Frontera B 2,2i vs 2,2DTi a jak se chovat k studenému motoru
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Ja osobne pridávam do nafty stále aj v zime aj v lete aditívum VIF super diesel aditiv,aj zimný,aj letný a nieje to len kvôli zrážaniu sa parafínu v zime,ale hlavne kvôli primazávaniu nafty a zvyšovaniu cetánového čisla.Pridávať do nafty benzín v zime? Áno funguje to ,ale nevysušuje,neodmastňuje benzín tak náhodou? A čo na to čerpadlo na moderných dieseloch? Potom sa asi ťažko sťažovať ,že mám vydreté čerpadlo! Je to však každého osobná vec!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Taky přidávám aditiva a vše OK. Dávám dávku do každé druhé nádrže.
Naposledy upravil(a) Vokoun dne 26 srp 2009 22:03, celkem upraveno 1 x.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
pochvalamajo píše:Ja osobne pridávam do nafty stále aj v zime aj v lete aditívum VIF super diesel aditiv,aj zimný,aj letný a nieje to len kvôli zrážaniu sa parafínu v zime,ale hlavne kvôli primazávaniu nafty a zvyšovaniu cetánového čisla.Pridávať do nafty benzín v zime? Áno funguje to ,ale nevysušuje,neodmastňuje benzín tak náhodou? A čo na to čerpadlo na moderných dieseloch? Potom sa asi ťažko sťažovať ,že mám vydreté čerpadlo! Je to však každého osobná vec!
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
pomohlo ti to nieco? myslim objektivne, fakty.. znizenie spotreby o kolko? znizenie hluku o kolko dB?Vokoun píše:Taky přidávám aditiva a vše OK. Dávám dávku do každé druhé nádrže.
mne nic, akurat som mal chvilu lepsi pocit ze som za 2 stofky urobil nieco dobre pre svoje auto
Land Rover Discovery 2
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
to je tak isto marketingova hlupost, zvysenie cetanoveho cisla u nafty neprinesie pri tychto motoroch nic, ziadny extra vykonmajo píše: ... zvyšovaniu cetánového čisla...
Land Rover Discovery 2
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Nikto tu nehovorí o zvyšovaní výkonu! Je to o lepšiom horení a vznietení sa nafty a tým pádom o lepšiom štarte všeobecne!Neviem čo si ty očakával od pridaného aditiva do nafty, aké zazraky,ale ja osobne predĺženie životnosti čerpadla,trisiek a podobne a to je dlhodobejšia záležitosť! A áno,ja osobne som pocítil tihší chod studeného motora hneďpo štarte(nie na 2.2DTI,to je motor už novšej generácie),čo bolo zrejne spôsobené aj lepšim vznietením nafty v studenom motore a tým pádom" pravidelnejšími" detonáciami.Opakujem,hovorím o chode studeného motora ihneď po naštartovaní. O aditívach do nafty by sa tu dalo napísať HAFO!A nmne sa nechce! Ako asi, dokážu benzínky napr.SHELL vytvoriť naftové palivo s vyšším cetanovým číslom a vyššej kvality napr.V-power? Ak tomu neveríš je to tvoja vec,pre mňa- za mňa si tam kľudne pridaj v zime aj letecký benzín,je to tvoje auto!Tých 280sk na 500lit.nafty ja pre mňa to najmenej čo môžem pre moje čerpadlo urobiť.A aditíva do nafty som používal stále, do každého diesela čo som mal(Sierra 2,3D-tam dolo najviac počuť zmenu,Alfa 164 2.5td ,Frontera DTI).Najlepšie by bolo nájsť si nejaký odborný článok o palivách a aditívach a prečitať!RAV9 píše:to je tak isto marketingova hlupost, zvysenie cetanoveho cisla u nafty neprinesie pri tychto motoroch nic, ziadny extra vykonmajo píše: ... zvyšovaniu cetánového čisla...
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
ver mi, precital som uz toho dost, ale presviedcat ta nebudem. kto si co leje do auta je jeho vec, len som povedal svoj nazor.
Land Rover Discovery 2
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Máš pravdu, limusíny od Mercedesu jsou staré křápy a automobilka s tím má zkušenosti pouze od doby tažení Wermachtu na Stalingrad a Moskvu. Jestli máš motor na úrovni S-klassu tak ho vyhoď, šmejd jeden zastaralej.majo píše: A čo na to čerpadlo na moderných dieseloch? Potom sa asi ťažko sťažovať ,že mám vydreté čerpadlo! Je to však každého osobná vec!
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Tak ok! Jednoznačne odporúčam dolievať benzín do nafty!!!!Je to oveľa lacnejšie ako aditívum,perfektne to maže palivový systém,super to funguje v zime a čo je hlavné odporúča to MB!!! Ja som už presvedčený!!farmář píše:Máš pravdu, limusíny od Mercedesu jsou staré křápy a automobilka s tím má zkušenosti pouze od doby tažení Wermachtu na Stalingrad a Moskvu. Jestli máš motor na úrovni S-klassu tak ho vyhoď, šmejd jeden zastaralej.majo píše: A čo na to čerpadlo na moderných dieseloch? Potom sa asi ťažko sťažovať ,že mám vydreté čerpadlo! Je to však každého osobná vec!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
vidím že toho máš o tom nastudované hodně. Tak ti jen jako poslední věc řeknu, že cetan je antagonista oktanu, takže čím víc benálu tím nižší cetanové číslo směsi. Dělá se to jenom v zimě a normální poměr pro zimní provoz je při mínus 10 ca litr -litr a půl na deset litrů nafty, pod mínus deset dva litry na desítku úplně v pohodě...
Směj se čemu chceš, merdvěd to vážně přímo doporučuje. Ty si samozřejmě dělej co chceš a pořádně maž a zvyšuj cetany, v zimě si pak kup letlampu na filtr s řepkou.
Směj se čemu chceš, merdvěd to vážně přímo doporučuje. Ty si samozřejmě dělej co chceš a pořádně maž a zvyšuj cetany, v zimě si pak kup letlampu na filtr s řepkou.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Farmár: kašlime na to! Nebudeme sa tu naťahovať a nebodaj ešte aj urážať!Nevedie to k ničomu! Čo mám naštudované,to viem len ja a nechodím sem pre to ,aby som si dokazoval, že viem niečo viac,alebo menej, ako iný a nechcem sa hrať na chytrého.Ide mi hlavne o to, aby som mohol niekomu pomôcť, poradiť(ak viem) a predať neaké osobné skúsenosti.Že si si to ešte nevšimol z mojích príspevkov,to bude asi moja vina.Málo sa asi snažím!Ešte jedna vec! To že o niečom nepíšem ešte neznamená,že o tom neviem!Každopádne som človek omylný a stále sa je čo učiť!Ja osobne vedomosti nikoho z tohto fóra nespochybňujem,pretože sa s Vami osobne nepoznám.K tejto téme sa vrátim len vtedy, ak sa tu bude písať k veci! Ahoj!!!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Tak, dneska už jsem udělal první úpravu, šel pryč obyč display a šel tam display s palubním počítačem + nový páčky pro ovládání i s tempomatem
Na další řadě bude alarmík Mimochodem přítelkyně je naprosto nadšená že autí má vyhřívaný sedačky. Je děsná zmrzlina tak jí to potěšilo víc než že to má tohle a támhleto
Na další řadě bude alarmík Mimochodem přítelkyně je naprosto nadšená že autí má vyhřívaný sedačky. Je děsná zmrzlina tak jí to potěšilo víc než že to má tohle a támhleto
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
Nevím čím to je, ale tato situace mi neco mi to připomíná
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
se hned nečil. 10% benzínu ještě naftě moc neublíží a přitom vím, že ráno nejen nafoukám vzduch, ale že se taky odlepím od baráku a věř, že palivá soustava u atega stojí o pár korun víc, než u frontery . jináč máš pravdu, že kdo to přepískne, mazivost nafty zhorší a může mít časem smůlu. proto jsem tam psal, že nejhorší je, že nezjistíš, kolik litrů benzínu do té nafty nalil už pumpař ( a že se to dělá, tomu věř. zkus se zkamarádit s nějakou pumpařkou a uvidíš, co ti všechno vyzvoní - jak se podniká v jejich oboru. troška řádek od odborníků - http://www.petrol.cz/poradna/dotazy.asp?id=33majo píše:Tak ok! Jednoznačne odporúčam dolievať benzín do nafty!!!!Je to oveľa lacnejšie ako aditívum,perfektne to maže palivový systém,super to funguje v zime a čo je hlavné odporúča to MB!!! Ja som už presvedčený!!farmář píše:Máš pravdu, limusíny od Mercedesu jsou staré křápy a automobilka s tím má zkušenosti pouze od doby tažení Wermachtu na Stalingrad a Moskvu. Jestli máš motor na úrovni S-klassu tak ho vyhoď, šmejd jeden zastaralej.majo píše: A čo na to čerpadlo na moderných dieseloch? Potom sa asi ťažko sťažovať ,že mám vydreté čerpadlo! Je to však každého osobná vec!
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Bčko 2,2 vs 2,2 a jak se chovat ke studenému motoru
až na to že jdou při zdi to potvrzují. Dávám 5litrů na 30 nafty a je to výborná zimní. Když mi Ifa zamrzla při transportu v mínus 20ti, dávali jsme vzhledem k zasr.. filtrům deset benálu ku pěti ropy na 20 litrů v autě. úplně v pořádku. Já na tu moji verzi jezdím se Zexelem(japonská trošku háklivá verze Bosche) a naprostá spokojenost a pohoda.
To s doporučením Medvěda přidávat v zimě běžně benzín v docela slušné míře není pánové kec ale holý fakt. Kdysi jsem to tu psal i se zdrojem a nejde o hospodské kecy.
Problém je v zimě namíchaná taková nafta když ti zbyde, ale dojezdil jsem ji se Zetorem krásně až do sečí, tomu to bylo úplně fuk.
Co tam lejou někteří pumpaři je kapitola sama pro sebe. Hodně aditivovaná nafta je drahá benál docela levnej, za druhé pokud jsou prasata a ředí to MEŘO tak je to jedinný způsob jak auta od takové pumpy v mrazech odjedou. Ovšem takovej pumpař patří za mříže.
Stejně jako pamatuji když na origo EKOnaftu(meřo) nová 323TD Mazda ujela v létě cca 150 metrů a klekla se zalepenejma tryskama.
Myslet si, že někdo na netu z palivářské firmy bude radit jak ředit benálem je trošku nesmysl.
Jinak pod mínus 40 je poměr fakt až kolem jedna ku jedné,ale v tom mraze je trošku problém již s jinými věcmi v motoru. Naštěstí tady to bylo jen 2x za deset let co tu jsem a na Sibiř se nechystám.Mimo jiné to je jeden z důvodů proč ZIL žral benzín a když pánové odtamtud poptávají ojetiny, chtějí hlavně benálová Audi Quattro.
To s doporučením Medvěda přidávat v zimě běžně benzín v docela slušné míře není pánové kec ale holý fakt. Kdysi jsem to tu psal i se zdrojem a nejde o hospodské kecy.
Problém je v zimě namíchaná taková nafta když ti zbyde, ale dojezdil jsem ji se Zetorem krásně až do sečí, tomu to bylo úplně fuk.
Co tam lejou někteří pumpaři je kapitola sama pro sebe. Hodně aditivovaná nafta je drahá benál docela levnej, za druhé pokud jsou prasata a ředí to MEŘO tak je to jedinný způsob jak auta od takové pumpy v mrazech odjedou. Ovšem takovej pumpař patří za mříže.
Stejně jako pamatuji když na origo EKOnaftu(meřo) nová 323TD Mazda ujela v létě cca 150 metrů a klekla se zalepenejma tryskama.
Myslet si, že někdo na netu z palivářské firmy bude radit jak ředit benálem je trošku nesmysl.
Jinak pod mínus 40 je poměr fakt až kolem jedna ku jedné,ale v tom mraze je trošku problém již s jinými věcmi v motoru. Naštěstí tady to bylo jen 2x za deset let co tu jsem a na Sibiř se nechystám.Mimo jiné to je jeden z důvodů proč ZIL žral benzín a když pánové odtamtud poptávají ojetiny, chtějí hlavně benálová Audi Quattro.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra