problem cukanie motora
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 lis 2011 19:45
- Bydliště: Bardejov
problem cukanie motora
mam problem po 5 minutach jazdy zacne motor cukat a straca vykon ked mu pridam asi vynechava valec a ked ho necham vycladnut tak ide dobre frontera sport sviecky som menil prosim o radu dik
Opel Frontera Sport 2,0 r. vyroby 95 benzin, LPG
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: problem cukanie motora
Dobry den Tarantula. Treba zistit ktory valec za tepla nejde, a dalej to moze byt kabel, cievka, (na benzin vstrekovac), pokial toto vsetko ide tak asi kontrola kompresie.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: problem cukanie motora
Nutně potřebuješ napíchnout jednotku LPG na počítač../podle vlákna se ti bude jednat oprovoz na LPG...
Třeba "nestíhá reduktor",protože třeba máš "zas.ranej filtr"--kdy jsi ho měnil naposled?,
Sekvence?...může být taky "unavený "některý LPG -vstřik=v podstatě elektro ventil..u těch běžných se ty gumičky a pružinky prostě časem stejně trochu utahají, a pak se musí provést vcelku jednoduchá nenáročná "kalibrace" vstřiku přes počítač...není to nic složitého, pouze se mění doba vstřiku, úměrně únavě..., v každém případě to musí vidět plynař.. víš jaké máš "LPG vstřiky"?--stačí i fotka, pokud nevíš typ..
máš opel-klasiku, teda systém AGC-01-12? ten vcelku nijak moc nezlobí., HL-Propan- vstřiky?--jaké máš svíčky konkrétně.. NGK LPG nebo něco běžného.třeba Brisk Silver?
Ty je potřeba celkem často měnit, nenachávat tam moc dlouho, určitě ne těch cca 30tis, které by teoreticky měly vydržet..
/Jakou barvu mají elektrody na svíčkách na jednotlivých válcích...?/
Ale i na klasice třeba obyč . benzínových NGK-BKR5EK nebude na 2.2 16V eco..žádný velký problém.ve svíčkách.
Třeba "nestíhá reduktor",protože třeba máš "zas.ranej filtr"--kdy jsi ho měnil naposled?,
Sekvence?...může být taky "unavený "některý LPG -vstřik=v podstatě elektro ventil..u těch běžných se ty gumičky a pružinky prostě časem stejně trochu utahají, a pak se musí provést vcelku jednoduchá nenáročná "kalibrace" vstřiku přes počítač...není to nic složitého, pouze se mění doba vstřiku, úměrně únavě..., v každém případě to musí vidět plynař.. víš jaké máš "LPG vstřiky"?--stačí i fotka, pokud nevíš typ..
máš opel-klasiku, teda systém AGC-01-12? ten vcelku nijak moc nezlobí., HL-Propan- vstřiky?--jaké máš svíčky konkrétně.. NGK LPG nebo něco běžného.třeba Brisk Silver?
Ty je potřeba celkem často měnit, nenachávat tam moc dlouho, určitě ne těch cca 30tis, které by teoreticky měly vydržet..
/Jakou barvu mají elektrody na svíčkách na jednotlivých válcích...?/
Ale i na klasice třeba obyč . benzínových NGK-BKR5EK nebude na 2.2 16V eco..žádný velký problém.ve svíčkách.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 lis 2011 19:45
- Bydliště: Bardejov
Re: problem cukanie motora
ked mne to cuka aj ked prepnem na benzin aj na LPG
Opel Frontera Sport 2,0 r. vyroby 95 benzin, LPG
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 25 srp 2011 19:37
Re: problem cukanie motora
vzduchovy filter...,popripade kabel ku sviecke,kompresia.
Opel Frontera 2.2i 3 dverova ,strieborna,tazne,pal.pc.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 lis 2011 19:45
- Bydliště: Bardejov
Re: problem cukanie motora
dnes idem vymenit kable na sviecky tak uvidim zatial vam vsetkym dakujem za radu potom dam vediet vysledok
Opel Frontera Sport 2,0 r. vyroby 95 benzin, LPG
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 412
- Registrován: 22 lis 2010 20:06
- Bydliště: Holomocko
Re: problem cukanie motora
Ahoj,nejhorší je že to muže mít sto duvodu,ale jdeš na to systematicky tak na to přijdeš nepravidelný chod mužou být svíčky,kábly svíček,cívka,jednotka, EGR,váha vzduchu,snímač škrtící klapky,snímač otáček klikového hřídele,lambda,ucpanej kat,,uzemnění motoru nebo čehokoli,porušenej drátek od čehokoli je to pakárna a muže to stát majlant a kupu nervu tak hodně štěstí a dej vědět,Mira Ps:aspon když to dělá na benzín i na plyn mužeš vyloučit čerpadlo,reduktor,vstřiky,celou palivovou soustavu a filtr
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 lis 2011 19:45
- Bydliště: Bardejov
Re: problem cukanie motora
ahoj boli to zle kable teraz moja frantiska frci paradne necuka ma dobry tah paradny zvuk.Som rad ze to nebola nejaka vaznejsia chyba.
Opel Frontera Sport 2,0 r. vyroby 95 benzin, LPG
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: problem cukanie motora
Svatá pravdamirek101 píše:Ahoj,nejhorší je že to muže mít sto duvodu,ale jdeš na to systematicky tak na to přijdeš nepravidelný chod mužou být svíčky,kábly svíček,cívka,jednotka, EGR,váha vzduchu,snímač škrtící klapky,snímač otáček klikového hřídele,lambda,ucpanej kat,,uzemnění motoru nebo čehokoli,porušenej drátek od čehokoli je to pakárna a muže to stát majlant a kupu nervu tak hodně štěstí a dej vědět,Mira Ps:aspon když to dělá na benzín i na plyn mužeš vyloučit čerpadlo,reduktor,vstřiky,celou palivovou soustavu a filtr
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- stefi_ul
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 964
- Registrován: 22 bře 2011 09:21
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problem cukanie motora
Gratulace k celkem jednoduche oprave !!!
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: problem cukanie motora
To člověka potěší, když se podaří odstranit závadu obratem
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem cukanie motora
nedá mi jen tak rejpnout když sem tu četl o svíčkách "měli vydrźet 30tis" chlapy, nevíte, proč mi Froncka B 3.2 začala najednou cukat, ztratila výkon, uchlastává se plynem atd... atd...? svíčky mají najeto jen 63tis :-D
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi