Utomatická převodovka z motorizace 3,2i V6 a její závady

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od robert.kvita »

Zahřátím olej trošku zřídne a hydroměnič má jinou charakteristiku přenosu (lidově na stejný tah potřebuje trošku víc otáček) Jinak automat není jednosměrná brzda a klidně ho násilím přetočíš naopak ale věz že mu to vůbec neprospívá
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od rades »

Jo to chápu ale předtím to v kopci zůstalo stát že to necouvalo a mělo by to tak bejt jako normální věc a proto mě to trochu děsí a hlavně olej je čerstvej tak 200km tak by to mohl zvládnout!!! Ach jo už mě to přestává bavit :evil: je to furt něco a není chvilku klid!!
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od sherpa »

vitaj v raji menom frontera, celad automaty :mrgreen: , to cuvanie na Dcko je normalna vec, aj dopredu na Rko, pretoze automat s nezamknutym menicom, prenasa silu cez kvapalinu, a to ho robi unikatnym. da sa povedat ze mame prudove auta :P . preklz v HDM je vacsi za tepla, pretoze olej je tekutejsi, za studena sa moze aj stat ze ti zhasne rano motor akonahle po nastartovani zaradis Dcko ci inu rychlost...zavisi ako mas motor a nasavanie nastavene. jednoducho je to veda. a tak treba objavovat a nevzdavat sa. Kolumbus objavil bohatu zem....lebo sa nebal.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od robert.kvita »

Než se mi převodovka po výměně oleje "rozchodila" trvalo to 500Km než nový olej rozpustil ten Humus co tam byl 10let, ( obě vany dolů, filtr, ale bez výplachu ) Za rok to vyměním preventivně znovu a pak mě to už musí přežít.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od vlado007 »

rades píše:mám další dotaz , stalo se mi že mi v kopci na D začalo auto couvat a i manželce se to stalo když chtěla couvat na R do kopce ale když je to studený tak to drží v poho! Čím by to mohlo být?? Doufám že né ty elektro ventily :?

Moze byt ze je to tymi ventilmi. A jak ti to preraduje, plynule? alebo je citit take trhnutie? A este je realne ze ked si dal novy olej tak to trochu precisti tie ventile a rozpusti bordel, aj ked to bude asi zazrak. :(
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od rades »

řadí to v pohodě jen mám dojem jakoby klouzala spojka od 2000-2400ot/min ale jeto jen takovej dojem :? jako by to nezabíralo na 100% ?! Ale je to taky tím že auto stálo skoro dva měsíce a mám dojem ze zní ůplně jinak asi fakt počkám až si to sedne a zkontroluju znova množství oleje ve špajsce :wink:
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od rades »

tak doplněná nová visko za elektrickou saharu co nestíhala a vypadá to že to jezdí ok! Tak snad už bude klid za ty prachy :? Jinak všem děkuju za rady a podporu :wink:
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od sherpa »

co si dal za visko v opli? ......si asi prvy co to menil opacne.....
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od vlado007 »

Prvy, ale tak to ma byt :wink:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od rades »

za visko chtěj 9800,- a měl jsem možnost jí sehnat za 6000,- a elektriku jsem tam měl a asi to byl pohřeb automatu tak že el.saharu už jedině origo z 2,2 a ohlídat to min. dvěma čidlama s rozdílnou teplotou spínání :? ! kámoš něco podobnýho řešil na broncu a zustal u oreginál visko že mu úspora litr na 100km nestojí za posranej automat až se přehřeje
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Slaava »

Nevím. Uznávám, že sem měl svoji viscovrtuli dost mizernou (nedržela v teplým stavu jak měla) ale co zatím provozuju vrtule elektrický, tak sem nadmíru spokojenej - a to sem zatím zapojil jenom dvě tlačný od klimatizace a zatím se to nikdy nenahřálo tak, že by bylo nutný zapnout velký tažný hovado, co sem místo viskovrtule naplet dozadu za vodní chladič. Chladiče mám čtyři (klima, olej, vzduch, voda) a i tak to ty dvě vrtule dobře profouknou. Podle rafiky si dovolím soudit, že teplota nejde přes 95-100°C (jak otevře termostat, tak de teplota už jenom dolu) i v těhle letních dnech a v táhlejch kopcích. O stání v koloně nemluvě. A o psu už vůbec ne.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od robert.kvita »

Vůbec neznám motor 3,2 :!: SORRY, ale jak se tam dá přidělat ventilátor s viskospojkou pokud tam už někdy nebyl? Vždyť by to byla aspoň řemenice navíc :?:
Můžete mi to někdo vysvětlit, prosím,
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Slaava »

Já taky moc ne ale 3,2i V6 podle mě visko má, takže to byla nějaká úprava a Rades to jenom uved do původního stavu. Jestli se nepletu, tak něco podobnýho podnik i Bufu, kterej se po elektrifikaci zase zpět vrátil k visko (u něj nevím proč, nevzpomínám si co tu psal).
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od robert.kvita »

Faktem je, že ztrátový tepelný výkon motoru o 153kW v plném zatížení musí být podstatně větší než u motorů méně výkonných a rozměrově ty chladiče nemohou být tak rozdílné jako je poměr výkonů. Ale kdo jezdí s V6 dlouhodobě na plný plyn ? :mrgreen:
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Slaava »

...máš pravdu, že 3,2i benzín bude víc hicovat než 2,3 dehťák, kterým si v zimě v autě nezatopíš ale když chce, tak se uvaří hodně rychle.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „PŘEVODOVKA“