Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Nejezdi v gumákách. Já tu spotřebu do 14 litrů LPG mám dlouhodobě. Před zvednutím a se silničníma pneu do 12 l.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
ja vzdycky jak prijedu na cerpacku, tak me berou mory. A jezdim,tak, ze uz se toho pedalu plynu skoro ani nedotykam.
Nicmene froncku uz jsem koupil zdvihlou a pneu MT 265/70 asi taky neco udela. OBcas zapnu vozik a vezu 2 baliky sena coz je i s vozikem 750 kg. Dalsi veci je, ze v puvodnich papirech k autu jsou pneu 225/75 15,tzn.obvod kola vypoctovy je 381 mm rafek + 2 profil 225x 0,75 a toje 718 mm. U soucasneho pneu je to vsak 752 mm. Kdyz jedu kolem tech radaru na ceste, tak mi muj tachometr bezne ukazuje bud uplne presne nebo o 1km mene nez je na tom oblibenym display u cesty. U vsech jinych starsich aut je to spise naopak. Vypoctova rychlost je :v rovna se 3,14.D.n , takze dnes jedu 100 km/h, coz je 27,77 m.s. , dosazeno do vzorce v pi.D.n( D - prumer kola,n otacky kola) tak jsou otacky kola 11,76 ot/sek. Pri puvodnich kolech by pri otackach 11,76 /sek. jel rychlosti 26,51 m.s a to je 95 km. /h. Takze tady je daslich 5 % relativni spotreby navic, tzn z 16l je to 15.2 l./100 km .Zimni provoz- kratke trate, zdvihle auto,pneu MT a jsme doma.
P.
Nicmene froncku uz jsem koupil zdvihlou a pneu MT 265/70 asi taky neco udela. OBcas zapnu vozik a vezu 2 baliky sena coz je i s vozikem 750 kg. Dalsi veci je, ze v puvodnich papirech k autu jsou pneu 225/75 15,tzn.obvod kola vypoctovy je 381 mm rafek + 2 profil 225x 0,75 a toje 718 mm. U soucasneho pneu je to vsak 752 mm. Kdyz jedu kolem tech radaru na ceste, tak mi muj tachometr bezne ukazuje bud uplne presne nebo o 1km mene nez je na tom oblibenym display u cesty. U vsech jinych starsich aut je to spise naopak. Vypoctova rychlost je :v rovna se 3,14.D.n , takze dnes jedu 100 km/h, coz je 27,77 m.s. , dosazeno do vzorce v pi.D.n( D - prumer kola,n otacky kola) tak jsou otacky kola 11,76 ot/sek. Pri puvodnich kolech by pri otackach 11,76 /sek. jel rychlosti 26,51 m.s a to je 95 km. /h. Takze tady je daslich 5 % relativni spotreby navic, tzn z 16l je to 15.2 l./100 km .Zimni provoz- kratke trate, zdvihle auto,pneu MT a jsme doma.
P.
- Rom.Honda
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18 lis 2009 19:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Já mám auto zvedlé, silniční pneu 245/70R16 a úplně nejvíc mi to bralo 20l na 100km s vlekem na koně proti celkem silnému větru cca 60 km/h ... zpět s dvěma kobylama už "jen" 18l
Nejmíň jsem jel pohodovou cestou na dovolenou pod 14 l LPG
Nejmíň jsem jel pohodovou cestou na dovolenou pod 14 l LPG
Honda Ridgeline 3.5 Vtec r.v. 2006 , Jeep Cherokee XJ 2.1 TD 1993 ... dříve Honda Passport 3.2 V6 LPG 2001
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Tak to ja mam rekord 25 l. vozil pro dva kone a v nem 6-7 metrakovy chladas.
Dneska byla zena u plynare, napojil to na lap top a vse naprosto v poradku, kurna zlate ty srouby bohatosti, kterymi jsem si tocil podle libosti.
P.
Dneska byla zena u plynare, napojil to na lap top a vse naprosto v poradku, kurna zlate ty srouby bohatosti, kterymi jsem si tocil podle libosti.
P.
- Tom
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 pro 2006 09:29
- Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Takže odvolávám to co jsem prohlásil. Z plynaře se vyklubal pěknej vykuk (Autogas Kánský Hradec Králové) Plynař měl auto dva dni. Nebyl schopen tu jednotku ani načíst. Co jsme mu poslali nasnímané oscilogramy, tak ty asi taky neřešil. Vymejšlel jednu závadu za druhou. Jenom samé řeči co už toho udělal a nikdy žádný problém. No skončilo to tak, že řek že jsme se připojili na jednotku a záruka zaniká. Bohužel asi netuší, že jednotka si pamatuje všechna připojení, ale také to zda někdo mění parametry či jen kouká co se děje. Na naše konstatování, že tedy dobře záruka zaniká, ale ať to tedy opraví za peníze. Se zmoh na konstatování ať ho dáme k soudu a nebo si můžem dát do držky. Bratr se tedy obrátil na zastoupení v cz http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/. No z dosavadní korespondence (už mimo forum) nejsem nijak nadšen. No uvidíme.
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
A nekontaktoval jsi LK auto (http://www.lkauto.cz/ ) v České Skalici ?Nevím, jestli se zabývají i STAGem, ale montovali mi sekvenci do sportky a docela jim to i šlo.
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Pred 14dny jsem poslal zenu s autem k plynarovi k prekontrolovani nastaveni, sedl s laptomem do auta a zena mezi tim jezdila po meste. Hral sis v aute za jizdy s laptopem a rikal, ze vse je v naprostem poradku. Tak jsem byl z toho trochu smutny. Protoze pri dotankovani do plne piseme vzdy stav kimometru, tak jsme zjistili, ze po jeho zasahu sla spotreba ze 16 l. na 14,7. POvaha tras jezdeni je porad stejna, takze neco s tim musel udelat. Vykonove necitim zadny rozdil. Nicmene v penezence jo.
P.
P.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
pokud by blbly vstřiky, není nic těžkýho nechat přehodit buď celou lištu za jinou, nebo jednotlivé vstřiky /třeba HL-propany. zvládají ./
Jsou to prostě elektroventily s nějakou minimální dobou otevření..vstřiky jako každý jiný.. pokud jsou utahaný gumičky a pružinky, je potřeba úměrně zmenit dobu vstřiku..reduktor na 350Hp stojí cca 1950,- HL-propan.., a není problém přimazávání ventilů..
Třeba sada Magik 3 od nich patří k tomu lepšímu na trhu, ale zkušení plynaři berou třeba jen jejich vsřiky a reduktory..není s tím žádný problém ..
Stag 300/jednotka/ sám o sobě není potíž, je to případně taky o použitým softu..
Pokud to někdo nechá ve firemním nominálním nastavení, pak nic moc..ale není problém to kalibrovat na výkonový křivky motoru..
Jsou to prostě elektroventily s nějakou minimální dobou otevření..vstřiky jako každý jiný.. pokud jsou utahaný gumičky a pružinky, je potřeba úměrně zmenit dobu vstřiku..reduktor na 350Hp stojí cca 1950,- HL-propan.., a není problém přimazávání ventilů..
Třeba sada Magik 3 od nich patří k tomu lepšímu na trhu, ale zkušení plynaři berou třeba jen jejich vsřiky a reduktory..není s tím žádný problém ..
Stag 300/jednotka/ sám o sobě není potíž, je to případně taky o použitým softu..
Pokud to někdo nechá ve firemním nominálním nastavení, pak nic moc..ale není problém to kalibrovat na výkonový křivky motoru..
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
V Alfině není moc místa, ale jde to poklidit taky, akorát to chce najít plynaře, kterej není "čuně".. :-) a nefrkne sdružený vstřiky přímo na víko
..viz třeba někteří AGC 01-16 dodavatelé..a naladí soft podle křivky motoru.. V6-LPG poklizená.., reduktor s rezervou na 350koní, stíhá až do omezovače bez zaváhání..
..viz třeba někteří AGC 01-16 dodavatelé..a naladí soft podle křivky motoru.. V6-LPG poklizená.., reduktor s rezervou na 350koní, stíhá až do omezovače bez zaváhání..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
Klasika AGC 01-12 ve Fronteře..vcelku tady není co řešit, místa hafec..nádrž v rámu..
vstřikovací lišta
vstřikovací lišta
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
TŘEBA KE VŠEM SYSTÉMŮM-- LOVTEC --MAGIK --není problém stáhnout soft...asi bych volil vstřiky HL-propan, který jsou dle mínění většiny plynařů
opravdu kvalita, jejich reduktor a jednotka by neměla mít s touhle kubaturou naprosto žádný problém--ALE ani JEDNOTKA Stag 300, ani žádná jiná...VE fRONTEŘE JDE O POMĚRNĚ ÚZKÉ OTÁČKOVÉ POLE, NEOPTIMALIZUJE SE TO PRO HORNÍ CÁST....
Když koupíš "sadu" STAG 4, nemusí ti to úplně vyhovovat.. když si to necháš poskládat trochu jinak, snadno dojdeš k optimalizaci pro konkrétní auto...
s AGC 01-12 nejsou vcelku naprosto žádný problémy..spotřeba slušná../dálnice Ostrava -Praha 10L/100,120km/hod/ okresky atd dle "nohy"
ale žádná tragedie..12-13l
Jinak ty poslední HL-propany vstřiky /samostatný/ jsou co do doby otevírání opravdu špička..fotku když tak až příští týden , až se dostanu pod haupnu..:-)
opravdu kvalita, jejich reduktor a jednotka by neměla mít s touhle kubaturou naprosto žádný problém--ALE ani JEDNOTKA Stag 300, ani žádná jiná...VE fRONTEŘE JDE O POMĚRNĚ ÚZKÉ OTÁČKOVÉ POLE, NEOPTIMALIZUJE SE TO PRO HORNÍ CÁST....
Když koupíš "sadu" STAG 4, nemusí ti to úplně vyhovovat.. když si to necháš poskládat trochu jinak, snadno dojdeš k optimalizaci pro konkrétní auto...
s AGC 01-12 nejsou vcelku naprosto žádný problémy..spotřeba slušná../dálnice Ostrava -Praha 10L/100,120km/hod/ okresky atd dle "nohy"
ale žádná tragedie..12-13l
Jinak ty poslední HL-propany vstřiky /samostatný/ jsou co do doby otevírání opravdu špička..fotku když tak až příští týden , až se dostanu pod haupnu..:-)
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
.. ve Strakonicích AGC------
vědí co dělají akorát se s tím moc "nese.rou", takže třeba Alfinu nechtěli "poklidit", plnění společné ve víku pro benzín
taky se kroutili, jejich chápání "instalace" mi bylo silně proti srsti., to bylo jak instalace pyrotechnika co spěchá ..
.stejně jako trvání na konkrétní "sadě" a šmitec..
.. to AGC 01-12 je jejich sada pro většinu mimo jiné opelů a jsou ochotný po těch šmudlech co nejspíš skoro nevědí která bije "doladit" téměř všechny instalace bez problému ke spokojenosti..přimazávání ventilů se dá dohodnout bez problému....ale pro střední otáčkové pole skoro zbytečnost..
vědí co dělají akorát se s tím moc "nese.rou", takže třeba Alfinu nechtěli "poklidit", plnění společné ve víku pro benzín
taky se kroutili, jejich chápání "instalace" mi bylo silně proti srsti., to bylo jak instalace pyrotechnika co spěchá ..
.stejně jako trvání na konkrétní "sadě" a šmitec..
.. to AGC 01-12 je jejich sada pro většinu mimo jiné opelů a jsou ochotný po těch šmudlech co nejspíš skoro nevědí která bije "doladit" téměř všechny instalace bez problému ke spokojenosti..přimazávání ventilů se dá dohodnout bez problému....ale pro střední otáčkové pole skoro zbytečnost..
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
představa AGC o "dobré instalaci " do Alfa V6...tohle když člověk otevře na dílně, násobí cenu 2... :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Poradí někdo STAG 4 300 , sekvenční
opravdová " krása "-v pojetí AGC-vedení jak do "rozvaděče mateřský školky" ..přes víka..je to PŘIŠROUBOVANÝ--a měnit svíčky asi teda bude kdo.a jak.-:-(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 01 pro 2011 16:44, celkem upraveno 3 x.