Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
- vesmir
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24 led 2007 15:36
- Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi
Re: Cvakání a vůle (asi) dvouhmotového setrvačníku u 2,3TD
no jo, tak jsem si to představoval ok. Když jsem před lety měnil setrvák u escorta, tak byl s benzínem záměnný, jenom startér diesla měl navíc redukční převodovku. Tady bohužel zase nějaký koumák něco vylepšoval.
Zatim dík a ať ti fronterka v novém roce pěkně chrochtá.
Zatim dík a ať ti fronterka v novém roce pěkně chrochtá.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Tu je video zotrvacniku, tesne pred smrtou. Motor ma poctivych 178 tis. km. http://www.youtube.com/watch?v=7ehdBAdY0kY
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Mne ten dvojhmotny zotrvák na videu pride skor 10minut po smrti.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Slušnej vakl.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Vlado skôr ma zaujalo to druhé video,niečo podobné sa objavuje aj u mňa
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Na tom druhom videu je vadna RJ. Je to PSG16 takze sucast cerpadla.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Aha mne to skôr robí po naštartovaní,potom klud.Nebudem to tu dalej rozpitvávať.Poprípade to zmažte.