Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase

Brzdový systém všech modifikací Frontera.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:no já to měl klasicky zarezlé na vodícím čepu,...
Díky. Tos to měl asi jako já - pedál brzdy sem musel sešlápnout dvakrát rychle po sobě aby to začalo brzdit. Milimetr odpovídá i tomu mýmu, takže vyměním mazání a seru na to. Pístky mám snad dobrý, prachovky pístků sem dával nový.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase

Příspěvek od Janeš Petr »

já to po tom půlročním ošetřování mám většinou těsně před zatuhnutím v té gumě ( jeden čep chodí přímo v litině a druhej v takovém gumovém pouzdru ) ale zatím jsem to bez většího násilí vždycky vyndal. ono je to také tím, že už přes tři roky nemám prachovky těch vodících čepů, takže tam leze toho bordelu o něco víc
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho repase

Příspěvek od kresta »

dělám to ůplně stejně :lol: při každý výmněně kol :lol: jenom s pomocí kladiva :grin:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od lukas.musial »

Zdravím.Nevíte někdo jaký mají mít průměr čepy na zadní třmeny na A Froňů s kotoučovou nápravou.Ty mé mají dost a při ceně cca 800 na jeden třmen.Si je raději nechám vyrobit ze starších předních za pár kaček.
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od rades »

a jaká je teda zkušenost s mazáním těch vodících šroubů?? Dal jsem tam na zkoušku měděnou pastu ale nevím jestli je to to pravé?? :? Silikonová a je i tepelně odolná??
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od Slaava »

Mám ji tam taky ale i tak předpokládám, že výdrž bude stejná jako u obyčejný lithný vazelíny, kterou jsem tam měl předtím a každej rok bude nutný to vyčistit a napatlat znova. Jako problém nevidím tepelný namáhání ale zabordelení.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od Slaava »

lukas.musial píše:Zdravím.Nevíte někdo jaký mají mít průměr čepy na zadní třmeny na A Froňů s kotoučovou nápravou.Ty mé mají dost a při ceně cca 800 na jeden třmen.Si je raději nechám vyrobit ze starších předních za pár kaček.
Netuším, mám tam bubny. Proč maj ty tvoje vodicí čepy dost? Jsou ohlý? Vodicí čepy na Fronteře A na přední nápravě jsou z mého laického pohledu (soudím podle toho, jak snadno se daly přeříznout ručně plátkem pilky na železo) z vcelku obyčejnýho materiálu (navrch pozink, jinak asi nic), odpovídající šroubům základní pevnosti, takže z nich by se snad daly vyrobit.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od lukas.musial »

Jiště sis Slaavo všiml,že můj dotaz je rok starý :lol: :lol: :lol:
Sháněl jsem rozměry proto jelikož ty me byly vymačkané s třmeny se mi při přejezdu nerovností třepaly a dělaly kravál.Po výměně vše přestalo
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Porušené díry vodicích čepů, blokování brzdiče a jeho re

Příspěvek od Slaava »

Jo všim, jenom jsem měl výčitky svědomí, že ti na to nikdo neodpověděl. :wink:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „BRZDY“