Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Vše o motorech X22DTH a Y22DTH
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Řemenice 2.2Dti

Příspěvek od Slaava »

Ze stejnýho důvodu bych se bál "zjednohmotnění" dvouhmotového setrváku u 2,3TD a doplnění o odpruženou lamelu (jestli by se tam vůbec vešla), který se tu kdysi řešilo... a jestli mě paměť neklame, tak nedořešilo. Na druhou stranu hodně podobnej motor 2,4i (i když tlaky ve válcích tam budou hodně jiný, takže asi i kolísání rychlosti otáčení kliky) má jednohmotovej setrvák, kterej má podle Herr Janesche podobnou hmotnost. Co na to rada starších?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Řemenice 2.2Dti

Příspěvek od myslivec »

lasky píše:
Janeš Petr píše:že by si konečně někdo vzpoměl, kde se znovu vulkanizovali utržené řemenice z liazek a karos ? já si pořád vzpomenout nemůžu ale určitě by tak šly opravit i řemenice jiné
ale ne chci ji udelat napevno
Ty lasky a jak by sis to představoval na pevno, co ložiska jednotlivých kol :?: :?: To jako, že nebude mít žádnou vůli to soukolí, já nevím jak Tobě, ale mě motor docela tancuje při startu nebo vypnutí :wink:

Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde :roll: :roll:
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice 2.2Dti

Příspěvek od lasky »

myslivec píše:Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde :roll: :roll:
cauky taky jsem nechapal jak mi ten motor ztichnul
jinak remen nevim po kolika ale ja jsem ho měnil nedavno protože mi prasknul ten sroub co drzi napinaci kladku a byl to docela mazec dostat potom ven z bloku ten zbytek takže doporucuji zavcasu ten šroub taky vyměnit a stou řemenicí to byl jenom takový napad co mě napad ale už zase odpad :lol:
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Řemenice 2.2Dti

Příspěvek od myslivec »

lasky píše:
myslivec píše:Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde :roll: :roll:
cauky taky jsem nechapal jak mi ten motor ztichnul
jinak remen nevim po kolika ale ja jsem ho měnil nedavno protože mi prasknul ten sroub co drzi napinaci kladku a byl to docela mazec dostat potom ven z bloku ten zbytek takže doporucuji zavcasu ten šroub taky vyměnit a stou řemenicí to byl jenom takový napad co mě napad ale už zase odpad :lol:
No mě napadla jen pásovina, ale zase ta nikam neuhne a stojí za to riskovat gen. opravu motoru :?:
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice 2.2Dti

Příspěvek od lasky »

jasne kaslu na to
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od majo »

Presne tak Lasky. Nerob remenicu na pevno!!!! Mál som v rukách motor 2,5 TD z Alfy 164,kde bola remenica zavarená plieškami na pevno a praskla kľukovka hneď za prvým klzným ložiskom pri remenici. Motor klepotal, zistil som,že klepot vychádza z priestoru remenice.Dal som dole remeň a pozrime ho.. remenica sa hýbe a nieje povolená! :P Po rozobratí krytu bolo pekne vydieť prasklinu. :wink:
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Já se Teda přiznám, já ji mám od podzimku zavařenou, jediný rozdíl je, že na volnoběh je nepatrně hlučnější a se zapléma světlama trochu víc- (odpor alternátoru). Ale jakmile přidám plyn, tak žádnej rozdíl necejtím! To ale neznamemá, že tohle je dobrej způsob opravy! Hned jak bude lepší ekonomická situace, tak ji dám novou, odpruženou!!!!! :P
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Už se mě podařila koupit nová za 2350,- :P
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
black forest
Začínající diskutér
Příspěvky: 117
Registrován: 30 kvě 2007 19:42
Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka

řemenice na klice nejen u 2,2 dti

Příspěvek od black forest »

Zdravím ,nová zkušenost :Upadla mi řemenice na klice a problém je ne ji sehnat,ale stáhnout.Opláci to zřejmě utáhli i zalepili současně.Oprava je následující - navařit na zbytek řemenice nějakou tvrdou štangli (poloosu) a 2 metrovou lešeňovou trubku a páčit a páčit.Fakt jsme si to užili.Trvalo to déle než výměna spojky. :mrgreen: Ahoj Forest
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

ahoj mam dotaz kde najdu nake to okenko k aretaci motoru prdla mi remenice mam oddelane sani a chladic dostanu se nato celkem pekne ale ani nahodou to nepovolim jak prez trubku tak mam pujceny razovy utahovak a taky nic chci to zkusit zaaretovat ane nasel jsem jen neco zespod slaby plisek ale nic pod nim nevidim pac tam je vzpera napravy je to ono nebo ma bejt jeste nekde jinde?
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2764
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od vlado007 »

Kluka sa zaistuje tak ze das von číslo otacok kluky a vlozis tam kolík. Ale pokiaľ to bude utiahnute extrémne tak asi by som sa bal či sa neustrihne aj ten kolík. Parkrat sa mi to podarilo uvoľniť tak ze mi niekto silno stal na brzde a bola tam hodená 5 rýchlosť.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

to cidlo ma bejt na prevodovce a nekde z boku ci kde hledat? jinac zarazenou 5 a brzdu jsem zkousel ale jak to celkove trochu pruzi tak nic prave to chci zkusit aby to bylo na pevno to by pak mohlo jit i tim razovim utahovakem ale jak tak nekde neco pruzi tak to klepani je nanic :(
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

tak povolino sundano :) sice trochu na prasaka ale povedlo se dal jsem za 5 rucku a zaklinoval kola pak jsem napruzil remenici pomoci vetci goly paj jsem vzal 4hran a navaril ho na remenici foto č.1 zasunut byl do mista mezi podbeh a ram foto č.2 prendal jsem si golu pac jak byl 4hran navaren napruzeny motor se nemohl vratit tim padem jsem mohl v klidu tedy prndat a znova zatahnout v tu chvili se mi 4hran jeste trochu uhnul ale tim jsem zasej mohl prendat golu aniz byse motor porad vracel a znova jsem mohl zabrat to uz konecne povolilo a bylo vyhrano jen pozor motor ne napruzen celkem dost tak to chce srou nechat na miste a remenici jeste nesundavat pred tim to chce totis prez spojku motor odlechcit a vyradit rychlost pak uz ok ;) jinac na sundany remenici jsem koukal ze ma v sobe vedle sroubu 2 ovalne otvory foto č.3 nevim jestli to je na nakej specialni klic ci co ale treba to nekomu pomuze priste pro zkoumani
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Ahoj, můj příběh s hl. řemenicí má další pokračování, to třepání řemenu co jsem psal v " Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna" je skutečně způsobeno hl.řemenicí a podržte se, ta kupovaná, neoriginální řemenice je z jednoho kusu a ta guma je tam jenom atrapa! :evil:
Vrtalo mě to hlavou až jsem se nas..l a rozřízl ji vejpůl.
P1170560.JPG
Tak jak se tu diskutovalo, jestli zavařit či né, tak by mě zajímalo, kolik fronter takhle jezdí s nadějí že mají odpruženou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Janeš Petr »

tak tohle je teda prasárna :lol:
Odpovědět

Zpět na „2.2 dTi“