Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
agresor

Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od agresor »

Nazdar
Začalo to hučať len nedávno pri 90-tke po meste pri malých rýchlostiach to nerobí nič neviem či to je prevodovka , ložisko , či niečo v motore.
Ak vás niečo napadne poraďte.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Janeš Petr »

HLUK - muže bejt hučení, kvílení, klepání,pískání,drnčení ale i výkřiky a spílání a stenání, zvlášť když píšeš, že to jde ze předu auta, při devadesátce a navíc ještě po městě :wink: . jestli to jde z motoru ( ten bejvá uloženej většinou taky ve předu, někdy ale i v zadu - nepíšeš totiž, co máš za kotrmelec ), ze spodku a nebo převodovky musíš napsat ty a pak tě už lze někam navést. s těma údaji, co jsi dodal to ale nesvede ani jasnovidec :wink:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Slaava »

Zatím víme jenom, že se to line z auta... z jakýho?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od farmář »

ten hluk bejvá motor, jenom u starý škodný to šlo odzadu... :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
agresor

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od agresor »

Frontera 2.2 16v r.v.97 prevodovka je manualna.
Ten hluk ktory nastava po prekroceni 90-tky je nieco ako keby to hucalo a auto stracalo vykon resp. ho spomaly,pry studenom motore po zoslapnuti plynu na podlahu normalne stlaci predok auto k zemy a niekedy az zdochne motor.
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od kresta »

nemáš náhodou zaplej předek :shock:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od farmář »

já spíš myslím na ty problémy s řídící jednotkou co měli kluci ale nerozumím tomu že mu klesne předek....z toho jsem na větvi.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Slaava »

farmář píše:já spíš myslím na ty problémy s řídící jednotkou co měli kluci ale nerozumím tomu že mu klesne předek....z toho jsem na větvi.
To zní jako zapnutý 4x4 (když je zapnutej zadek, tak ten při akceleraci skutečně trochu přizvedá předek auta, když zabíraj obě nápravy, tak bouda subjektivně drží čumák dole) ale počkáme co napíše Agresor.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Janeš Petr »

agresor píše:Frontera 2.2 16v r.v.97 prevodovka je manualna.
Ten hluk ktory nastava po prekroceni 90-tky je nieco ako keby to hucalo a auto stracalo vykon resp. ho spomaly,pry studenom motore po zoslapnuti plynu na podlahu normalne stlaci predok auto k zemy a niekedy az zdochne motor.
no tak jestli ti to stlačí předek a někdy i chípne motor, tak to je opravdu nějakej průser.moc dotažená, zadřená nebo rozpadlá ložiska v kolech ? co ty na to ? určitě by se nezadřela v obou kolech najednou, takže by to určitě táhlo řízení na tu stranu, kde to bude mít ten odpor. co se děje dál, když tě to zastaví až do chcípnutí ? musíš kousek couvnout , nebo čekat, než to vychladne ?
agresor

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od agresor »

4x4 zapnute nemam,je pravda ze my taha trochu do prava .
Takto
ak je studeny motor ked idem rano do roboty a samozrejme sa ponahlam startnem karu hodim jednotku a ked dam plynovy pedal na podlahu urazim take dva metre tak pocas tych dvoch metrov my predok auta zacne tlacit k zemi,ale potom ked okamzite uberem plyn a motor ma tak 2000 otacok mozem dat plyn na podlahu a auto vystartuje ako gula samozrejme ked my nezdochne. Ak to su loziska tak by my to malo auto viac pritlacit na tej strane kde je blbe lozisko? Predok to stlaci rovnomerne k zemi pocut aj nejake praskanie ako keby guma zo zelezom neviem a to hucanie pri 90-tke bude zrejme lozisko v prevodovke dnes sme to s kolegom testovaly
agresor

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od agresor »

farmář píše:já spíš myslím na ty problémy s řídící jednotkou co měli kluci ale nerozumím tomu že mu klesne předek....z toho jsem na větvi.
Aky problem s riadiacov jednotkou
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od farmář »

jen si to vyhledej. Některý kusy maj řídící jednotku z výroby hin a pak mají v plynu "díru" , kuckaj se a blbnou....jo a nechápu jak můžeš studenýmu motoru dát pedál na podlahu :wink: to nebudeš ale muset brzy takhle řešit. Dále kdy jsi měnil svíčky a nezapomeň měnit všechny najednou...nad 90 už taky nemusej stíhat.
Když nemáš provozní teplotu a prohřátej motor, tak mu proboha nenakládej.Natož promazanej motor. Jestli do toho skočíš , otočíš klíčem a chlemstneš plnej plyn tak je zbytečný tohle řešit. Ty potřebuješ elektomobil, čéče :twisted:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Slaava »

agresor píše:4x4 zapnute nemam,je pravda ze my taha trochu do prava .
Takto
ak je studeny motor ked idem rano do roboty a samozrejme sa ponahlam startnem karu hodim jednotku a ked dam plynovy pedal na podlahu urazim take dva metre tak pocas tych dvoch metrov my predok auta zacne tlacit k zemi,ale potom ked okamzite uberem plyn a motor ma tak 2000 otacok mozem dat plyn na podlahu a auto vystartuje ako gula samozrejme ked my nezdochne. Ak to su loziska tak by my to malo auto viac pritlacit na tej strane kde je blbe lozisko? Predok to stlaci rovnomerne k zemi pocut aj nejake praskanie ako keby guma zo zelezom neviem a to hucanie pri 90-tke bude zrejme lozisko v prevodovke dnes sme to s kolegom testovaly
To je hodně divný. To hučení při devadesátce je závislý na kvaltu nebo ne? To drhnutí při rozjezdu bych viděl na nějakej problém s brzdama, co takhle ručka?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od farmář »

nebo pístky brzd....
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Hluk z prednej casti auta pri 90 a viac Kmh

Příspěvek od Žanek »

Hňápnout plyn na podlahu při studeným motoru? :roll: Jinak to klesnutí předku taky hádám spíš na problém brzd.
Odpovědět

Zpět na „PŘEVODOVKA“