Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
BRZDY
A jinak to brzdí OK, kromě tohodle jednoho kola? Odvzdušnil si všechno vč. zátěžovýho ventilu?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Jinak to chodí naprosto v pohodě,brzdí, i když nekdy vytvrdne brzdový pedál, ale to asi na druhé šlápnutí zmizí.Samozřejmě, že mi auto mírně táhne na levou,ale zase nijak drasticky.Na ten zátěžák se ještě podívam,ten je vzadu zespodu pod zav.prostorem,že ano.Ale zase kola jsou propojený do kříže,proč neblokuje i pravé zadní?
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Nevím, jenom se na mě přenáší tvoje zoufalství, takže už zkouším všechno možný. Zátěžák sem ještě nerozebíral ale pokud by byl pochroumanej, tak by to ovlivňovalo chod náprav jako celků a ne jednoho kola... ale jak říkám, zkouším cokoliv.
Takže jestli tomu dobře rozumím, tak při sešlápnutí se ta jedna nemocná čelist nějak vzpříčí ještě než přimáčkne dističky na kotouč. Zkus ještě (jenom pokusně) přehodit vzájemně mezi levou a pravou stranou některý díly (vodicí čepy, vodicí šrouby, destičky) a uvidíš, jestli se závada s něčím nepřenese na druhou stranu. Dával si nový destičky? V jakým stavu máš kotouče? Nemohla se ti na destičky dostat mastnosta?
Takže jestli tomu dobře rozumím, tak při sešlápnutí se ta jedna nemocná čelist nějak vzpříčí ještě než přimáčkne dističky na kotouč. Zkus ještě (jenom pokusně) přehodit vzájemně mezi levou a pravou stranou některý díly (vodicí čepy, vodicí šrouby, destičky) a uvidíš, jestli se závada s něčím nepřenese na druhou stranu. Dával si nový destičky? V jakým stavu máš kotouče? Nemohla se ti na destičky dostat mastnosta?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
BRZDY
Jsem rád,že se mnou takhle soucítíš,protože má beznaděj je na pokraji nervového kolapsu .ono totiž,když mám sykovkami zatažený brzd.váleček a je všechno namontované na autě,tak se kolo točí volně,ale stačí šlápnou brzdu,aby destičky sedly a zabrzdilo se kolo,pustíš brzdu a opět přibržděno.Destičky nám nové cca půl roku,kotouče jakžtakž dobrý a mastnota na deskách neni,již několikrát přebroušené na rovné ploše smirkem. A to jsem si koupil manual přímo na fronteru,jenže v němčině a se slovníkem.Fakticky super počtení.Tak že tušíš upřímně,že už z toho šílím.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
BRZDY
No já mám manuál v angličtině ale ohledně brzd toho člověk moc nevymyslí. Já sem tě předtím špatně pochopil (respektive sem nepozorně čet) takže až teďka sem pochopil, že se ti ta česlit nepovoluje a destičky zůstávaj stále přimáčknutý ke kotouči. Je to tak? Hicuje ten kotouč potom hodně?
Česlit by ba vodících čepech na třemenu měla jezdit fak hodně volně ale tím to podle mě nebude. Koukni ještě jestli tam máš dobře nasazený destičky a jestli je nějak neblokujou ty vodicí plíšky. Osobně bych se ale spíš zaměřil na pístek, hlavně na jeho hlavní těsnění, protože tohle samý mi to dělalo na jednom autě a bylo to zasranou (znečištěnou) a spuchřelou gumičkou. Ta sice těsnila OK ale nepružila, takže válec se sunul jenom ven a nevracel se o tu kýženou desetinku, která pak dává destičkám vůli. Majitel to asi půl roku řešil bušením tyčí do brzdy. Opravná sada stojí pár korun.
Omlouvám se, pokud tady z tebe dělám vola, když se ptám na samozřejmý věci ale takováhle diagnostika na dálku je vždycky řepa.
Česlit by ba vodících čepech na třemenu měla jezdit fak hodně volně ale tím to podle mě nebude. Koukni ještě jestli tam máš dobře nasazený destičky a jestli je nějak neblokujou ty vodicí plíšky. Osobně bych se ale spíš zaměřil na pístek, hlavně na jeho hlavní těsnění, protože tohle samý mi to dělalo na jednom autě a bylo to zasranou (znečištěnou) a spuchřelou gumičkou. Ta sice těsnila OK ale nepružila, takže válec se sunul jenom ven a nevracel se o tu kýženou desetinku, která pak dává destičkám vůli. Majitel to asi půl roku řešil bušením tyčí do brzdy. Opravná sada stojí pár korun.
Omlouvám se, pokud tady z tebe dělám vola, když se ptám na samozřejmý věci ale takováhle diagnostika na dálku je vždycky řepa.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Tak aby pokračovala má jízda beznaděje, tak i plíšky i destičky chodí úplně volně. A to jsem si nechal i změřit hustotu brzdové kapaliny,také ok. Ale na tu manžetu se ještě kouknu, ale moc si od toho neslibuji.Pochopil jsi to správně,protože kolo přibržďuje pořád.
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
ještě se mrkni na zadek já ho měl sjetej a zaseklej váleček v brzdovém prasátku po nandání novejch dílů to přestaloCobra 1 píše:Tak aby pokračovala má jízda beznaděje, tak i plíšky i destičky chodí úplně volně. A to jsem si nechal i změřit hustotu brzdové kapaliny,také ok. Ale na tu manžetu se ještě kouknu, ale moc si od toho neslibuji.Pochopil jsi to správně,protože kolo přibržďuje pořád.
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Tak tam jsem nebyl,na tenzadek si hned zítra posvítím,protože je to dost možné.Člověk se zabívá předkem a on to může být i zadek.Děkuji ti za nápad a radu,zítra jí uvedu do reálu.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Podle mě by to mohla bejt ta guma. Nemyslím prachovou manžetu ale to hlavní těsnění. Jak píše Kresta. To, že mu to dělalo na zadku nemá ale souvislost s předkem. Von chtěl jenom říct, že to samý mu to dělalo na zadku.Cobra 1 píše:Tak aby pokračovala má jízda beznaděje, tak i plíšky i destičky chodí úplně volně. A to jsem si nechal i změřit hustotu brzdové kapaliny,také ok. Ale na tu manžetu se ještě kouknu, ale moc si od toho neslibuji.Pochopil jsi to správně,protože kolo přibržďuje pořád.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
No mě to bylo taky divný,i když já už asi hodím auto na hever,schodím kola a přejdu to od předku až na zadek.Ale to hlavní těsnění-to by mohlo vyjít.To je vlastně za manžetou pod válečkem. No ono pokud je přicpané , né-liu cpané a propustí kapalinu na zabrždění, ale zpět jenčást,to by mohl být ten problém.Ale říkám,jestli to bude jen těsněním,tak ho celé sežeru
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
no sem zvědavej
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
dělalo mi to na předku i zadkuSlaava píše:Podle mě by to mohla bejt ta guma. Nemyslím prachovou manžetu ale to hlavní těsnění. Jak píše Kresta. To, že mu to dělalo na zadku nemá ale souvislost s předkem. Von chtěl jenom říct, že to samý mu to dělalo na zadku.Cobra 1 píše:Tak aby pokračovala má jízda beznaděje, tak i plíšky i destičky chodí úplně volně. A to jsem si nechal i změřit hustotu brzdové kapaliny,také ok. Ale na tu manžetu se ještě kouknu, ale moc si od toho neslibuji.Pochopil jsi to správně,protože kolo přibržďuje pořád.
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
kresta píše:dělalo mi to na předku i zadkuSlaava píše:Podle mě by to mohla bejt ta guma. Nemyslím prachovou manžetu ale to hlavní těsnění. Jak píše Kresta. To, že mu to dělalo na zadku nemá ale souvislost s předkem. Von chtěl jenom říct, že to samý mu to dělalo na zadku.Cobra 1 píše:Tak aby pokračovala má jízda beznaděje, tak i plíšky i destičky chodí úplně volně. A to jsem si nechal i změřit hustotu brzdové kapaliny,také ok. Ale na tu manžetu se ještě kouknu, ale moc si od toho neslibuji.Pochopil jsi to správně,protože kolo přibržďuje pořád.
Já jsem to pak pochopil,ale je to dobrej nápad.Já koukal jen na vrchní manžetu a to bude asi ono. Fakticky je super tohle forum a nejskvělejší lidičky,kterí si navzájem pomáhají. Fakt jste super.Zítra to prubnu a snad už bude pokoj.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zaseklé přední brzdy, porucha vývěvy a HLAVNĚ HRUBO HLÁŠEK!
Vono když tohle pracovní těsnění ztuhne, tak potom nepruží a váleček se nevací zpátky. Sice těsní ale to nestačí. Po čase (klidně i několik let) ale začne i propouštět.Cobra 1 píše:No mě to bylo taky divný,i když já už asi hodím auto na hever,schodím kola a přejdu to od předku až na zadek.Ale to hlavní těsnění-to by mohlo vyjít.To je vlastně za manžetou pod válečkem. No ono pokud je přicpané , né-liu cpané a propustí kapalinu na zabrždění, ale zpět jenčást,to by mohl být ten problém.Ale říkám,jestli to bude jen těsněním,tak ho celé sežeru
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Cobra 1.
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 138
- Registrován: 16 lis 2008 08:51
- Bydliště: Chrudim, Vůz: Ford Maverick 2,7 TD long
BRZDY
Tak zejtra to prubnu a uvidíme.Jen doufám že bude pokoj.A propo,jak se dá dát do kolonky nad jméno např.foto auta?
Dnes nic nevyřeším,protože je venku děsná kosa. A zítra dám vědět jak jsem dopadl.Děkuji za rady.
Dnes nic nevyřeším,protože je venku děsná kosa. A zítra dám vědět jak jsem dopadl.Děkuji za rady.