Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Lanolín není "potravina"...je netečný, nesmrdí, není to sádlo z kachny nebo tak něco..zatím jsem s tím incident tohoto druhu neměl...
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
lanolin je tuk například získávaný z ovčí vlny.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Jo--netřeba se bát., je to obvyklá průmyslová aplikace do opravdu "mokrýho + agresivního prolstředí -moře " na díly který nejde dokonale odrezit . /není to moje kutilství/
Tady třeba inzerujou, že s tím u nás dělaj v průmyslových podmínkách,/ ale prodává se logicky jinde.../
....
/cenzura..--máte po žížalkách... no házel jsem to sem jen a pouze proto , aby bylo jasný že to není můj "výmysl".. , ne není to můj obor podnikání /
Blbě se shání--tak tady je pár odkazů kde se dá objednat...
třeba tady 20kg--šarže -- gel BW-můj oblíbený
http://www.e-uklid.cz/Fluid-Film-gel-BW-20-l_g893.html
tady se bylo k diskuzi i kilový balení--+ přehled všech dostupných šarží
http://stop-koroze.cz/d19-0/fluid-film/
počteníčko pro zvědavé "blátomily" na stejné sránce
http://stop-koroze.cz/d37-0/antikorozni-ochrana/
výrobce např.
EUREKA CHEMICAL COMPANY -S.Francisko USA
..........................
Pozn. variantu předchozího nátěru ředěným KOnkorem 500 považuju za "civilizovanou verzi"--zvlášť pokud to má jít třeba na technickou..sjednotí to vzhled do podoby "milé pro oko"..páně úředníka na STK určitě..
/pak až "drsnej nátěr" lanolínem štětkou přes KOnkor 500 a hurá do bláta..jak kachna do vody/
Konkor 500 naředěný 1:1 benálem doslova vpíjí do koroze jak olej--dokonale přilne--nepokračuje" koroze pod barvou"ani po řadě měsíců v přímém vlhku..--úleva je, že netřeba dokonale opracovat--třeba pískováním, obroušením pod antikoro, jako u dvousložky --stačí rejžákem -dráťákem a hurá na to..
To naředění první vrstvy do viskozity "penetrace" je ale opravdu důležité ---, prodávaná konzistence je na "důkladnou pokročilou korozi přece jen příliš hustá a nevpije se až do hloubky..penetrační viskozita nezná překážek..
Cena--sranda , většinou k sehnání po kanystrech 10l--tuším něco okolo 50-70 Kč/litr
Tady třeba inzerujou, že s tím u nás dělaj v průmyslových podmínkách,/ ale prodává se logicky jinde.../
....
/cenzura..--máte po žížalkách... no házel jsem to sem jen a pouze proto , aby bylo jasný že to není můj "výmysl".. , ne není to můj obor podnikání /
Blbě se shání--tak tady je pár odkazů kde se dá objednat...
třeba tady 20kg--šarže -- gel BW-můj oblíbený
http://www.e-uklid.cz/Fluid-Film-gel-BW-20-l_g893.html
tady se bylo k diskuzi i kilový balení--+ přehled všech dostupných šarží
http://stop-koroze.cz/d19-0/fluid-film/
počteníčko pro zvědavé "blátomily" na stejné sránce
http://stop-koroze.cz/d37-0/antikorozni-ochrana/
výrobce např.
EUREKA CHEMICAL COMPANY -S.Francisko USA
..........................
Pozn. variantu předchozího nátěru ředěným KOnkorem 500 považuju za "civilizovanou verzi"--zvlášť pokud to má jít třeba na technickou..sjednotí to vzhled do podoby "milé pro oko"..páně úředníka na STK určitě..
/pak až "drsnej nátěr" lanolínem štětkou přes KOnkor 500 a hurá do bláta..jak kachna do vody/
Konkor 500 naředěný 1:1 benálem doslova vpíjí do koroze jak olej--dokonale přilne--nepokračuje" koroze pod barvou"ani po řadě měsíců v přímém vlhku..--úleva je, že netřeba dokonale opracovat--třeba pískováním, obroušením pod antikoro, jako u dvousložky --stačí rejžákem -dráťákem a hurá na to..
To naředění první vrstvy do viskozity "penetrace" je ale opravdu důležité ---, prodávaná konzistence je na "důkladnou pokročilou korozi přece jen příliš hustá a nevpije se až do hloubky..penetrační viskozita nezná překážek..
Cena--sranda , většinou k sehnání po kanystrech 10l--tuším něco okolo 50-70 Kč/litr
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 27 zář 2012 22:26, celkem upraveno 2 x.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
...diskuze o nástřiku dutin a podvozku dospěla do stádia, kdy už nejsem schopnej to pobrat. Ať se na to jednou budu cítit, tak to zkusím pročíst a vybrat ten nejlepší recept na konzervaci mýho podvozku. Do tý doby předávám vládu korozi...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Nevím, co je na tom těžkýho,nepřehlednýho, naředit černej Konkor 500 půl na půl benálem, ocel rejžákem trochu obrat to nejhorší a následně štětkou natřít-případně pistolí stříknout..vysychá do černého pvrchu bez lepivosti...trocha času + pár korun,
do bláta a vody + soli štětkou vzít exponovaný místa a klasický--celou zimu mokrý záhyby lanolinem, nadšenci berou jako druhou vrstvu celej spodek --Litr KOnkoru 500 na dvě vrstvy /trochu ředěný benálem/ je až moc, takže fakt pár kaček..
... výhoda mého postupu spočívá v AKCEPTACI KOROZE--není potřeba s ní křečovitě bojovat odrezovačem nebo pískováním--stejně by se vrátila--takhle se hodně solidně stopne--na sakra dlouhou dobu..hromada let, pokud se to kjaždej rok obnoví, kde to šutry omlátí..
Pozn.Všechny ostatní postupy předpokládaj mlčky nebo zjevně solidní odrezení--
do bláta a vody + soli štětkou vzít exponovaný místa a klasický--celou zimu mokrý záhyby lanolinem, nadšenci berou jako druhou vrstvu celej spodek --Litr KOnkoru 500 na dvě vrstvy /trochu ředěný benálem/ je až moc, takže fakt pár kaček..
... výhoda mého postupu spočívá v AKCEPTACI KOROZE--není potřeba s ní křečovitě bojovat odrezovačem nebo pískováním--stejně by se vrátila--takhle se hodně solidně stopne--na sakra dlouhou dobu..hromada let, pokud se to kjaždej rok obnoví, kde to šutry omlátí..
Pozn.Všechny ostatní postupy předpokládaj mlčky nebo zjevně solidní odrezení--
Naposledy upravil(a) honza2000 dne 27 zář 2012 17:57, celkem upraveno 1 x.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
já to tu taky moc nelouskal ale co vím, že za komunistů byly na ošetření spodku aut jen tři věci -
tlumex stříbrnej - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
tlumex černej - všechno zapatlané ještě víc, smradu jak v obalovně, schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
konkor - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo to do tejdne a schnilo to do půl roku - rez zkrz to normálně prorážela a na rozdíl od tlumexu byla hned vidět. takže netuším, jestli se na složení konkoru od té doby něco tak rapidně změnilo, když pixla zůstala pořád stejná
tlumex stříbrnej - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
tlumex černej - všechno zapatlané ještě víc, smradu jak v obalovně, schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
konkor - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo to do tejdne a schnilo to do půl roku - rez zkrz to normálně prorážela a na rozdíl od tlumexu byla hned vidět. takže netuším, jestli se na složení konkoru od té doby něco tak rapidně změnilo, když pixla zůstala pořád stejná
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Ná já jsem si kdysi koupil plechovku černýho tlumexu, že s ním jako budu řešit podvozek kamarádova auta. Ten ale auto dřív prodal než mi ho dodal k ošetření a po letech jsem tlumex daroval skorotchánovi, protože jsem pro něj neměl využití - plechovka za tu dobu z nějakýho důvodu ve sklepě zevnitř zrezla.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
No nevím,jakej konkor má oponent na mysli -- Konkor 500 zapenetrovanej je dost držák--leda když to někdo patlal v konzistenci medu, na surovou korozi co se loupá, výsledek nebyl možná ideální nevím..tenhle postup je z hlediska námaha-efekt - hodně slušnej co se výsledku týká.....v kombinaci s lanolinem prostě podvozky neřeším..
Tlumexy a jiný "zavírací vrstvy na jednou korozí dotčený auto " je naprostá ztráta času,na auto do bláta určitě, protože za pár let propíchne majitel nosnou část šroubovákem--....
Konkor 500 že lepí tejden a shnilo do půl roku
Konkor 500 rozumně ředěnej benálem je suchej do hoďky v létě--i když -teď jsem s tím dělal konzole na střeše baráku a za hoďku jsem si ruce neumazal....No dělám tak auta na jaře , některý co jsou opravdu v zátěži i před zimou spolu s lanolinem a podvozky a nosný části neřeším, nevařím.--
Takže asi mluvíme každý o úplně jiný emulzi..
Tlumexy a jiný "zavírací vrstvy na jednou korozí dotčený auto " je naprostá ztráta času,na auto do bláta určitě, protože za pár let propíchne majitel nosnou část šroubovákem--....
Konkor 500 že lepí tejden a shnilo do půl roku
Konkor 500 rozumně ředěnej benálem je suchej do hoďky v létě--i když -teď jsem s tím dělal konzole na střeše baráku a za hoďku jsem si ruce neumazal....No dělám tak auta na jaře , některý co jsou opravdu v zátěži i před zimou spolu s lanolinem a podvozky a nosný části neřeším, nevařím.--
Takže asi mluvíme každý o úplně jiný emulzi..
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 412
- Registrován: 22 lis 2010 20:06
- Bydliště: Holomocko
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Ješte Rezistin Car-28kčs ,nezatuhl pořádně nikdy ale při pravidelném obnovování ta fakt nerezavělo jinak Tlumex potvrzuji v plném rozsahu,shnilo to pod nim nasráčJaneš Petr píše:já to tu taky moc nelouskal ale co vím, že za komunistů byly na ošetření spodku aut jen tři věci -
tlumex stříbrnej - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
tlumex černej - všechno zapatlané ještě víc, smradu jak v obalovně, schlo a špinilo to půl roku a za rok to odpadlo, protože to uhnilo i s plechem
konkor - všechno upatlané, smradu jak v obalovně , schlo to do tejdne a schnilo to do půl roku - rez zkrz to normálně prorážela a na rozdíl od tlumexu byla hned vidět. takže netuším, jestli se na složení konkoru od té doby něco tak rapidně změnilo, když pixla zůstala pořád stejná
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Kurva, chlapi, domluvte se konečně, co je nejlepší - mám to auto už deset let a furt čekám na resume abych to moh natřít/vystříkat.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Vyser se na to ! U Frontery přežije rám všechno ostatní dvakrát tak co se s tím srat !
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 412
- Registrován: 22 lis 2010 20:06
- Bydliště: Holomocko
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Asi tak ....nejlepčí by asi bylo jak to dělá David -- v teple pořádně umýt teplou vap,očistit mechanicky všechno co tam nemá být-rez ,sračky,mastnotu,zbytky barev,nastříkat bezoplachovým odrezovačem ,nastříkat pořádným antikorozním základem,klidně dvakrát,a potom už konkor,body nebo co trh nabízí, ta poslední vrstva už jen tlumí nárazy kamínku,zvuky a kryje tu základovku,to je asi jedinej zpusob co dává smysl na našich orezlých podvozech,samozřejmě nic neojebat, vše nechat řádně zaschnout,takže týden bez auta a pár hodin denně na kanále nebo na zvedáku.Slaava píše:Kurva, chlapi, domluvte se konečně, co je nejlepší - mám to auto už deset let a furt čekám na resume abych to moh natřít/vystříkat.
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Zdravim chlapi, dostala sa mi do ruk takato striekacia pištol (vid. obr.) Na co vsetko sa da pouzit? Kedze ma dost velky priemer trisky cca 4mm. Da sato pouzit aj na hustejsie farby napr. na podvozky, podbehy??? Kamosovy to doniesol znami a ja sa v takychto veciach moc nepohybujem. Poznam len klasicku striekaciu pistol na bezne farby
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
je to pistole na omývání, třeba benzínem, petrolkou nebo arvou. na aplikaci barev to neni, možná tak stříkat vápno na zeď někde v maštali možná, když bys uřízl tu stříbrnou trubku, aby končila kousek za napojením do modré u nádobky, ty podběhy bys s tim udělal, ale když si za stovku koupíš originál pistoli na spodky, bude to asi snažší a ještě do toho snadno našroubuješ ty origo kartuše s barvou
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Martin1303
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25 lis 2014 18:04
- Skype: martinriedel2
- Bydliště: Studénka
Re: Údržba nosného rámu a podvozku (nátěry a sříkání dutin)
Ja s tymto střikal i gumoasfalt a šlo to :D
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku