ložisko uložení hnací hřídele v klikové hřídeli u 2,3td
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
ložisko uložení hnací hřídele v klikové hřídeli u 2,3td
malé jehlové v klice, do nějž je přímo zasunuta hřídel převodovky je na sráč, dělá se něco normálního místo týdle podivnosti???!
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další ložisko
no asi tě nepotěším, ale nevím že by se dělalo něco jiného místo tohot sráče.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Vodicí ložisko vstupní hřídele převodovky u 2,3TD
Tak sem ho sehnal. Stálo necelý dvě kila, je to jehličkový ložisko bez vnitřního kroužku, označení SKF NK 15/20 (vnitřní průměr 15, vnější 23, dýlka 16 nebo 20mm). Je to lepší provedení, než to, co tam bylo. To původní mělo plastovou klec a kraje byly zajištěný nalisovanejma přírubama (ty se pochopitelně odlisovaly a segmenty zaplnily blízké okolí). Tady jehličky utýct nemohou, klec je ocelová a vnější kroužek je jednodílnej.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k
jen dotaz,je zakryté?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k
Sorry, nechápu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice
no to co jsem od tud vydoloval melo v těch plechovejch víčkách manžety(jako simerink bez pružinky) aby nemohla náplň tuku ven
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k
[
To moje původní manžety nemělo, takže jsem tam dal opět ložisko bez nich. Koneckonců nový s manžetama v nabídce tamta firma neměla - v daným rozměru mi fakt nabídli jenom ty dvě rozdílný dýlky ložisek.
To moje původní manžety nemělo, takže jsem tam dal opět ložisko bez nich. Koneckonců nový s manžetama v nabídce tamta firma neměla - v daným rozměru mi fakt nabídli jenom ty dvě rozdílný dýlky ložisek.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k
protože se tu množí opět dohady, jak má vypadat to jehlové ložisko, umístěné na konci klikové hřídele, jedno jsem na ukázku vypreparoval. skládá se z vnějšího kroužku, klece s jehlama, TĚSNÍCÍCH MANŽET a víček, kterejma to ve vnějším kroužku drží všechno naskládané. pozor teda na ložiska bez té manžetky. nic u nich nebrání mazacímu tuku opustit své místo, takže za pár sešlápnutí spojky ( ložisko se točí pouze při vystavené spojce ) běží jehly na sucho a začnou obrábět vstupní hřídel převodovky . profil stírací manžety je vidět na poslední fotce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice
Vole. Nutno také dodat, že originál je taky bez těsnění.Janeš Petr píše:...třeba Slááva tam má nezakryté už asi třetím rokem a zatím nehlásí žádnej větší problém )...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v klice
to na fotce JE ORIGINÁL a těsnění právě má
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna různých vnějších ložisek převodovky a ložiska v k
Hmm. Tak to už pytlíkoval někdo přede mnou a já měl za to, že je to původní. Tak to sorry.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra