Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Řemenice 2.2Dti
Ze stejnýho důvodu bych se bál "zjednohmotnění" dvouhmotového setrváku u 2,3TD a doplnění o odpruženou lamelu (jestli by se tam vůbec vešla), který se tu kdysi řešilo... a jestli mě paměť neklame, tak nedořešilo. Na druhou stranu hodně podobnej motor 2,4i (i když tlaky ve válcích tam budou hodně jiný, takže asi i kolísání rychlosti otáčení kliky) má jednohmotovej setrvák, kterej má podle Herr Janesche podobnou hmotnost. Co na to rada starších?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Řemenice 2.2Dti
Ty lasky a jak by sis to představoval na pevno, co ložiska jednotlivých kol To jako, že nebude mít žádnou vůli to soukolí, já nevím jak Tobě, ale mě motor docela tancuje při startu nebo vypnutílasky píše:ale ne chci ji udelat napevnoJaneš Petr píše:že by si konečně někdo vzpoměl, kde se znovu vulkanizovali utržené řemenice z liazek a karos ? já si pořád vzpomenout nemůžu ale určitě by tak šly opravit i řemenice jiné
Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řemenice 2.2Dti
cauky taky jsem nechapal jak mi ten motor ztichnulmyslivec píše:Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde
jinak remen nevim po kolika ale ja jsem ho měnil nedavno protože mi prasknul ten sroub co drzi napinaci kladku a byl to docela mazec dostat potom ven z bloku ten zbytek takže doporucuji zavcasu ten šroub taky vyměnit a stou řemenicí to byl jenom takový napad co mě napad ale už zase odpad
tel- +420 608701329 NON STOP
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Řemenice 2.2Dti
No mě napadla jen pásovina, ale zase ta nikam neuhne a stojí za to riskovat gen. opravu motorulasky píše:cauky taky jsem nechapal jak mi ten motor ztichnulmyslivec píše:Jen takovej dotázek, jaká je životnost řemenu u 2,2 DTI, já někde četl 150 000 km, ale už nevím kde
jinak remen nevim po kolika ale ja jsem ho měnil nedavno protože mi prasknul ten sroub co drzi napinaci kladku a byl to docela mazec dostat potom ven z bloku ten zbytek takže doporucuji zavcasu ten šroub taky vyměnit a stou řemenicí to byl jenom takový napad co mě napad ale už zase odpad
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Presne tak Lasky. Nerob remenicu na pevno!!!! Mál som v rukách motor 2,5 TD z Alfy 164,kde bola remenica zavarená plieškami na pevno a praskla kľukovka hneď za prvým klzným ložiskom pri remenici. Motor klepotal, zistil som,že klepot vychádza z priestoru remenice.Dal som dole remeň a pozrime ho.. remenica sa hýbe a nieje povolená! Po rozobratí krytu bolo pekne vydieť prasklinu.
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Já se Teda přiznám, já ji mám od podzimku zavařenou, jediný rozdíl je, že na volnoběh je nepatrně hlučnější a se zapléma světlama trochu víc- (odpor alternátoru). Ale jakmile přidám plyn, tak žádnej rozdíl necejtím! To ale neznamemá, že tohle je dobrej způsob opravy! Hned jak bude lepší ekonomická situace, tak ji dám novou, odpruženou!!!!!
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Už se mě podařila koupit nová za 2350,-
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
řemenice na klice nejen u 2,2 dti
Zdravím ,nová zkušenost :Upadla mi řemenice na klice a problém je ne ji sehnat,ale stáhnout.Opláci to zřejmě utáhli i zalepili současně.Oprava je následující - navařit na zbytek řemenice nějakou tvrdou štangli (poloosu) a 2 metrovou lešeňovou trubku a páčit a páčit.Fakt jsme si to užili.Trvalo to déle než výměna spojky. Ahoj Forest
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
ahoj mam dotaz kde najdu nake to okenko k aretaci motoru prdla mi remenice mam oddelane sani a chladic dostanu se nato celkem pekne ale ani nahodou to nepovolim jak prez trubku tak mam pujceny razovy utahovak a taky nic chci to zkusit zaaretovat ane nasel jsem jen neco zespod slaby plisek ale nic pod nim nevidim pac tam je vzpera napravy je to ono nebo ma bejt jeste nekde jinde?
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Kluka sa zaistuje tak ze das von číslo otacok kluky a vlozis tam kolík. Ale pokiaľ to bude utiahnute extrémne tak asi by som sa bal či sa neustrihne aj ten kolík. Parkrat sa mi to podarilo uvoľniť tak ze mi niekto silno stal na brzde a bola tam hodená 5 rýchlosť.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
to cidlo ma bejt na prevodovce a nekde z boku ci kde hledat? jinac zarazenou 5 a brzdu jsem zkousel ale jak to celkove trochu pruzi tak nic prave to chci zkusit aby to bylo na pevno to by pak mohlo jit i tim razovim utahovakem ale jak tak nekde neco pruzi tak to klepani je nanic
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
tak povolino sundano sice trochu na prasaka ale povedlo se dal jsem za 5 rucku a zaklinoval kola pak jsem napruzil remenici pomoci vetci goly paj jsem vzal 4hran a navaril ho na remenici foto č.1 zasunut byl do mista mezi podbeh a ram foto č.2 prendal jsem si golu pac jak byl 4hran navaren napruzeny motor se nemohl vratit tim padem jsem mohl v klidu tedy prndat a znova zatahnout v tu chvili se mi 4hran jeste trochu uhnul ale tim jsem zasej mohl prendat golu aniz byse motor porad vracel a znova jsem mohl zabrat to uz konecne povolilo a bylo vyhrano jen pozor motor ne napruzen celkem dost tak to chce srou nechat na miste a remenici jeste nesundavat pred tim to chce totis prez spojku motor odlechcit a vyradit rychlost pak uz ok jinac na sundany remenici jsem koukal ze ma v sobe vedle sroubu 2 ovalne otvory foto č.3 nevim jestli to je na nakej specialni klic ci co ale treba to nekomu pomuze priste pro zkoumani
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Ahoj, můj příběh s hl. řemenicí má další pokračování, to třepání řemenu co jsem psal v " Rozvody motoru 2,2DTi, jejich typ a výměna" je skutečně způsobeno hl.řemenicí a podržte se, ta kupovaná, neoriginální řemenice je z jednoho kusu a ta guma je tam jenom atrapa!
Vrtalo mě to hlavou až jsem se nas..l a rozřízl ji vejpůl. Tak jak se tu diskutovalo, jestli zavařit či né, tak by mě zajímalo, kolik fronter takhle jezdí s nadějí že mají odpruženou.
Vrtalo mě to hlavou až jsem se nas..l a rozřízl ji vejpůl. Tak jak se tu diskutovalo, jestli zavařit či né, tak by mě zajímalo, kolik fronter takhle jezdí s nadějí že mají odpruženou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
tak tohle je teda prasárna
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/