Řídící jednotka a imobilizer...
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 dub 2022 08:16
Řídící jednotka a imobilizer...
Zdravím.
Prosím o radu. Frontera B r.v.2000 2.2i 16v benzin.
Spatně chytá za studena a hlásí vadné čidlo vačky i po jeho výměně. Kontrola kabelu k ŘJ v pořádku. Jiskra, tlak paliva,ostatní čidla(tlak,teplota,klepání) OK.
Mám podezření na vadu ŘJ. Můj dotaz tedy zní. Je s řídící jednotkou nutno kupovat i klíč s čipem, nebo je imobilizér zvlášť?
Díky za info a připadné nápady co by to mohlo být jiného.
Prosím o radu. Frontera B r.v.2000 2.2i 16v benzin.
Spatně chytá za studena a hlásí vadné čidlo vačky i po jeho výměně. Kontrola kabelu k ŘJ v pořádku. Jiskra, tlak paliva,ostatní čidla(tlak,teplota,klepání) OK.
Mám podezření na vadu ŘJ. Můj dotaz tedy zní. Je s řídící jednotkou nutno kupovat i klíč s čipem, nebo je imobilizér zvlášť?
Díky za info a připadné nápady co by to mohlo být jiného.
Frontera B 2.2i 16V Limited 2000 LPG
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Řídící jednotka a imobilizer...
Řídící jednotka motoru a jednotka imobilizéru jsou zvlášť. Při výměně řídící jednotky motoru máte dvě základní možnosti. Buďto máte PIN kód k jednotce imobilizéru, pak potřebujete někoho, kdo vám novou jednotku motoru spáruje pomocí lepší diagnostiky (například Tech2- myšlena ta samostatná, ne parodie jakožto redukce kabelu k počítači) s jednotkou imobilizéru. Nebo si budete muset sehnat řídící jednotku motoru, imobilizéru a aspoň jeden čip klíče z jednoho auta, kde byli spárované a funkční a toto všechno si vyměníte.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 dub 2022 08:16
Re: Řídící jednotka a imobilizer...
Díky za info a čas.George 3D píše: ↑28 srp 2022 19:47 Řídící jednotka motoru a jednotka imobilizéru jsou zvlášť. Při výměně řídící jednotky motoru máte dvě základní možnosti. Buďto máte PIN kód k jednotce imobilizéru, pak potřebujete někoho, kdo vám novou jednotku motoru spáruje pomocí lepší diagnostiky (například Tech2- myšlena ta samostatná, ne parodie jakožto redukce kabelu k počítači) s jednotkou imobilizéru. Nebo si budete muset sehnat řídící jednotku motoru, imobilizéru a aspoň jeden čip klíče z jednoho auta, kde byli spárované a funkční a toto všechno si vyměníte.
Frontera B 2.2i 16V Limited 2000 LPG