Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Zdravím všechny nadšence na fóru.
Předně bych chtěl všem poděkovat za mnoho cenných informací, které jsem tu získal, než jsem se rozhodl v březnu koupit Campo.
Opel Campo 2,5D Crew Cab
rok 92, dlouhá korba
Auto je sice pojízdné a plně funkční, má jen jednu drobnou chybičku. Stejně jako všecky Campa, se do něj zub času řádně zakousnul, takže mě čeká postupně plechařina i rám. Zatím se s ním seznamuju a dojmy po prvním tisíci kilometrů mám celkem pozitivní. Podařilo se mi sehnat nějaké díly za rozumné peníze (blatníky, všechny čtvery dveře, přední masku komplet se světly z Rodea atd.), takže si chystám zázemí, abych mohl postupně začít dělat z vraku opět auto. Spotřeba mi přijde rozumná, na kolech 245/70x16 vychází aktuálně 7,4. Myslím, že se to ještě trošku zlepší, protože za studena sákne vstřik.čerpadlo pod hlavou a až ho dám přetěsnit, bude seřízený, tak by to mohlo být znát.
Foto auta dodám později.
Věřím, že bude sloužit, ale nějakou dobu potrvá, než z něj vytvořím fešáka. Dělám soukromě řemeslo a u toho předěláváme starej dům, takže času je málo, ale na etapy to půjde. Před lety jsem měl ARO M461, potom Tatru 805 (kvíčalu), takže jsem už lecos absolvoval a vždycky to dřív nebo později dopadlo a když jsem se oženil a začli jsme dělat na baráku a do toho děti, myslel jsem, že auta tohoto typu jsou pro mne minulostí, ale děti odrůstají, nějaké odreagování není na škodu a na vesnici se takový auto taky hodí. Do lesa je to kousek a vím, že Campa jsou dělníci.
Jak to pořídím, dodám nějakou fotodokumentaci, protože na tom už někdo něco bastlil, takže se podělím i o své budoucí zkušenosti. Zatím jsem jen měnil přední kříž zadního kardanu, jinak běžné věci jako na každém autě. Sundal jsem vrtuli s viskospojkou, protože byla pěkně ¨zamrzlá¨. Mám tu dvě el. sahary z Fiatu ducato, tak jsem tam chtěl jednu na zkoušku dát, ale zatím to ani nemusím dělat. Po silnici a v lehkém terénu se Campo hravě uchladí i bez vrtule.
Předně bych chtěl všem poděkovat za mnoho cenných informací, které jsem tu získal, než jsem se rozhodl v březnu koupit Campo.
Opel Campo 2,5D Crew Cab
rok 92, dlouhá korba
Auto je sice pojízdné a plně funkční, má jen jednu drobnou chybičku. Stejně jako všecky Campa, se do něj zub času řádně zakousnul, takže mě čeká postupně plechařina i rám. Zatím se s ním seznamuju a dojmy po prvním tisíci kilometrů mám celkem pozitivní. Podařilo se mi sehnat nějaké díly za rozumné peníze (blatníky, všechny čtvery dveře, přední masku komplet se světly z Rodea atd.), takže si chystám zázemí, abych mohl postupně začít dělat z vraku opět auto. Spotřeba mi přijde rozumná, na kolech 245/70x16 vychází aktuálně 7,4. Myslím, že se to ještě trošku zlepší, protože za studena sákne vstřik.čerpadlo pod hlavou a až ho dám přetěsnit, bude seřízený, tak by to mohlo být znát.
Foto auta dodám později.
Věřím, že bude sloužit, ale nějakou dobu potrvá, než z něj vytvořím fešáka. Dělám soukromě řemeslo a u toho předěláváme starej dům, takže času je málo, ale na etapy to půjde. Před lety jsem měl ARO M461, potom Tatru 805 (kvíčalu), takže jsem už lecos absolvoval a vždycky to dřív nebo později dopadlo a když jsem se oženil a začli jsme dělat na baráku a do toho děti, myslel jsem, že auta tohoto typu jsou pro mne minulostí, ale děti odrůstají, nějaké odreagování není na škodu a na vesnici se takový auto taky hodí. Do lesa je to kousek a vím, že Campa jsou dělníci.
Jak to pořídím, dodám nějakou fotodokumentaci, protože na tom už někdo něco bastlil, takže se podělím i o své budoucí zkušenosti. Zatím jsem jen měnil přední kříž zadního kardanu, jinak běžné věci jako na každém autě. Sundal jsem vrtuli s viskospojkou, protože byla pěkně ¨zamrzlá¨. Mám tu dvě el. sahary z Fiatu ducato, tak jsem tam chtěl jednu na zkoušku dát, ale zatím to ani nemusím dělat. Po silnici a v lehkém terénu se Campo hravě uchladí i bez vrtule.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Vitaj a drzim palce, tiez som mal M 461 zlaty to stroj.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Ahoj
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Sepa_cze
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 dub 2012 19:11
- Skype: sepa_cz
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Taky tě vítám.
Opel Frontera B, 2.2DTi 16V (X22DTH) r.v.1999, automat, Limited Edition
rozšíření 3+3cm, CB, kamera, GSM/GPS lokátor, světelná rampa
tel.: 774 202 203
Neratovice
rozšíření 3+3cm, CB, kamera, GSM/GPS lokátor, světelná rampa
tel.: 774 202 203
Neratovice
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Ahoj,palo frontera píše:Vitaj a drzim palce, tiez som mal M 461 zlaty to stroj.
těší mne, že jsou ještě pamětníci s kladným postojem k ''emkám''.
Na to auto vzpomínám s nostalgií a kromě spotřeby to bylo téměř dokonalý. Tuhé nápravy, bytelná konstrukce a všecko naprosto jednoduchý a při troše běžné údržby funkční.
Mám tu jako pomník ještě ARO 240 předělaný na 2místnou kabinu, prodloužený se sklopkou a motorem AVIA 31 turbo. Není dokončený a dodělávat ho nebudu, protože jsem dospěl k závěru, že radši obětuju čas na Campo, se kterým můžu i na silnici. Byl to zajímavý pokus, ale přední náprava s ramenama na těžký motor z Avie nestačí ani s tlustšíma pérama a ten prodloužený rám způsobil, že to má rejd jako V3S-ka, takže by se s tím dalo otočit možná na letišti, ale určitě ne v lese.
Kdybych takhle upravil M461, dal tam převodovku z 240 s redukcema a nezvětšil rozvor náprav, pak by to mělo možná význam. To už je ale jedno...
Kamarád má ARO 240 s avií bez turba předělané jen na valník s ochr. rámy do lesa. Je to lepší, motor z Avie si chrochtá stále skoro na volnoběh, takže spotřeba kolem 8l nafty, ale jemu zase pořád praskají poloosy, protože má starší typ, kde byly slabší hřídele. Když je potřeba, vezl už i 2tuny štěrku na korbě a další dvě tuny na vleku, ale není to ono.
Taky už ARO zamítnul a nakonec koupil za babku dvě pragovky 4x4 s třístranným sklápěčem, co mívali silničáři. Vypadá to jak přerostlá multikára, ale včera mě byl svézt a má to neskutečnou průchodnost v terénu i brodivost. Bylo to neplánované, takže jsem neměl kameru, což je věčná škoda.
To už je však téma o něčem jiném...
Takže jsem hodnotil všechna pro a proti a doufám, že se mi podaří úspěšně poprat hlavně s rámem u Campa, aby to za něco stálo. Z ostatního až tak strach nemám. ARO nebyl problém, tam jsem to prostě udělal tak, aby to bylo pevný, ale u Campa to musí zároveň vypadat autenticky kvůli STK, takže to bude víc piplačka.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
M 461 bola vlastne moje prve auto a ucil som sa na nom sofervat uz ako 13rocny fagan. Ja na to auto nemozem povedat nic zle. Mali sme ho s origo motorom. Motor v nom slapal ako hodinky. Kvoli spotrebe bol jemne priskrteny. Mal som v mnom karbec s T 603ky. Cca pred 10 rokmi sme ho predali, ale jazdi a sluzi doteraz. Kedysi pokym bol na papieroch som na nom aj Diskoteky v Tisovci vymetal. To bol OFF Uz len spominat
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Podařilo se mi dodat alesoň nějaké foto. Na první pohled to nevypadá úplně tragicky, ale ve skutečnosti je to trochu horší.
Světelná rampa je z nějaký zahrádky z osobáku, to taky nezůstane, ale je to aktuálně nejmenší problém.
Někde jsem tu na fóru viděl komplet dělanej rám. Já budu řešit zadní část rámu v souvislosti s dlouhou laminátovou korbou. Je to tam takový pochybný s koulí i prodloužením rámu pro tuto korbu, kterou tam někdo přede mnou dal, ale jsem rád, že tam je. Neřešili jste někdo zadek v tomto smyslu, abych nevymýšlel vymyšlené?
Jedná se mi o to, abych v rámci možností měl zadní část rámu co nejtužší a zároveň byl rozumný nájezdový úhel při couvání.
Je mi jasné, že u dlouhého Campa, které má navíc prodlouženou korbu nemůžu čekat v terénu zázraky, ale chci ten handicap eliminovat na minimum.
Jedná se mi o to, že budu na korbě vozit štěpkovač (špalíkovač), který dávám teď dokupy a za autem vlek na štěpky. Původně jsem myslel, že by to bylo naopak, ale na korbu bych nenaložil tolik štěpků (co se týká kubatury). Vlek s vysokýma bočnicema mi umožní odvézt mnohem více štěpků najednou a když rozumně vyřeším nájezdy pro štěpkovač na korbu, tak se na auto vejde velikostí i váhově.
Začal jsem pomalu to nejhorší měnit. Sice teď bude ta barevná kombinace skoro jako auto od hasičů, ale při ceně všech ctyřech dveří za 1600Kč to zkousnu. Lak budu řešit, až bude plechařina komplet hotová i s rámem. Počítal jsem, že vyměním všechny dveře za den, ale centrál způsobil, že mám zatím jen stranu u řidiče. Druhá strana bude zas na řadě o nějakém víkendu. Blatníky mám v dílně funglovky, ale zatím opravuju jen ty staré, protože budu něco vařit i u předních podběhů a bylo by škoda nové blatníky zas dávat dolů. Mezi tím budu potřebovat auto pojízdné, tak je to o kompromisech.Světelná rampa je z nějaký zahrádky z osobáku, to taky nezůstane, ale je to aktuálně nejmenší problém.
Někde jsem tu na fóru viděl komplet dělanej rám. Já budu řešit zadní část rámu v souvislosti s dlouhou laminátovou korbou. Je to tam takový pochybný s koulí i prodloužením rámu pro tuto korbu, kterou tam někdo přede mnou dal, ale jsem rád, že tam je. Neřešili jste někdo zadek v tomto smyslu, abych nevymýšlel vymyšlené?
Jedná se mi o to, abych v rámci možností měl zadní část rámu co nejtužší a zároveň byl rozumný nájezdový úhel při couvání.
Je mi jasné, že u dlouhého Campa, které má navíc prodlouženou korbu nemůžu čekat v terénu zázraky, ale chci ten handicap eliminovat na minimum.
Jedná se mi o to, že budu na korbě vozit štěpkovač (špalíkovač), který dávám teď dokupy a za autem vlek na štěpky. Původně jsem myslel, že by to bylo naopak, ale na korbu bych nenaložil tolik štěpků (co se týká kubatury). Vlek s vysokýma bočnicema mi umožní odvézt mnohem více štěpků najednou a když rozumně vyřeším nájezdy pro štěpkovač na korbu, tak se na auto vejde velikostí i váhově.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Kraken01 dne 14 zář 2016 20:35, celkem upraveno 1 x.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Vítej a užívej . Pěkně ses do toho pustil, držím palce . Tyhle auta už je potřeba chránit, aby naše děti věděli jak vypadali pořádný auta
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Já jsem přesně jak píšeš taky řádil s M461 po diskotékách u nás ve Východních Čechách. Měl jsem tam vše originál a když jsme se v osmi lidech složili na benzín a jeli na zábavu, bylo to v pohodě. Možná bych ještě našel nějaké fotky auta z té doby. Upravovat jsme začli až zmíněné 240-ky. M461 jsem tenkrát vyměnil s doplatkem za kvíčalu (T805). To bylo v době největšího rozmachu CB radiostanic a jezdili jsme s ní na expedice a na Orlických horách a v Krkonoších jsme vždycky někde postavili stožár a lovili spojení s podobnými nadšenci...palo frontera píše:M 461 bola vlastne moje prve auto a ucil som sa na nom sofervat uz ako 13rocny fagan. Ja na to auto nemozem povedat nic zle. Mali sme ho s origo motorom. Motor v nom slapal ako hodinky. Kvoli spotrebe bol jemne priskrteny. Mal som v mnom karbec s T 603ky. Cca pred 10 rokmi sme ho predali, ale jazdi a sluzi doteraz. Kedysi pokym bol na papieroch som na nom aj Diskoteky v Tisovci vymetal. To bol OFF Uz len spominat
To byly bezstarostné časy
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Porobis Campo a budes spokojny a este vela roboty poroby okolo domu a tak. Ja som mal M-ku tiez v origo stave, plachtak, ziaden tuning ani ramy. Este mam doma fotky al musim ich naskenovat interier tiez origo. plachta ked sa cela vzadu zaprackala tak to aj slusne kurilo v zime. len to zase skoro vychladlo
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Dík za ty palce.maxik.t píše:Vítej a užívej . Pěkně ses do toho pustil, držím palce . Tyhle auta už je potřeba chránit, aby naše děti věděli jak vypadali pořádný auta
Narazil jsem tady kousek od nás na týpka, který údajně opravoval specielně Campa ve velkém a vzhledem k tomu že jich je většina už po smrti díky korozi, zabalil to. Má tam ''zbytky'' věcí z té doby a rozprodává to.
Když jsem si k němu přijel pro blatníky, dveře, masku se světly atd., kouknul na auto a smál se, že jsem odvážnej. Prý zná někoho od Šumperka, kdo u něj taky něco kupoval a ten údajně dělá rám komplet novej. Prohlásil, že my, kdo se snažíme o takové radikální věci a udržení aut jako je Campo naživu, jsme podle něj ''blázni na svobodě'', ale zároveň dodal, že nám fandí. Já doufám, že celej rám nebude v mém případě nutnej, ale údajně by měl jít při nejhorším upravit z dlouhé frontery. Frontery prý nehnily tolik jako Campa. To by pro mně bylo ale krajní řešení...
Zastávám taky názor, že toto je poctivá klasika a ne spotřební materiál, jak je to u novějších aut. Nemám ještě jasno v elektrice, protože ta kombinace s Japoncema z ISUZU je brutální, ale zatím vše jakž takž funguje, takže i to se časem poddá...
na druhou stranu pro mně je obrovským plusem ten motor, kterej je sice línej, ale to mně absolutně netrápí. Je spolehlivej a nechlastá. To zas Japonce v mých očích posouvá někam jinam. Podle druhu motoru jsem konec konců z velké části vybíral. Nemám to na jezdění po dálnici, ale jako koníčka a zároveň pracanta.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Noo línej, jak se to vezme. Viděl jsem ho osobně řádně rozdrážděnej a zas tak línej mi nepřišel . V Mohelnici na sraze s ním Tankan lítal do stoupáků jako nic A to měl v korbě cca 200kg žulovejch kostek kvůli balancu
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- pida3.2v6
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 574
- Registrován: 21 led 2011 17:59
- Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
nazdar !
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16