Spojka a setrvačník motoru 3.2i - revize stavu
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Spojka a setrvačník motoru 3.2i - revize stavu
Asi pred mesicem mi zacla odchazet spojka, obcas "kopala" pri seslapnuti do pedalu, a postupne se zhorsovala jeji schopnost vypinat - zaradit zpatecku uz byl posledni dobou problem. Ted jsem se konecne dostal k tomu ze jsem ji vymontoval z auta, tak se chci podelit o par fotek a budu rad kdyz mi s necim poradite
docela normalni sjeta lamela: sjeta lamela z druhe strany .. hmm, co se ji stalo ze je uprostred tak fialova .. ze by horko? pritlacak s loziskem .. zda se mi to nebo je ten stred ohnutej nejak moc dovnitr?
docela normalni sjeta lamela: sjeta lamela z druhe strany .. hmm, co se ji stalo ze je uprostred tak fialova .. ze by horko? pritlacak s loziskem .. zda se mi to nebo je ten stred ohnutej nejak moc dovnitr?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Spojka a setrvak 3.2i
zrejme se v tom nekdo hrabal, ty svary nevypadaj jako puvodni:
to bylo mozna to kopani do pedalu mlatily o tu vidlicku!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Spojka a setrvak 3.2i
a ted to nejlepsi .. teda spis nejdrazsi uz jste videli prasklej setrvak?
No, zpatky ho davat asi v tomhle stavu nebudu, takze musim sehnat novej. Do Opla se mi nechce, zkusim jestli by se dal sehnat nejakej rozumnej nekde na vrakaci. Nebo mate nejaky jiny napad?
Taky je zajimavy, ze na zadnym z tech dilu neni logo GM nebo aspon nejaky vyrobni cislo. Cisla tam jsou, ale nic co by odpovidalo znaceni GM ..
Zezadu je na nem cislo 958, coz by melo byt datum vyroby - 8/1995. To je o rok pozdeji nez bylo vyrobeno to auto No, zpatky ho davat asi v tomhle stavu nebudu, takze musim sehnat novej. Do Opla se mi nechce, zkusim jestli by se dal sehnat nejakej rozumnej nekde na vrakaci. Nebo mate nejaky jiny napad?
Taky je zajimavy, ze na zadnym z tech dilu neni logo GM nebo aspon nejaky vyrobni cislo. Cisla tam jsou, ale nic co by odpovidalo znaceni GM ..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Spojka a setrvak 3.2i
ta pružina je fakt nějaká divná. když pod ní stáhneš lamelu,zaleze vlastně ještě víc do vnitř.... asi bych se někde podíval,jak má vypadat nová. ten setrvák neni až taková vada,to jsou mikropraskliny od přehřátí povrchu,většinou se to dává normálně zpátky. těch 958 s největší pravděpodobností datum neni. většinou se jedná o číslo formy,slévárny a podobně. datumy na odlitcích,když tam vůbec jsou,se dělaj měsíce do kolečka a rok uprostřed,jako třeba na plastovejch dílech
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Spojka a setrvak 3.2i
Aha, diky za info! No bylo by nejjednodussi dat setrvak zpatky a vymenit jenom spojkset, ale nejak se toho bojim. Na fotce to neni videt, ale ty praskliny jsou tam 2 vetsi a jdou az do stredu k diram pro srouby .. Motor ve vyssich otackach docela vibruje, tak me napadlo jestli pricina neni ten setrvak ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Spojka a setrvak 3.2i
jo tak to neni na fotce vidět. vypadalo to,že to je jen na třecí ploše. jestli to jde až ke šroubům,tak máš asi smůlu
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/