Zapsání změn do TP, alternativní pneumatiky v TP
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Zapsání změn do TP, alternativní pneumatiky v TP
mám dotaz,kde se stala chyba. při dovozu mojí frontery z říše ,napsal český uředník do techničáku hmotnost nebrzděného přívěsu 892 kg ,brzděného jen 1427 kg . mám nějaký unikátní vůz ,nebo ten v....ůl jen neuměl opsat deset řádků bez chyby ?na evidenci mi paní řekla,že 2000kg mi napíšou jedině ,když dodám nějaký posudek za 6000,- z Prahy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: závěs
a když budeš hledat dál, tady na webu, zjistíš, že přímo GM ti to dá za litr....číslo je tam uvedené, musel bych to hledat stejně jako ty tak radši hledej ty. Nedostaneš kila jako v rajchu, oni to zkoušejí na menším svahu,ale kolem 2500 jo.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: závěs
Hochu to je možná problém, někde tady jsem četl že se takhle úřady sichrujou a proto píšou míň u dovozů, ale neztrácej hlavu, něja by to mělo jít , bohužel neporadím jak. Já mám mazlíka taky z Déčka , ale mám normálně 2800 kg u brzděného.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: závěs
já ti to zkopnu, ach jo.
Nový příspěvekZaslal: út březen 06, 2007 6:37 pm Předmět: Odpovědět s citátem
Tak už mám 2600 Very Happy
Dneska jsem byl u General Motors v Praze 4 ulice Oldrachtova 9,je to budova Raifanzen bank(teť nevím jestli se to tak píše) 10 patro.
Tel:239004111 Je to zástupce opel pro českou rep.
A tam sem se dozvěděl že frontera 2,2 benzín A má na kouli u nás 2400. Ale v Německu 2800 a vejš. Jeto tím že Česká republika má tvrdčí
normy než Německo.
Auto je skoušeno u nás do klesání 12° a musí ubrzdit přívěs který táhne i bez pomocí jeho brzd, v Německu to skoušej do 8°. Kdyby byl
vůz přetíženej tak se může tažný zlomit.
Někdo tady napsal že B Froni to maj dlouhá 2800 a krádká 2400 a je jedno jakej motor.
Takže podle motorů se to nedělá ani podle dlouhý krádký ale dělá se to podle průměrů brzdných kotouču a jestli jsou chlazený nebo ne.
Jinak kdo máte tu 2,2 a máte tam víc jak2400 tak buďte rádi a nic stim nedělejtema kdo chce zvednout na 2600 tak volejte na to číslo
a tam vám řeknou výc.
Kdybyste dělali i jinou úpravu auta a musel by vám to schválit Opel tak se neobracejte na Autosalony ani na opravce ale jedině sem na G M.
Jsou tam velice ochotný a vstřícnýSmile
Je to jenom pro Českou rep. nevým jak je to na Slovensku.
Jo a platil jsem poplatek 1000kč
Nový příspěvekZaslal: út březen 06, 2007 6:37 pm Předmět: Odpovědět s citátem
Tak už mám 2600 Very Happy
Dneska jsem byl u General Motors v Praze 4 ulice Oldrachtova 9,je to budova Raifanzen bank(teť nevím jestli se to tak píše) 10 patro.
Tel:239004111 Je to zástupce opel pro českou rep.
A tam sem se dozvěděl že frontera 2,2 benzín A má na kouli u nás 2400. Ale v Německu 2800 a vejš. Jeto tím že Česká republika má tvrdčí
normy než Německo.
Auto je skoušeno u nás do klesání 12° a musí ubrzdit přívěs který táhne i bez pomocí jeho brzd, v Německu to skoušej do 8°. Kdyby byl
vůz přetíženej tak se může tažný zlomit.
Někdo tady napsal že B Froni to maj dlouhá 2800 a krádká 2400 a je jedno jakej motor.
Takže podle motorů se to nedělá ani podle dlouhý krádký ale dělá se to podle průměrů brzdných kotouču a jestli jsou chlazený nebo ne.
Jinak kdo máte tu 2,2 a máte tam víc jak2400 tak buďte rádi a nic stim nedělejtema kdo chce zvednout na 2600 tak volejte na to číslo
a tam vám řeknou výc.
Kdybyste dělali i jinou úpravu auta a musel by vám to schválit Opel tak se neobracejte na Autosalony ani na opravce ale jedině sem na G M.
Jsou tam velice ochotný a vstřícnýSmile
Je to jenom pro Českou rep. nevým jak je to na Slovensku.
Jo a platil jsem poplatek 1000kč
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: závěs
ty hrubky opravovat nebudu, je to zkrátka kolorit
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: závěs
Pýše se koloryt.farmář píše:ty hrubky opravovat nebudu, je to zkrátka kolorit
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: závěs
hele jednoduchy.Cokoliv co potrebujes pridat do technicaku musis resit se zastoupenim vyrobce.Pro CR je to SPZSERVIS. Tady jsou kontakty je tam i online formular pro zaslani dotazu http://www.spzservis.cz/Kontakty.php
Obracej se na pani Fulinovou ktera ma na starosti homologace. Poslou ti papir s kterym zajdes na dopravni oddeleni Vaseho uradu a flaknes s tim pred urednika ze to chces zapsat do TP.A na zaklade toho papiru ti to zapisou.Akorat ten canc jim tam musis nechat tak je dobry si ho ofotit.Bude te to stat nejakej peniz u toho spzservisu pac je to dovoz.Kdyby to bylo koupeny v CR tak je to zadarmo.Jinak posli pani Fulinove VIN tveho vozu at se ti to urychli ale odpovi tak do 14 dnu.
Obracej se na pani Fulinovou ktera ma na starosti homologace. Poslou ti papir s kterym zajdes na dopravni oddeleni Vaseho uradu a flaknes s tim pred urednika ze to chces zapsat do TP.A na zaklade toho papiru ti to zapisou.Akorat ten canc jim tam musis nechat tak je dobry si ho ofotit.Bude te to stat nejakej peniz u toho spzservisu pac je to dovoz.Kdyby to bylo koupeny v CR tak je to zadarmo.Jinak posli pani Fulinove VIN tveho vozu at se ti to urychli ale odpovi tak do 14 dnu.
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
Patasi nač? stejně to musí mít od GM, tak proč ne rovnou tam? nač krmit další firmu?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
no ja nevim ale spzservis je homologacni firma pro OPEL a FORD.Vzdycky sem se obracel na ne.Nebo je snad i jina firma ktera to zajistuje?Sem s www adresou chci protlacit 31" palce do TP ale psali ze nejsou schvaleny.Taky sem se ptal na original naslapy a original ochranny ram a bylo mi receno ze to tam byt muze ale oni mi to nepotvrdi tady je to co mi napsali>
K pozadavku zákazníka musim s politovanim konstatovat, ze mu nedokaži
vyhovet:
- vozidlo nebylo homologovano s požadovaným rozmerem rafku a pneumatik,
- nášlapy se v TP nezapisuji (nicméně musí byt samostatne schvaleny),
- pr. ochranny ram podleha schvaleni, ale importeri je uz několik let
nedodavaji v souladu s novymi predpisy na ochranu chodcu. Dodatecnou
legalizaci proto ode mne necekejte. Jedine, co mohu potvrdit je delka
vozidla az 4700mm a pohotovostni hmotnost az +70kg, podle vybavy.
S pozdravem
Jan Fiala
K pozadavku zákazníka musim s politovanim konstatovat, ze mu nedokaži
vyhovet:
- vozidlo nebylo homologovano s požadovaným rozmerem rafku a pneumatik,
- nášlapy se v TP nezapisuji (nicméně musí byt samostatne schvaleny),
- pr. ochranny ram podleha schvaleni, ale importeri je uz několik let
nedodavaji v souladu s novymi predpisy na ochranu chodcu. Dodatecnou
legalizaci proto ode mne necekejte. Jedine, co mohu potvrdit je delka
vozidla az 4700mm a pohotovostni hmotnost az +70kg, podle vybavy.
S pozdravem
Jan Fiala
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
pánové,já vám děkuji... před chvilkou jsem domluvil s tim panem Fialou,chce poslat kopii velkého techničáku a dá mi prej vědět. tak jsem zvědavej,když jsem dovez kdysi na jednotku golfa novějši kastli (mněla už plastový nárazníky),dopisoval jsem si se ,,znaleckou technicko-ekonomickou kanceláří,,kvůli 5cm celkové délky (ty nárazníky) skoro rok
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
Patasi, GM je jakýsi General Motors, výrobce mimo jiné Opla.....oni homologují všechny vozy GM koncernu pro ČR, mají homologace hotové, za litr ti vydají osvědčení od výrobce- od nich.Já nevím, kam výš a autorizovaněji bys chtěl.Ale proti gustu no problem, každej jinej musí kam? k nim. Nerozumíme si.Leda bys chtěl homologovat atyp, a to dělá zase hlavní STK na výpadovce z Prahy,dodáš dokumentaci, prototyp na zkoušky a zasolíš.....to mne již pustilo, chtěl jsem dávat do staré filcky golf motor.Němci se mají...postavíš co chceš, jen musí býtvše o trochu lepší než původní, doložíš co je z čeho,projdeš technickou, zasolíš a jezdíš.Vysral jsem se na to, když jsem měl nabídku, ať to postavím, že se to prodá do němec....Jen u nás buzerace jako obvykle.Jsem zvědavej na Slaavův hydropodvozek
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
Až to tam uvidí, tak všichni na místě pomřou hrůzou a pak vám všem vydám homologaci na cokolivfarmář píše:...jsem zvědavej na Slaavův hydropodvozek
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
Toto s tím tažným je zhovadilost. Nechal bych si vystavit certifikát o správné hmotnosti na TZ a zaplatil i poplatek. Pak bych požádal o provedení změny v TP. Jakmile by mě bylo toto provedeno, požádal bych o přezkoumání správního řízení a uhrazení mě vzniklé škody chybou úředníka, který tam zapsal původní chybnou hmotnost. Ale je to běh na dlouhou trať.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
Nimrode, to je tak, oni sami ti dají max nějakých 80 procent hmotnosti auta....jinak kila max od výrobce...ofic.zastoupení.Je to pakárna, ale je to tak.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapsání tažného do TP, zapsání změn do TP
to farmar>
ale rozumime si to neboj vypada to ze spz servis si odeme veme VIN a pak to stejne popta u GM to je zrejme ten pan Fiala a pak to akorat preposlou.Ja mam fronu z CR takze po me nechteji za vydani papiru (nebo nechteli) zaden peniz jen kdyz je to dovoz.Penize po me chtej az ti porani urednici co sedi na odboru dopravy na MU.Co se tyce homologace to mi je taky jasny.Tak jedine na to udelat homologaci TUV stejne ti nasi idioti vi prd co je co.
ale rozumime si to neboj vypada to ze spz servis si odeme veme VIN a pak to stejne popta u GM to je zrejme ten pan Fiala a pak to akorat preposlou.Ja mam fronu z CR takze po me nechteji za vydani papiru (nebo nechteli) zaden peniz jen kdyz je to dovoz.Penize po me chtej az ti porani urednici co sedi na odboru dopravy na MU.Co se tyce homologace to mi je taky jasny.Tak jedine na to udelat homologaci TUV stejne ti nasi idioti vi prd co je co.
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi