Automatická převodovka
Automatická převodovka
Nazdar fronteráci,uvažuji o koupi Frontery z roku 2000, v relativně dobrém stavu, kdy má najeto cca 100.000Km.Jezdím 3 roky Audi A4 s automatickou převodovkou a nechci už jinak!Tahle Frontera má automat a tak by mě zajímalo co vy zkušení na to?Jestli máte nějaký zkušenosti nebo víte o nějakých problémech.Dík za reakce.
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tě asi zklamu, ale myslím, že nikdo z těch, co tady jsou nemá Fronteru s automatem. Ale na druhou stranu jsem nikde nikdy nic špatného na ten automat neslyšel. Ale asi taky proto, že jsem se o to nikdy moc nezajímal.
Co vy ostatní, víte něco o automatu???
Co vy ostatní, víte něco o automatu???
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Zkušenosti nemám, ale kdybych měl mít automat ve své fronteře, tak by mě určitě zajímalo, jaké režimy ta převodovka má a jak je to s redukcí.
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Nic nevím a nepomůže ani mučení
Taky bohužel nemám žádné zkušenosti s automatem, natož s automatem v off-roadu. Jak ale napsal Důďa, hodně by mě zajímalo jak to funguje v terénu a pochopitelně jak je to s redukcí.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 27 dub 2005 15:58
- Bydliště: Rožňava
- Kontaktovat uživatele:
Tak asi jediny s automatom som tu ja, aj ked ho mam pomerne kratko - asi pol roka /je to "dlha" 2,2 DTI/.
Mne sa automat VELMI osvedcil, aj ked ako auto do terenu z casovych dovodov pouzivam minimalne.
Kupil som ho ako "tazneho kona" na vlecenie prepravnika s autami.
Je to uplne idealna vec, motor ide prave v takom rezime v akom sam potrebuje, spotrebu si to strazi perfektne.
Solo mam s rozumnym ekonomickym jazdenim mam spotrebu 8,5-9,0 l/100 km, s privesom a 1 tonovym autom na nom 10,5-11,0 l/100 km.
Automat aj napriek pociatocnej averzii mozem len doporucit.
Mne sa automat VELMI osvedcil, aj ked ako auto do terenu z casovych dovodov pouzivam minimalne.
Kupil som ho ako "tazneho kona" na vlecenie prepravnika s autami.
Je to uplne idealna vec, motor ide prave v takom rezime v akom sam potrebuje, spotrebu si to strazi perfektne.
Solo mam s rozumnym ekonomickym jazdenim mam spotrebu 8,5-9,0 l/100 km, s privesom a 1 tonovym autom na nom 10,5-11,0 l/100 km.
Automat aj napriek pociatocnej averzii mozem len doporucit.
Automat
Ahoj kucííí takže zde máte odpovědi:
Automat perfekt pro motor 3,2i na 2,2 TDi je to prostě slabota, když pustíš klimu tak už ti to pomalu nikdy nezařadí 4 stupen hihi no né zase tak vážně ale je to slabý. co se týše kvality to nevím, ale když se ti posere normální převodovka máš to za 100 když automat tak taky takže obojí na odpis, jznám pouze jeden servis (v Praze funguje na principu pokus omil ale většinou jim to se všemi auty prý vychází)
Takže já bych doporučil.
Teď jak se to chová:
Redukce a 4x4 mají pořád stejnou funkci prohodila se opravdu jen ta převodovka.
Ta má 4 standardní polohy N neutral P parkování D jízda R zpátečka, pokud je D nebo R rychlost je automaticky zařazena takže auto má snahu pomalu jet to i do kopce takže rozjezd nádhera. pokud se někde dýl stojí je dobré dát neutral, protože je páka v jedný linii je to chráněný čudlem aby se nepřejelo až na R nebo P.
Nevýhoda a výhoda zároveˇn při jízdě z kopce převodovka nepodřadí takže brzdí se pouze brzdama (naštěstí na ledu je dobře funkční ABS) Ale výhoda.. za polohou D jsou další 3 polohy a to : 3,2,1 převodovka je 4 rychlostní pokud se dá 1-3 převodovka nikdy nezařadí stupeň 4 tároveň drží v tahu a přibrzduje motorem z kopce drží trakci v zatáčkách rychlost omezena cca do 70 Km v hodině takže při jízdě mimodálnici s troškou klikatek dostačující.
Pokud se jede do terénu hodí se normálně 4x4 popřípadě redukce a páka se hodí na 1 pak se jede pouze na 1 stupeň cca do 20 Km/h s redukcí, jako traktor to samí jde klidně i na D ale pak už to nějak ztrácí funkci offroad.
Další věcí jsou dvě spešl tlačítka Sport. Zákald je takový že převodovka u 3,2 řadí při 3100 cca na vyšší stupen jěnže pokud potřebuju někde někoho předjed musím podřadit, to se udělá tak že pedál plynu zmačknu zcela na zem převodovka okamžitě přeřadí cca 0,5 vteřiny takže s motorem 3,2 předjedete kohokoliv v tomhle stavu vylítnou otáčky při držení pedálu až na cca 4500 otáček a pak se přčeřadí. dále jsou u převodovky na palubce umístěny dvě tlačítka 1, SPORT to funguje tak že poze pčesune řazení o cca 1000 otáček výš takže se neřadí přo 3000 ale při 4000 při sešlápnutí plynu zcela se zase podrřadí ale limitace už je na 5000 otáčkách to je lae pak z frontery subaru )
druhé tlačítko je Snow a to zajištiuje stálou trakci a pomalý rozjezd aby neproklouzli kola zárověň brzdí motorem, funkce se sama vypne když se auto rozjede nad 30 Km.
Uf myslím že jsme popsal vše.
ještě jednu výhodu má automat... Policajti se je bojej odtahovat )
Závěr, pokud chytneš dobrej kousek zcela doporučuju
jo a cca spotřeba o litr vyšší když budeš používat mimo dálnici podřazování tak o 0,5 L jo a pokud omezovač (stupeň 3) používat nebudeš a budeš jezdit brzda plyn 50 km na sluníčku po zákrutách rozsvítí se ti vysoká teplota oleje ) ne nic se neděje jen bud nech auto vydechnout nebo se nauč používat 3Ku vše má omězovač nic nejde zníčit to jest nemůžeš podředit z D na 1 přo 100 km za hodinu nebo můžeš ale auto se přepne až když rychlost klesne pod 30 Km / hod
a podobně.
Tom
Automat perfekt pro motor 3,2i na 2,2 TDi je to prostě slabota, když pustíš klimu tak už ti to pomalu nikdy nezařadí 4 stupen hihi no né zase tak vážně ale je to slabý. co se týše kvality to nevím, ale když se ti posere normální převodovka máš to za 100 když automat tak taky takže obojí na odpis, jznám pouze jeden servis (v Praze funguje na principu pokus omil ale většinou jim to se všemi auty prý vychází)
Takže já bych doporučil.
Teď jak se to chová:
Redukce a 4x4 mají pořád stejnou funkci prohodila se opravdu jen ta převodovka.
Ta má 4 standardní polohy N neutral P parkování D jízda R zpátečka, pokud je D nebo R rychlost je automaticky zařazena takže auto má snahu pomalu jet to i do kopce takže rozjezd nádhera. pokud se někde dýl stojí je dobré dát neutral, protože je páka v jedný linii je to chráněný čudlem aby se nepřejelo až na R nebo P.
Nevýhoda a výhoda zároveˇn při jízdě z kopce převodovka nepodřadí takže brzdí se pouze brzdama (naštěstí na ledu je dobře funkční ABS) Ale výhoda.. za polohou D jsou další 3 polohy a to : 3,2,1 převodovka je 4 rychlostní pokud se dá 1-3 převodovka nikdy nezařadí stupeň 4 tároveň drží v tahu a přibrzduje motorem z kopce drží trakci v zatáčkách rychlost omezena cca do 70 Km v hodině takže při jízdě mimodálnici s troškou klikatek dostačující.
Pokud se jede do terénu hodí se normálně 4x4 popřípadě redukce a páka se hodí na 1 pak se jede pouze na 1 stupeň cca do 20 Km/h s redukcí, jako traktor to samí jde klidně i na D ale pak už to nějak ztrácí funkci offroad.
Další věcí jsou dvě spešl tlačítka Sport. Zákald je takový že převodovka u 3,2 řadí při 3100 cca na vyšší stupen jěnže pokud potřebuju někde někoho předjed musím podřadit, to se udělá tak že pedál plynu zmačknu zcela na zem převodovka okamžitě přeřadí cca 0,5 vteřiny takže s motorem 3,2 předjedete kohokoliv v tomhle stavu vylítnou otáčky při držení pedálu až na cca 4500 otáček a pak se přčeřadí. dále jsou u převodovky na palubce umístěny dvě tlačítka 1, SPORT to funguje tak že poze pčesune řazení o cca 1000 otáček výš takže se neřadí přo 3000 ale při 4000 při sešlápnutí plynu zcela se zase podrřadí ale limitace už je na 5000 otáčkách to je lae pak z frontery subaru )
druhé tlačítko je Snow a to zajištiuje stálou trakci a pomalý rozjezd aby neproklouzli kola zárověň brzdí motorem, funkce se sama vypne když se auto rozjede nad 30 Km.
Uf myslím že jsme popsal vše.
ještě jednu výhodu má automat... Policajti se je bojej odtahovat )
Závěr, pokud chytneš dobrej kousek zcela doporučuju
jo a cca spotřeba o litr vyšší když budeš používat mimo dálnici podřazování tak o 0,5 L jo a pokud omezovač (stupeň 3) používat nebudeš a budeš jezdit brzda plyn 50 km na sluníčku po zákrutách rozsvítí se ti vysoká teplota oleje ) ne nic se neděje jen bud nech auto vydechnout nebo se nauč používat 3Ku vše má omězovač nic nejde zníčit to jest nemůžeš podředit z D na 1 přo 100 km za hodinu nebo můžeš ale auto se přepne až když rychlost klesne pod 30 Km / hod
a podobně.
Tom
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 27 dub 2005 15:58
- Bydliště: Rožňava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
automat non-stop 4x4???
mam prave vo vyhlade jednu fronterku 2,2 automat
ale ten chlapik v bazare mi tvrdi ze sa na nej neda vypnut 4x4 :O proste ze je zopnute non-stop!! :O
ako to teda je,mne sa to nezda! sluzi na to to tlacitko vedla SNOW a Sport, s obrazkom naprav???
inak je to rocnik 03/2000 ...
btw. je v nemeckom technicaku cislo motora? dalsia vec co mi vravel ze to tam nemaju, a ze to tam nebyva...to sa mi nezda!
peto
ale ten chlapik v bazare mi tvrdi ze sa na nej neda vypnut 4x4 :O proste ze je zopnute non-stop!! :O
ako to teda je,mne sa to nezda! sluzi na to to tlacitko vedla SNOW a Sport, s obrazkom naprav???
inak je to rocnik 03/2000 ...
btw. je v nemeckom technicaku cislo motora? dalsia vec co mi vravel ze to tam nemaju, a ze to tam nebyva...to sa mi nezda!
peto
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
- Martin Dudík
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 dub 2005 10:55
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Že by nešlo vypnout 4x4 se mi nezdá. Ale o tom ať Ti víc napíšou kluci co to znají. No a č. motoru jsem nenašel jak v německém techničáku, tak ani v českém velkém techničáku.
Důďa
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
Frontera A 1998, 2,2i 16v.
... hledáš cíl a směr svý ztracený cesty bude to krutej boj, čekaj tě hromy a blesky
Ref: na konci motor přestane vít a duše najde svůj klid...
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Pohon 4x4
Frontera nemůže mít permanentní pohon 4x4. Ani s automatickou převodovkou. Postrádá totiž mezinápravový diferenciál. Bazarník je s prominutím tupá neznalá svině a pozor na něj. Takovýhle lidi ti prodaj i to co neznaj a vnutěj ti ktomu vlastní prababičku. Číslo motoru se většinou neuvádí, což je svým způsobem výhoda, ale pozor na typové označení motoru to tam je vždy a musí být na motoru vytaženo např. C24NE, S22XE atd...
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
Re: pripojitelny..
..to jsou specialni rezimy automatu. Sport radi pozdeji - vic to toci a lepe to jede (teda jakoze akceleruje) a snow bude zase asi opatrnejsi....
Kazdej automat ma dneska uz ridici jednotku a tady tema tlacitkama se voli jednotlive rezimy, ktere si ona pamatuje a mapredvolene.
Kazdej automat ma dneska uz ridici jednotku a tady tema tlacitkama se voli jednotlive rezimy, ktere si ona pamatuje a mapredvolene.
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
dik za rady ..este cosi...
hosi, ked ste sa uz tak krasne rozpisali, neviete mi niekto povedat co znamenaju nasledovne cisla a co by sa z nich dalo o aute vyzistit?
Jedna sa o OPEL Frontera B 2.2 DTI Limited
W-AP 10
cislo karoserie W0L06B1VFYV620078
rok vyroby 03/2000
cislo motora x22DTH-17610215.
Alebo potrebujem vediet aj VIN-cislo? Kde ho mam hladat? Je to aj niekde v papieroch od vozu?
dik
snad uz coskoro sukmenovec, pracuje sa na tom!
Jedna sa o OPEL Frontera B 2.2 DTI Limited
W-AP 10
cislo karoserie W0L06B1VFYV620078
rok vyroby 03/2000
cislo motora x22DTH-17610215.
Alebo potrebujem vediet aj VIN-cislo? Kde ho mam hladat? Je to aj niekde v papieroch od vozu?
dik
snad uz coskoro sukmenovec, pracuje sa na tom!
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Jedna sa o OPEL Frontera B 2.2 DTI Limited
W-AP 10
cislo karoserie W0L06B1VFYV620078
rok vyroby 03/2000
cislo motora x22DTH-17610215.
Co je W-AP 10 nevím, to mi nic neříká. Ale číslo karoserie WOL0.... to je to VIN, o kterém píšeš, ze nevíš kde ho hledat. Najdeš ho v TP, na rámu, na karoserii na štítkách atd. Z toho se dá vyluštit, že je to Frontera B, r.v. 2000, vyrobena v Lutonu a má seriové číslo 620078
To x22DTH je ten typ motoru a číslo za ním je seriové číslo motoru. Obojí musí být vyraženo na bloku motoru.
W-AP 10
cislo karoserie W0L06B1VFYV620078
rok vyroby 03/2000
cislo motora x22DTH-17610215.
Co je W-AP 10 nevím, to mi nic neříká. Ale číslo karoserie WOL0.... to je to VIN, o kterém píšeš, ze nevíš kde ho hledat. Najdeš ho v TP, na rámu, na karoserii na štítkách atd. Z toho se dá vyluštit, že je to Frontera B, r.v. 2000, vyrobena v Lutonu a má seriové číslo 620078
To x22DTH je ten typ motoru a číslo za ním je seriové číslo motoru. Obojí musí být vyraženo na bloku motoru.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864