje a přehodit držáky motoru. Frontera má díru pro měrku oleje na vaně.
Jinak motor 2,3YDT je na první pohled stejnej, ale při podrobnějším skoumání jsou tam rozdíly a napasování do frontery je trochu problém. Hlava je stejná, ale má jiné písty, setrvák je jiný a hlavně na něj nepasuje vana kvůli jiným přeskám na hlavích lágrech. Vím to proto, že jsem měl Ačkový omegy s oběma motory a po té co mi z DTR vyběhla ojnice a rozbyla blok, tak jsem to spasovával z toho YDT, netvrdím že to nejde, ale dnes už bych do takové předělávky nešel, byla to past vedle pasti .
Jinak ten motor jezdí dodnes a jestli se mi povede sehnat vstřikovací čerpadlo na 2,5TDS, tak bude na prodej po dílech. Bo třeba za rozum celej, ale to bych nerad, sice jezdí a funguje, startuje taky dobře, ale ručit bych za něj asi nemohl. , Páč vim jak a z čeho jsem ho skládal . Ale to už nepatří sem.
Jen jsem chtěl upřesnit motory co byly v Omegách.
Frontera 2,3TD r.v.1992, Omega 2,5i V6 r.v.1997
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
No neviem co to bolo za YDT, ale mne tam pasovalo uplne vsetko a bez problemov. Teda okrem drzakov motora, a toho zotrvaku.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: po zařazení rychlosti auto jede jako když klouže spojka
já tady mám taky jeden motor, na kterej vana z frontery nejde, protože nesedí na domečky hlavních ložisek - je to na jiné těsnění, jestli si dobře pamatuju
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/