Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ventilu
lasky, co máš za tu sadu ? přece když lisuješ trubku přes ten váleček, dělá to na trubce vnější kužel a když lisuješ bez toho vloženého válečku, dělá to kužel vnitřnílasky píše:na sedla se vyserte pri utazeni si to vytvaruje samo ja mam tu sadu na vyrabeni trubek a taky to lisuje jenom jeden typ i
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 úno 2011 19:40
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
tak kdyby někdo chtěl, tak jsem našel tuto pertlovací sadu a mají tam i potrubí a za zajímavé peníze http://www.dobre-naradi.cz/zbozi/pertlo ... ky/p-12285 sada za 602kč vč dph. taky teď řeším trubky a chci dělat radši všechny. Koukal jsme tady jak řešíte zapojení toho zadního omezovače. stejně z toho nejsem moc rozumnej. chci dát pod auto lpg nádrž a ten omezovač mi tam vadí. mám abs tak bych to dal pryč a blokování kol by se konat nemělo. ty dva přívody mne matou. kdyby to někdo vyfotil a přesně popsal, která trubka je která to by bylo super. Jinak dát každou na jedno kolo není problém, ale nebude jedno brzdit dřív než to druhé, kam půjde kapalina ze předu? to by asi nebylo moc dobry.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
trubku od předních kol odpojíš hned na kostce vepředu a zaslepíš tu díru po ní, trubku co jde dozadu po vyhození zátěžáku propojíš s tou co jde ke kolům, nic tak složitého. vzhledem k nějakým Pascalovým poučkám, že tlak se v kapalině šíří stejnoměrně, budou ti kola brzdit včšechna nastejně, jen kopání do pedálu si při brždění s prázdným autem užiješ trošku víc a taky tě možná vyrazej z STK
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
To , že tlak se v kapalinách šíří stejně je krásná teorie ale praxe je jiná.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
no, pokud se nebudem bavit o proudících kapalinách a sníženejch průřezech, myslím, že to platí dodnes
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
potvrzuji furt to platí na froně není už 8 let
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
Teoreticky. S hydraulikou mám poměrně bohatý zkušenosti.Janeš Petr píše:no, pokud se nebudem bavit o proudících kapalinách a sníženejch průřezech, myslím, že to platí dodnes
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 úno 2011 19:40
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
Tak jsem pátral podrobněji a u předního kola nad nápravou jsou dvě kostky..takové na 90 stupňů odbočky. z jedné to jde do abs co je nad tím a z druhé k pumpě a to teda asi bude ta moje hledaná trubka co půjde dozadu na kostku a pak ke kolům. Ta druhá je teda k tomu absku a ta je teda asi ta z předního okruhu, jak se to popisovalo výše a tu zaslepím teda.A jinak na stk ani neví jaké auto mělo omezovač a jaké ne a navíc dokonce jsou prý auta, která to mají třeba s motorem 1,4 a s menším motorem to nemají a tak..ptal jsem se na to..takže spíš by si na mne musel honit triko nějaký aktivní pán na stk, ale toho se tolik nebojím a když bude fungovat abs, tak to bude v pohodě a navíc bych měl dozadu za nápravu nacpat nádrž na lpg 80litrů bez nějakých problémů.
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
Zdravím,Slaava píše:Zapomněl sem. Tady to máš: závit je M10x1 (dýlka závitu 11,5mm), šestihran je na desítku klíč, trubka má vnější průměr 5mm, sedlo je kónický s úhlem asi 90° (to nemám bohužel jak přesně změřit).Slaava píše:...já na to zapomenu.
Zeptám se zkušenějších. Všude v eshopech prodávají trubku s průměrem 4,75mm. Tím je myšleno vnitřní průměr? Půjde to na ty naše stroje?
Díky za rady
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 zář 2014 12:29
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
zdravim,jeste se zeptam pro lepsi pochopeni,kdyz vyhodim zatezak,a dam misto toho kostku a vepredu zaslepim kostku kam jde trubka od zatezaku k abs,tak budou brzdy stale dvouokruhove? nepletu se? diky
Frontera 2.2dti 85kw,frontera B 2,2 i 100kw
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
nepleteš se náčelníku. Pouze vyhodíš trubku, co reguluje zátěžák a trubka, co brzdila zadek stále brzdí zadek.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 zář 2014 12:29
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
ok,diky
Frontera 2.2dti 85kw,frontera B 2,2 i 100kw
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové potrubí, jeho výroba a zapojení u zátěžového ven
jenom bacha na mokru se blokuje zadek
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93