odfláknutá montáž plynu a monovstřik nebo sekvence
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re:
Jan Sekanina píše:Tak to ti gratuluju k nejúspornější Fronteře co znám. Takže na přepnutí z benzinu na plyn mají vliv jen otáčky a ne teplota motoru?
I já se přidávám ke gratulaci- tolik a spíž víc mi žere astra 1.6 na plyn (jednobodovej vstřik- zapíná se těma zvýšenejma otáčkama). Frontera si normální jízdou řekne o 13l plynu (sekvenční- zapíná se až po zahřátí)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- janoduch
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 480
- Registrován: 04 úno 2008 21:33
- Bydliště: SLOVENSKO/GELNICA ---2,2/16V LTD benzin
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
Milacik- B 2,2 /16V LTD -benzin/LPG,malicko zdvyhnuta, Body lift 5 cm,navijak 5,5t ,rosirena ,nove pneu EXTREME T3:*.skype bubo.ja,icq-431432153.janoduch@post.sk +421915897103/+421948001033
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
Lepší výkon na LPG než na benzin je logicky, a pozoruji ho na obouch autech. LPG má 99 oktanů :-) aby to pak nejelo na takovy V power Racing :-Djanoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
spotřeba 11l je naprosto super.
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
janoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
Nezbývá než říci geniální spotřeba.
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
Má frontera A 2,4i jednobodový vstřik nebo vícebodový ? Ptal jsem se na plyn a prý vícebodový.
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
Jan Sekanina píše:Má frontera A 2,4i jednobodový vstřik nebo vícebodový ? Ptal jsem se na plyn a prý vícebodový.
u 2,4i je benzín vícebodový vstřik a u lpg jak to plynaři ubastlí-jde mono i multi (u mono vstřiku nevim,jestli je ho možno přihlásit)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsiJan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
tel- +420 608701329 NON STOP
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
tak na tvem miste bych se radoval protoze NETVOR to ma jakesi pokurvene tak jezdi za 20 litru na 100kmjanoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
tel- +420 608701329 NON STOP
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27 úno 2008 13:02
- Bydliště: Bohumín
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
Tak dik Lasky za upřimnost,ale bohužel maš pravdu a snad mi s tím něco uděláš ?lasky píše:tak na tvem miste bych se radoval protoze NETVOR to ma jakesi pokurvene tak jezdi za 20 litru na 100kmjanoduch píše:zdravim mam taktiez chrobacika fronterku 2,2 16V aj LPG ale vezme mi to na 100km dobrych 11l nieje to trochu moc?alebo je to normalka?inac motor zatim jede v pohode a ma lepsi vykon na LPG ako na benzin.
Citroen C2 - firemní nákladní nákupní vozík
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
neboj ja ti udelam zvednem to na 30
tel- +420 608701329 NON STOP
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 27 úno 2008 13:02
- Bydliště: Bohumín
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
tak ti dik 25 mi bohatě stačílasky píše:neboj ja ti udelam zvednem to na 30
Citroen C2 - firemní nákladní nákupní vozík
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
Opel Frontera-A long 2,4i+lpg,zvednutá+vzduchové měchy - prodáno
tel: 605 35 81 05
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
no to je přímo na piču, protože kolikrát v zimě někam dojedu aniž se to přepne na plyn, takže já mám k tomu plynu i poměrně vysokou spotřebu benzinu. Ale zase si dovolim tvrdit, že pokud to neni rozesraný, tak výkon i spotřeba je plus minus stejná. Ale kdybych si mohl vybrat a šlo to přihlásit, tak bych asi šel do mono vstřiku i za cenu o dva litry větší spotřeby.lasky píše:na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsiJan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!! POZOR !!! ČTĚTE !!! POZOR !!!
čau, lasky - v jedné fronteře mám monvstřik, v druhý sekvenci. Je fakt, že u monovstřiku můžeš už i startovat na LPG, přepíná se po dosažení určitých otáček, a co ja vím ještě, ale třeba : jak auto přepíná z BA na LPG, je tam malá prodleva - cukne, dá se vychytat po určité době kdy přepne a zrovna řadit aby cuknutí nebylo cítit. Ale než to vychytáš, je to dost nepříjemný. Spotřeba je tam taky o něčem jiném. Monovstřik papá v průměru o 2-3l víc jak BA. Sekvence tvrdí, že se dá seřídit na tolik, aby žrala + - stejně. Sekvence má mnohem kultivovanější chod a při jízdě ani nevíš, že to na LPG přeplo. Teploty atd... se dá vše nastavit v ŘJ LPG. Takže v podstatě když ukecáš mechoše, nastaví ti cokoli. Osobně bych volil znovu sekvenci... teda osobně bych si LPG do auta už nikdy nedal!lasky píše:na vicebodovem neboli sekvencim vstrikovani je na pi.. to ze se prepne az po zahrati motoru na minimalne 30 stupnu no a je tak asi o 10-15.000kc drachsi ale co je drassi tak to je asi lepsiJan Sekanina píše:Dík! Říkali , že je vícebodový takže dobrý. Jdu do toho.
Tak sem se pokusil o takovou malou, stručnou recenzi :-D kdyby byly dotazy ....
FRONTERA A --- PRODÁNO :-) TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ S NÍ ZDE NA FÓRU
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi
Frontera B-long, rv.03, 6VD1 - 3.2i zvedaná, rozšířená, CB, Profi, Majáky, světelná rampa
Terrano II wagon, rv. 96, 2.7TDi